Имаме на работа един бус мерцедес спринтер 316 2002 година. По табло е на 717000км вече, и незнайно колко върнати. Миналата година започна да свети лампата за масло и проблема се оказа в датчика за ниво и налягане, беше пробил и омасляваше през буксата. Смених го и се оправи проблема. Сега започна да премигва лампата при натоварване, на по-високи обороти и горещо време. Угасва след като върна газта и минат 10-15 секунди. Подавам ли газ и да поддържам 90-100км/ч свети минута/две и огасва за малко и пак светва толкова. На ниски обороти не свети. Също и в по-хладно време не свети, примерно нощем и рано сутрин като се кара. 
Съмняват ме лагерите на коляновия вал че са заминали или да има проблем с маслото. Караме си го с репсол 10 W 40 от години наливно от варел. Стана загадка този бус за мене.
					Съмняват ме лагерите на коляновия вал че са заминали или да има проблем с маслото. Караме си го с репсол 10 W 40 от години наливно от варел. Стана загадка този бус за мене.
 При мен го прави при добре загрял мотор в жегите.Охладителната система е изправна.Карам си по магистралата от София към Ботевград , спазвам си ограничението от 140 и преди тунела , като паднат оборотите под 2800 светка лампа и пищи зумер.При ускоряване няма проблем.Svjokera ми е приготвил оригинален датчик.С Куздов са мерили преди време налягането - всичко нормално.До седмица ще знам , дали е от датчика.
Коментар