Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спешно имам нужда от съвет

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Спешно имам нужда от съвет

    Здравейте.Имам пасат 1.9Д 67кс.Свалихме главата за шлайф,стегнахме е.Проблема е оказва за сега от блока че е с пет десети пропаднал между 2 и 3 цилиндър.Мислехме за поръчкова гарнитура от Горна Оряховица,но майстора ми каза,че не иска да рискува и е хубаво да се шлайфне челно блока.Проблема че се сваля доста при положение че преди да отворим главата за да се прави(леко прегряване).е била с 3ти ремонт гарнитура.Това ще рече ,че се предполага че е на макса.Възможно ли е според вас да се шлайфа челно буталото с 1ммза да компесиримаме пет десетите на блока който ще се свалят и поне две шлайфания на главата който са правени,едно от нас и едно от предния собственик.След първото затваряне на двигателя се получи чукане.Което го нямаше преди ремонта.Сменени са сигменти мале,биелни лагери,гарнтура с 3ти ремонт метална елринг.Ремонт на главата с хидравлични повдигачи,сменени водачи,гумчки.раиберене и припасване с надуването на главата.Там уж за сега всичко е ок.Проблема се получи след събирането на глвата и се получ чукане.сложихме поръчкова гарнитура 2мм от горна оряховица.проблема остана.Сменихме повдигачите с нейнте който бяха оригиналните.Пак чукане.Видях ме се в чудо.Свалхме блока за челно шлайфане и проверка на хоннга за евнтоално да пуснем нови бутала.Имаме съмнения че чукането е от Бутален болт.Просто се чудя какъв съвет вече да му дам на майсторчето че ми аверче.А е малко самоукичък завалийката.Надяваме се да се оправи това чукане като сменим втулкте на буталата.Но се колебаем за челно шлайфане.някой правил л е такива интервенции??Ще съм ви много благодарен за всякакви съвети че нерви не ми останаха.

  • #2
    От: Спешно имам нужда от съвет

    Доколкото си спомням челото на буталото беше с вдлъбнатина за клапаните и горивната камера, така че филма ще е голям, едва ли само челото ще е достатъчно да се смъкне. Отделно трудно може да се каже какво ще се получи като резултат след това. Да се смята всичко е трудоемко, а метода проба грешка е скъп.

    Някаква сантиментална стойност ли има този двигател, че се опитвате да го съживявате от мъртвец.

    Предполагам вече сте подминали цената на читав двигател втора употреба, но въпреки това се огледайте за такъв.

    Коментар


    • #3
      От: Спешно имам нужда от съвет

      Колега, когато отиваш при майстор се предполага, че не разбираш и можеш достатъчно, и той ще оправи проблема, за което ще вземе пари.
      Но, до случай като твоят обикновено се стига когато някой иска да мине "тънко", щото има под ръка
      Първоначално публикуван от boqn83bs Преглед на мнение
      ...
      майсторчето че ми аверче.А е малко самоукичък завалийката.
      ...
      Ако беше оставил колата на майстор, който разбира, може, и носи отговорност, щеше да ти е готова, и да ти е по-евтино от това, което си дал до тук.

      Пиша това, щото имам подобни примери бол, и съвсем пресен от скоро.

      Ремонта на Фиат Брава 1.8, с пътната помощ от морето до Перник, "нов" колянов вал, няколко биели, сегменти, лагери, семеринги, гарнитури и др., се "върза" на мой познат към 2000лв., щото майстора щял да му вземе 300лв. за труда за основния ремонт.
      За 5-600лв. има прилични в движение.

      Преди седмица, пак, отвориха главата щото е духнала гарнитурата.

      Относно твоят проблем, ми аборт по телефона се прави трудно,
      и след това набутване, дано поне да ти тръгне колата, и да си я ползваш още дълго.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #4
        От: Спешно имам нужда от съвет

        Виж какво колега, то съвети да искаш па глей какво става. Аз от опит ще ти кажа свалях от блок 4мм.заради отчупено парченце между два цилиндри. Зачистих го на фрезата до здраво и се оказа че здравото е точно на толкова надолу, 4 милиметра. Това става на бензинова витара, 1,6, после свалих толкова от челата на буталата ако че са с вдлъбнатини за клапаните, те вдлъбнатините са защита при скъсване на ремък, и в случая не играят нищо в играта. Шлайфах му и главата но за всеки случай, не беше крива и излезе на 0,20 мм. Някой ще каже че е невъзможно, тоя е луд, така мислех и аз но клиента мой добър приятел каза това трябва да тръгне и да работи пък прави каквото щеш. Събрах двигатела, монтирахме го с помощник, навързах всичко, наляхме го с вода като за начало и запали. Запали и с малко донастройки заработи перфектно, човека го кара доста след това и така си го продаде. Дано не ме псува само някой от форума. Така че на тоя свят има всичко, то това си е хазарт но влезеш ли в много разходи виж да спреш навреме щото за парите по ремонта вземаш друга кола и се возиш.
        При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

        Коментар


        • #5
          От: Спешно имам нужда от съвет

          В една друга тема го коментирахме за възможен вариант , но при това сваляне с колко ще избяга центровката на газоразпределението?
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #6
            От: Спешно имам нужда от съвет

            С нищо има обтяжна ролка.
            При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

            Коментар


            • #7
              От: Спешно имам нужда от съвет

              Първоначално публикуван от DIMILIEV Преглед на мнение
              С нищо има обтяжна ролка.
              Ако става въпрос за алтернатор или хидравлична помпа , става , но за корекция на газоразпределението не върши работа.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #8
                От: Спешно имам нужда от съвет

                Нищо няма да избяга. Зъбното колело е на конус към разпределителния вал а не с шпонка а обтяжната ролка ще обере 8мм. по-дълаг ремък.
                Последно редактирано от EIvanov; 02-03-16, 18:20. Причина: кривопис

                Коментар


                • #9
                  От: Спешно имам нужда от съвет

                  1. За чукането, новите повдигачи напълнихте ли ги с масло? Празен повдигач чука първите наяколко минути, докато се напълни с масло и после утихва. Свалете биелните лагери и проверете буталата на ръка. Колянов вал мерихте ли шийките?
                  2. Такъв двигател струва 200-300 лева преко сили. Ти до тука си дал към 2 мотора. Аз не бих се занимавал с крив блок, ще го закърпиш сега, утре ще пукне и ае пак на ново

                  Коментар


                  • #10
                    От: Спешно имам нужда от съвет

                    Първоначално публикуван от DIMILIEV Преглед на мнение
                    Виж какво колега, то съвети да искаш па глей какво става. Аз от опит ще ти кажа .
                    Дизелов ДВГ няма нищо общо с бензинов, поне в случая. И дупките са за друго, в предкамерен дизел съвсем.
                    А тези простотии се правят от името на всички ни.
                    Даника
                    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                    Коментар


                    • #11
                      От: Спешно имам нужда от съвет

                      Хвърлил си се у голям филм,вземи си читав мотор втора употреба.Чукането ти е най-вероятно от удари на клапаните в буталата.Можеш да намалиш буталата,но ще е изключително трудно да направиш завихрителите за горивната смес на челата на буталата.Мен ако питаш-няма смисъл да се занимаваш,освен ако няма някаква сантиментална стойност този мотор за теб.
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Спешно имам нужда от съвет

                        Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                        Колега, когато отиваш при майстор се предполага, че не разбираш и можеш достатъчно, и той ще оправи проблема, за което ще вземе пари.
                        Но, до случай като твоят обикновено се стига когато някой иска да мине "тънко", щото има под ръка

                        Ако беше оставил колата на майстор, който разбира, може, и носи отговорност, щеше да ти е готова, и да ти е по-евтино от това, което си дал до тук.

                        Пиша това, щото имам подобни примери бол, и съвсем пресен от скоро.

                        Ремонта на Фиат Брава 1.8, с пътната помощ от морето до Перник, "нов" колянов вал, няколко биели, сегменти, лагери, семеринги, гарнитури и др., се "върза" на мой познат към 2000лв., щото майстора щял да му вземе 300лв. за труда за основния ремонт.
                        За 5-600лв. има прилични в движение.

                        Преди седмица, пак, отвориха главата щото е духнала гарнитурата.

                        Относно твоят проблем, ми аборт по телефона се прави трудно,
                        и след това набутване, дано поне да ти тръгне колата, и да си я ползваш още дълго.
                        чесно да ти кажа,ако знаех че щее осере така нещата надали щах да отида при него.Шросто му мах доверие ,че няма да ме наиграе с частите.Но,вече се изпари след като вдях труда му.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Спешно имам нужда от съвет

                          Мотора няма,колата е ацки много стегната.отделно е и повдигнах доста.с чисто ново цялостно окачване на 15000км е.отзад е направих с дискове,доволен съм.Просто се окоти ДВГ.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Спешно имам нужда от съвет

                            Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                            Дизелов ДВГ няма нищо общо с бензинов, поне в случая. И дупките са за друго, в предкамерен дизел съвсем.
                            Това го знае всеки който се занимава с това. Моят пост е за друго, че съществуват всякакви извращения и често нещата се получават. При нас има една поговорка. Добре направената калама, кара повече от ново.
                            При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Спешно имам нужда от съвет

                              колега вземи си слушалки от тия които ползват лекарите и развартете мотора с ключ и ослушай от къде е чукането.ако не си сменял пуловете чука и трябва към 200-300 км раздвижване за да се напълнят и да спрат да чукат

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X