Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП Бош VE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт на ГНП Бош VE

    Здравейте,
    имам камион Щаер Ман дизелов мотор. Когато е студено малко след като запали гасне и след това няма палене. За да не угасне го държа с пълна газ, докато не избистри, пуши много и притриса мотора. След малко се оправя и няма проблем с паленето. От ГНП-то има лек теч на нафта. Дали това е проблема и къде мога да го откарам на читав майстор или да му свалиме само помпата да я отремонтира? Помпата е Бош VE , мотора е 6 цилиндъра.

  • #2
    От: Ремонт на ГНП Бош VE

    Човек боб ли да хвърляме ? В кой край на света ти трябва майстор ?
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #3
      От: Ремонт на ГНП Бош VE

      Опс..., извинявам се- София и/или околностите.

      Коментар


      • #4
        От: Ремонт на ГНП Бош VE

        Възможно е да имаш въздух в системата, симптомите са такива ( особено и теча от помпата). Ама майстор на такива помпи проверен нямам. Иначе сервизи за дизел бол.
        Land Rover Discovery
        Където е текло пак ще тече ...

        Коментар


        • #5
          От: Ремонт на ГНП Бош VE

          Първоначално публикуван от vas33 Преглед на мнение
          ....Възможно е да имаш въздух в системата, симптомите са такива ( особено и теча от помпата).....

          Не само възможно , ами направо си е така

          Моята , пак на шестак Щаер , я правих при помпаджията в "Хаджи Димитър" , в бившия клон на СО МАТ. Ама беше преди 15-16 години . Дали в момента е останал дори спомен от стенд за помпи там , идея нямам .
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • #6
            От: Ремонт на ГНП Бош VE

            Системата вероятно е разхерметизирана , от някъде/най-вероятно от където тече/ засмуква въздух , горивото се връща в резервоара , а двигателя пали само с това което е останало в помпата. Възможно е да има клапан който да не позволява на горивото да се връща , и той да не работи. Но първо смени горивния филтър ако не си го сменял , и провери всички горивопроводи за хлабави връзки.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #7
              От: Ремонт на ГНП Бош VE

              Горивните филтри са 2 и са сменени, когато ги свалихме забелязахме че не са пълни догоре, а имаше около 2 см празно пространство над нафтата. Мисля че сълзи от една капачка, ромбоидна с 2 болта, но тя е от страната на мотора и трябва да се свали цялата помпа за да се смени. Иначе и тук в Кюстендил има майстори, които могат да свалят помпата, но се опасявам че при качването й няма да се справят и ще почнат едни проблеми с палене, пушене, липса на мощност и т.н., затова ми се иска да отида при някой, който знае какво прави и го е правил, а няма да се учи на моя камион.

              Коментар


              • #8
                От: Ремонт на ГНП Бош VE

                Мисля , че този колега ще ти свърши работа.

                http://www.offroad-bulgaria.com/show...91#post2715691
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • #9
                  От: Ремонт на ГНП Бош VE

                  Първоначално публикуван от ceko45 Преглед на мнение
                  ... Мисля че сълзи от една капачка, ромбоидна с 2 болта, но тя е от страната на мотора и трябва да се свали цялата помпа за да се смени. ...
                  Такава ли е помпата? http://gnarlodious.com/Vanagon/Bosch_Pump/-Rebuild

                  п.п. Това дето ти пращам не значи, че толкова се разглобява де! Все пак се сменя едно уплътнително пръстенче.
                  Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 06-03-15, 15:41.
                  Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                  тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ремонт на ГНП Бош VE

                    Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                    Мисля , че този колега ще ти свърши работа.

                    http://www.offroad-bulgaria.com/show...91#post2715691
                    Колега , извинявай предварително и не го приемай за заяждане . Малко по-нагоре го съветваш "да си смени горивният филтър" . Очевидно не си наясно ,че на този камион филтрите са 2 - за грубо и фино очистване .

                    След това го пращаш при колега , ремонтиращ помпи VP 44 и подобни , без да си наясно , че на въпросния камион общото на помпата с онези е че е роторна . .... съвсем отделен е въпросът , че колегата Kiki.t е възможно да ремонтира и такива де


                    Първоначално публикуван от ceko45 Преглед на мнение
                    ..... Иначе и тук в Кюстендил има майстори, които могат да свалят помпата, но се опасявам че при качването й няма да се справят и ще почнат едни проблеми с палене, пушене, липса на мощност и т.н....
                    Едно е да намериш читав майстор , който да прави/ремонтира помпа . Съвсем друго е демонтаж и монтаж.
                    Монтажа е толкова елементарен , че само човек с две леви ръце би я зацепил на 180 градуса наобратно.
                    Последно редактирано от Vlado_Ts; 06-03-15, 17:22.
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ремонт на ГНП Бош VE

                      Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                      Такава ли е помпата? http://gnarlodious.com/Vanagon/Bosch_Pump/-Rebuild

                      п.п. Това дето ти пращам не значи, че толкова се разглобява де! Все пак се сменя едно уплътнително пръстенче.
                      Такава е помпата, а теча е от капака на 39 и 40 снимка.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Ремонт на ГНП Бош VE

                        Когато един дизелов двигател пали трудно или неработи както трябва , първото нещо което трябва да се направи е да се смени горивния филтър ,ако не е сменяван скоро , чак след това се почват някакви ремонти. А това дали е с един , два или пет филтъра , няма значение. Ако във филтъра има вода която замръзва , също ще пали и след това ще гасне. И какъв е проблема , че помпите са различни? Трябва да се свали , да се смени едно уплътнение/гарнитура/ , след това да се зацепи правилно , и да се обезвъздуши системата.. Чел съм темата на Kiki.t , и без да го познавам , съм сигурен , че може да свърши тази работа професионално.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • #13
                          От: Ремонт на ГНП Бош VE

                          Такааа, камиона е ремонтиран. Но до като се стигне до щастливия край имаше доста проблеми. Свалиха помпата едни "майторчета", занесох я на Седеф в Железница. Каза - разпределителен елемент. Поръчах го, че го нямали в наличност- 1300лв. Дойде след 3 дни, сглоби помпата, върнах я обратно при "майсторите" те я качиха и стана страшно- започна да пуши ама яко, гърми в ауспуха направо гръмна гърнето- а майсторите - от помпата е, от турбото е, от мотора е. След дълги кавги си взехме камиона едва едва карайки го и пушейки здраво из целия град отидохме при други майстори които се занимават само с камиони. След 2 дни ми се обадиха- готов е. отивам - пали от четвърт оборот, не пуши а върви с 2 предавки нагоре. И така...

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X