Обява

Свий
Няма добавени обяви.

модификация на ALFA ROMEO v6 и размисли за мокри ризи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • модификация на ALFA ROMEO v6 и размисли за мокри ризи

    Здравейте, колеги
    Обмислям една модификация на двигател на ALFA ROMEO 2.5 v6 24v, за повишаване обема на двигателя, чрез монтиране на по-голям диаметър бутала. Този двигател е с ризи, набити в блока, като сглобката е в долния край. Ето една снимка за онагледяване.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:piston_block.jpg
Прегледи:1
Размер:58.8 КБ
ID:6126035
    Заводски, двигателят е на 88мм, а аз искам да го преправя на 97мм, но срещам трудност в намирането на подходящи ризи. Мислех си, да ползвам от ризи от някой камион, които да се преработят за да паснат в двигателя, но не намирам подходящи.
    Има ли някъде у нас където могат да изработят ризи? Какви биха били проблемите по двигателя след една такава конверсия?
    Моля за вашето мнение и съвети.
    Поздрави

  • #2
    От: модификация на ALFA ROMEO v6 и размисли за мокри ризи

    А защо не сложиш от 3-литрова ? Блока и на двата доколкото знам е еднакъв.

    Коментар


    • #3
      От: модификация на ALFA ROMEO v6 и размисли за мокри ризи

      Най добре готов 3,2 250к.с е серийно, а това ми се струва, че е голяма разлика от 88 на 97. Ще загубиш доста от охлаждането, а ще ти е нужно понеже и ризите ще са по тънки навярно.
      мисля, да зема а се замисля...

      Коментар


      • #4
        От: модификация на ALFA ROMEO v6 и размисли за мокри ризи

        Щото 3.0 е на 93 мм (е и хода е повечко -73 мм което си иска нов вал)
        От 2.5 само с преправяне пак на 93 става 2.8

        Ама гаражен тунинг на двигател на Бусо е просто кощунство ...

        ПП 3,2 е 93Х78, тоя 97 не знам кво ще е
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #5
          От: модификация на ALFA ROMEO v6 и размисли за мокри ризи

          Не си заслужава упражнението,първо че качеството на правените ризи е никакво
          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

          Коментар


          • #6
            От: модификация на ALFA ROMEO v6 и размисли за мокри ризи

            Идеята ми е да запазя коляновия вал на 2.5, който е 68.3мм, но да увелича диаметъра на буталата на 97мм На този размер са буталата на М113 двигателя на мерцедес. Първоначалната ми идея беше с бутала на 100мм. Ризите на ЗИЛ-а са такива и могат да се преправят ама не могат да се намерят бутала. Дали някакви бутала от мотоциклет няма да свършат работа? Има доста мотоциклетни двигатели на 100мм. Конверсията с бутала и ризи от 3.0 ще бъде в случай, че не може да се осъществи първоначалният ми замисъл.

            Коментар


            • #7
              От: модификация на ALFA ROMEO v6 и размисли за мокри ризи

              За правени ризи забрави, даже и за косачка да ги ползваш.

              Брал съм ядове с Мерцедес 1117, и съм почти сигурен че диаметъра на цилиндъра беше 97.

              Обаче и според мен влизаш в голям филм.

              Коментар


              • #8
                От: модификация на ALFA ROMEO v6 и размисли за мокри ризи

                Само като размер - лесно се намират руски на 92мм (Волга, ГАЗ, УАЗ). На 100мм са от ЗиЛ 130. По средата, може би нещо от по-модерните УМЗ и ЗМЗ, не съм запознат.

                А за предложения Мерцедес, 97мм е(на по-новите 97,5) но втулките (когато ги има) са сухи.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #9
                  От: модификация на ALFA ROMEO v6 и размисли за мокри ризи

                  На старите има ризи, и наистина са сухи.

                  Коментар


                  • #10
                    От: модификация на ALFA ROMEO v6 и размисли за мокри ризи

                    Ризите на хонда хр 600 са 97мм

                    Коментар


                    • #11
                      От: модификация на ALFA ROMEO v6 и размисли за мокри ризи

                      Ако след тоя тип гаражен мунинг по тоя мотор изкара повече коне от оригинала ще го почерпя лично.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #12
                        От: модификация на ALFA ROMEO v6 и размисли за мокри ризи

                        Правят се ризи и то доста успешно. Бившото ЧЛК във Враца имаше поточна линия за центробежно леене на цилиндрови втулки. Материалът е точно стандартизиран и проблеми дасега не е имало. Направил съм поне 100 мотора със сухи и мокри втулки. Важно е да се съблюдават допуските и хлабините.

                        Коментар


                        • #13
                          От: модификация на ALFA ROMEO v6 и размисли за мокри ризи

                          Да разбирам ли, че ризи от друг автомобил или камион не могат да се преправят ако са спазени размери, допуски, хлабини?
                          Ако реша да мина на 100мм диаметър на бутало и преработя ризите от ЗИЛ така, че всичко да е спазено, какви ще бъдат евентуалните проблеми?

                          Коментар


                          • #14
                            От: модификация на ALFA ROMEO v6 и размисли за мокри ризи

                            +1 за Врачанските ризи,това от аватара се движи със такива.В началото бях скептичен,но са повече от добри.
                            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                            Коментар


                            • #15
                              От: модификация на ALFA ROMEO v6 и размисли за мокри ризи

                              Може ли някакви координати на този Врачански завод.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X