Здравейте, колеги имам Смарт 600 кубика бензин1999 г на около 180 000 км.
Ползвам го от 3г. когато го купих му сменихме свещи,филтри масла и други дреболий.
Ремонт на двигателя не е правен,масло гори да речем около 1,0 литър на 2000 км.
Ползва се основно градско на къси разстояния от 1,5 км до 8 км на преход средно по 50 км на ден когато се ползва.
След обслужването при закупуването е минал около 20 000 км.
Преди няколко дни забелязах едно прекъсване когато се опитах да ускоря за изпреварване сякаш работи на два цилиндъра от недостиг на гориво.
Прекъсва докато е на пълна газ като отпусна леко газта и поема.
Започнах с подмяна на въздушен филтър и външен оглед на двигателя да няма нещо откачено по кабели или мъркучета на горивната система вакумни или нещо друго но всичко изглеждаше наред.
Тогава реших да проверя свещите и се оказа че двете свещи на цилиндъра който е към скоростната кутия не знам първи или трети е са доста нагорели и с нагар, а на едната направо са и стопени електродите , не съм виждал подобно нещо до сега и ми е интересно ако някои от вас знае причината да я сподели.
Свещите са на не повече от 3 години и около 20 000 км. колата се кара само на бензин.
Разхода се колебае между 6,5 и 8,0 литра на сто.
Другите 4 свещи са чисти и с лек светло керамичен цвят и с много тънък нагар без видими износвания по електродите.
Ползвам го от 3г. когато го купих му сменихме свещи,филтри масла и други дреболий.
Ремонт на двигателя не е правен,масло гори да речем около 1,0 литър на 2000 км.
Ползва се основно градско на къси разстояния от 1,5 км до 8 км на преход средно по 50 км на ден когато се ползва.
След обслужването при закупуването е минал около 20 000 км.
Преди няколко дни забелязах едно прекъсване когато се опитах да ускоря за изпреварване сякаш работи на два цилиндъра от недостиг на гориво.
Прекъсва докато е на пълна газ като отпусна леко газта и поема.
Започнах с подмяна на въздушен филтър и външен оглед на двигателя да няма нещо откачено по кабели или мъркучета на горивната система вакумни или нещо друго но всичко изглеждаше наред.
Тогава реших да проверя свещите и се оказа че двете свещи на цилиндъра който е към скоростната кутия не знам първи или трети е са доста нагорели и с нагар, а на едната направо са и стопени електродите , не съм виждал подобно нещо до сега и ми е интересно ако някои от вас знае причината да я сподели.
Свещите са на не повече от 3 години и около 20 000 км. колата се кара само на бензин.
Разхода се колебае между 6,5 и 8,0 литра на сто.
Другите 4 свещи са чисти и с лек светло керамичен цвят и с много тънък нагар без видими износвания по електродите.
Коментар