Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ с Хюндай Пони - цапа свещи.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помощ с Хюндай Пони - цапа свещи.

    Вече не знам къде да пиша, кой да попитам, надявам се не греша раздела или форума, надявам се ако с решение, то да ме насочите към сервиз.

    От скоро ми подариха Пони - 1.3 карбуратор, ръчен смукач, произведена 1992г, чист бензин без газова.
    Колата е супер, ама има един проблем:

    Като е студена цапа свещи и не работи на всичките цилиндри, но малко да загрее и заработват и 4-те цилиндъра.
    Понякога пък си пали студена на 4-ри цилиндъра, ама в един момент нещо губи някой цилиндър и така докато да позагрее малко.
    Електрически проблем не е - сменени свещи, кабели, делко.
    Карбуратора го разглобих и прочистих - без промяна.

    Възможно ли е проблема да е в главата ?
    Или пък някой вакуум клапан, ЕГР не знам и аз.

    Дайте съвет.
    Или поне къде има някой, който да разбира какво прави по тези стари корейски машини ?
    За Пловдив става въпрос, ама стига да са свестни мога да ида и до друг град.
    Последно редактирано от Goblin; 09-02-15, 15:19.

  • #2
    От: Помощ с Хюндай Пони - цапа свещи.

    Що не й премериш компресията за начало?
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #3
      От: Помощ с Хюндай Пони - цапа свещи.

      Папа ли масълце?
      МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

      Коментар


      • #4
        От: Помощ с Хюндай Пони - цапа свещи.

        Първоначално публикуван от ilirobus Преглед на мнение
        Вече не знам къде да пиша, кой да попитам, надявам се не греша раздела или форума, надявам се ако с решение, то да ме насочите към сервиз.

        От скоро ми подариха Пони - 1.3 карбуратор, ръчен смукач, произведена 1992г, чист бензин без газова.

        Колата е супер, ама има един проблем:

        Като е студена цапа свещи и не работи на всичките цилиндри, но малко да загрее и заработват и 4-те цилиндъра.
        Понякога пък си пали студена на 4-ри цилиндъра, ама в един момент нещо губи някой цилиндър и така докато да позагрее малко.
        Електрически проблем не е - сменени свещи, кабели, делко.
        Карбуратора го разглобих и прочистих - без промяна.

        Възможно ли е проблема да е в главата ?
        Или пък някой вакуум клапан, ЕГР не знам и аз.

        Дайте съвет.
        Или поне къде има някой, който да разбира какво прави по тези стари корейски машини ?
        За Пловдив става въпрос, ама стига да са свестни мога да ида и до друг град.
        Напълно възможно е да е от главата. Аз имах такава случка. Малка пукнатина, която е отворена докато главата е студена. Така мокри свещ(и) докато е студена. След малко загряване пукнатината затваря и всичко е мед и масло. При мен антифриза намаляваше след време. Освен това когато свалихме свещите, по две от тях имаше малко повърхностна ръжда
        Nissan Terrano 2,7 TDI

        Коментар


        • #5
          От: Помощ с Хюндай Пони - цапа свещи.

          Клапаните на уплътняват.
          Сигурно гори масло като за световно и вътре всичко е нагар.
          Отделно и карбуратора може да е износен и да я дави.
          Свещите с правилното топлинно число ли са?

          Коментар


          • #6
            От: Помощ с Хюндай Пони - цапа свещи.

            Компресията е 9 атм. на всички цилиндри Може и уреда да не ми е особено точен, но е еднаква на всичките 4 цилиндъра.
            Свещите са с правилното топлинно число.
            Масло смених съвсем наскоро, имайки предвид че я имам колата също от скоро, така че не мога да кажа дали гори масло.
            Не губи антифириз, така че главата не би трябвало да е пукната.

            Машината е на 150 хил. км. сигурни, подари ми я първия собственик.

            Докато да загрее мирише яко на бензин и даже припушва леко.
            Възможно ли е това да е от гумичките на клапаните ?

            Коментар


            • #7
              От: Помощ с Хюндай Пони - цапа свещи.

              Напълно възможно е,дядото има такъв автомобил само че акцент с този двигател и при него се оказа гумички на клапани иначе двигателя направо мърка.
              0 8 76 36 8 542

              Коментар


              • #8
                От: Помощ с Хюндай Пони - цапа свещи.

                Какво значи цапа свещи - мазен или сух нагар?
                След дълъг път свещите как изглеждат?

                Коментар


                • #9
                  От: Помощ с Хюндай Пони - цапа свещи.

                  Първоначално публикуван от ilirobus Преглед на мнение
                  Свещите са с правилното топлинно число.
                  Съмнявам се. Така както го описваш са или студени свещи, или прекалено обогатяване на студено.
                  Ако не гори масло де.
                  Сложи за опит едни свещи с много високо топлинно число. Така ще пали нормално и ще върви докато разбереш дали имаш разход на масло или антифриз. Или прекален на бензин.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Помощ с Хюндай Пони - цапа свещи.

                    Първоначално публикуван от ilirobus Преглед на мнение
                    Докато да загрее мирише яко на бензин и даже припушва леко.
                    Пребогата смес. Зле настроен автоматичен смукач и/или поплавък. Разглобяването на карбуратора може да е основна причина за това.

                    Ако не можеш да оправиш карбуратора, просто наший една газ и всичко ще се оправи.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Помощ с Хюндай Пони - цапа свещи.

                      Всички ми казват да сложа газ, ама аз не искам.
                      Смукача е ръчен.
                      Свещите след дълъг път са черни - сухи.
                      Преди да разглобя и почистя карбуратора ситуацията беше същата, именно затова го и чистих, сложих го обратно като го направих да свети, със сменени гарнитури, но промяна нямаше.
                      Усеща се просто как докато да загрее работи на 3 или по-малко цилиндъра и в един момент като отлепи малко стрелката на температурата всичките цилиндри заработват и машината излита.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Помощ с Хюндай Пони - цапа свещи.

                        Значи богата смес. Трудно, но намери някой да ти настрои карбуратора.
                        Ако беше писал откъде си, щеше да е по-лесно.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Помощ с Хюндай Пони - цапа свещи.

                          Провери жилото, не можеш да дръпнеш смукача до край
                          Three witches watch three Swatch watches.
                          Which witch watch which Swatch watch?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Помощ с Хюндай Пони - цапа свещи.

                            Жилото е ок, издърпва се, задейства си механиката на карба.
                            Карбуратора има точно два винта, които му се въртят - този за позицията на дросела, при отпусната газ и един, който тук http://dinamitry.eniko.ru/reports/mi...mikunipony.htm го наричат ,,Винт Качества''. Както и да ги въртя или позиционирам няма разлика, студен пак си ги прави номерата. Всички други винтове са си ''запечатани'' с боя от завода и не съм ги пипал. Съмнява ме да е от карбуратора, защото вече съм го проверил.
                            Иначе съм от Пловдив.

                            Чудя се какво върши така наречения от руснака в снимките от линка ,,Е/м клапан отсечки топлива'' ? Според мен това е клапан за да пуска бензина при подаден контакт.
                            http://dinamitry.eniko.ru/reports/mi...mikunipony.htm

                            Именно това е, че прави богата смес, докато е студен и не знам защо.
                            Взел съм всички гарнитури за главата, както и нови ремъци.
                            И ако не намеря решение скоро, ще свалям главата да видя какво става.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Помощ с Хюндай Пони - цапа свещи.

                              А ти всъщност знаеш ли как се пали и подгрява кола с ръчен смукач?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X