Здравейте колеги,
Искам да споделя проблема си с цел да чуя и вашето мнение. Става дума за Пежо Партнер 2.0 HDI. Колата е на 8 години и е на 70000 км. Фирмена е . Кара се от двама души. Гледана кола във всяко едно отношение. Сервизирана досега единствено в представителства на Пежо. Какъв е проблема: Преди около 10 дена колегата ми е закарал колата в сервиз на Пежо за да се прегледа окачването, спирачките, ел.системата за утечка и за смяна на спирачна течност, масло , филтри-въздушен, климатик, маслен, смяна на ангренажен ремък, ролки, водна помпа, антифриз. Колата е обслужена за 2 дена. Сменени акумулатор , спирачни дискове , накладки, ремък климатик... Плащат се 1500 лв. Колегата ми я взема от сервиза, който е на около 90 км от нас – колата се държи нормално. Оставя колата в гараж. Там седи ден-два. Отивам на сутринта да я паля и да си върша работата. Колата запалва нормално и около 3-4 секунди след това от към двигателя се чува шум подобен на чукане, шляпане .. но определено силен дотолкова че да се чуе отчетливо при затворени врати и прозорци. Шумът продължава 5-6 секунди и спира. В първият момент си помислих, че навън около гаража става нещо защото има строеж наблизо. Забравих за случката . През същия ден колата е палена 2-3 пъти – шум не се появи. Вечерта оставям колата пак в гаража. След 2 дена колегата я взема и при палене пак се чува този шум/чукане за 5-6 секунди. Той я угасил . Пак я запалил – няма шум . Няма шум и през целият ден. Така. Решаваме той да я върне в сервиза. Бях против защото е кибритлия , но обеща да не запалва този път
Та закарва я обратно , обяснява проблема. Какво е правено естествено незнаем. Явно от безсилие натикали 2 добавки в резервоара – по 25 лв / бр. Едната я кръстили почистваща, а другата превантивна
. За радост на втория ден от престоя в сервиза приемчикът също чува шума при първо палене сутринта. Явно са били двама като са я палили защото е видян въздух в прозрачното тръбопроводче от филтъра към двигателя. Звъннаха на колегата – проблема бил решен – имало прищипано уплътнение на горивния филтър - смучела била въздух. На сутринта колегата я взема. Уж не била палена сутринта. Та той я запалва – шум няма . Ура. Махай се по живо по здраво и си напълни резервоара догоре защото нали си спомняш – имаш добавки. ОК. Колата пак е докарана до гаража си и преспива 2 дена . Тази сутрин палим – чакаше ни път около 2500 км в едната посока и .. и естествено пак имаме същия този шибан шум. Какво кратко щастие. Няма да се пътува , не сме сигурни . Не ни се остава насред пътя в чужда държава..
Моля всеки който има някакво обосновано предположение и опит да го сподели .
Благодаря Ви
Искам да споделя проблема си с цел да чуя и вашето мнение. Става дума за Пежо Партнер 2.0 HDI. Колата е на 8 години и е на 70000 км. Фирмена е . Кара се от двама души. Гледана кола във всяко едно отношение. Сервизирана досега единствено в представителства на Пежо. Какъв е проблема: Преди около 10 дена колегата ми е закарал колата в сервиз на Пежо за да се прегледа окачването, спирачките, ел.системата за утечка и за смяна на спирачна течност, масло , филтри-въздушен, климатик, маслен, смяна на ангренажен ремък, ролки, водна помпа, антифриз. Колата е обслужена за 2 дена. Сменени акумулатор , спирачни дискове , накладки, ремък климатик... Плащат се 1500 лв. Колегата ми я взема от сервиза, който е на около 90 км от нас – колата се държи нормално. Оставя колата в гараж. Там седи ден-два. Отивам на сутринта да я паля и да си върша работата. Колата запалва нормално и около 3-4 секунди след това от към двигателя се чува шум подобен на чукане, шляпане .. но определено силен дотолкова че да се чуе отчетливо при затворени врати и прозорци. Шумът продължава 5-6 секунди и спира. В първият момент си помислих, че навън около гаража става нещо защото има строеж наблизо. Забравих за случката . През същия ден колата е палена 2-3 пъти – шум не се появи. Вечерта оставям колата пак в гаража. След 2 дена колегата я взема и при палене пак се чува този шум/чукане за 5-6 секунди. Той я угасил . Пак я запалил – няма шум . Няма шум и през целият ден. Така. Решаваме той да я върне в сервиза. Бях против защото е кибритлия , но обеща да не запалва този път


Моля всеки който има някакво обосновано предположение и опит да го сподели .
Благодаря Ви

Коментар