Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Често гаснене на двигателя - проблем или не?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

    Интересно. Наблюдението ти за дизелите е обратно на всички останали, а и на теорията.

    Коментар


    • #17
      От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Интересно. Наблюдението ти за дизелите е обратно на всички останали, а и на теорията.
      Е, емпирични са. Само съм се возил на дизели, коЙто по един или друг повод са гаснели на най-различни места - при потегляне от светофар, при рязко спиране, без да изключиш от скорост. И то все нови - лизингови, на по 10-20 000 км., марки няма да споменавам, щото ще наскачат фенове, тъй като има и "легендарни джипове" измежду тях. Докато изправно пълно инжекционче (щото съм имал и "моно" и не е правило така) се държи като наблюденията ти за "Маздата" по-горе - не можеш да го загасиш по друг начин, освен чрез завъртане на ключа или ако го опреш с предните гуми във висок бордюр или го треснеш в някоя стена.

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Едно от крайно неприятните му (за мен) свойства е че само си подава газ когато работиш със съединителя, а понякога и при други обстоятелства. Да го изгасиш обаче хич не е лесно точно по тази причина и за проблема може да се търси и техническа причина.
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • #18
        От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

        Е, не знам за "легендарните" джипове. Аз легендарни коли избягвам да карам (освен по дата на производство). По принцип дизелът е по-труден за гасене с довеждане до ниски обороти, защото не зависи от скоростите на газовите потоци. Тъпите механични дизели и на обороти 1/5 от празния си ход все още теглят, макар и зле, и все още в правилната посока. Бензинът, ако ще да е пълноинжекционен + VVT + каквото си ще там, разчита на едни вихри за да си образува сместа и на една искра която трябва да се случи някога, за да се развие горенето. И като го свалиш до около 1/2 от оборотите на празен ход просто няма с какво да работи, отделно че ако изобщо пусне някоя искра, тя го завърта наопаки.

        Коментар


        • #19
          От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

          Мойто мнение, че е много лесно да се загаси една кола. Ама хич няма значение бензин/дизел. Пускаш рязко и край. Жена ти да подава повече газ при тръгване. Еее не с 3000 оборота, че мъчи съединителя, но като паркира в гаража да речем едни 1500-1800 оборота и на полусъединител. Иначе имам отношение към един дизел атмосферен 63коня. Еее няма такова животно. Въртящ момент в ниските бол. Тръгваш без газ и си включваш на втора без газ и ъя си върви и по баир и по равно. За мен женската кола е дизел. Там, за да не тръгне трябва да си истински майстор. Но както казах и те гаснат, в зависимост от наклона, товара и много други.

          Коментар


          • #20
            От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Е, не знам за "легендарните" джипове...
            Y61 2007 г. После ФърлИ и турбо и чака не знам си колко месеца да му "докарат от Япония". Накрая върна колата и си уреди да му дадат друга марка (лизингодателят работеше с различни авто-вносители)
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • #21
              От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

              Един съвет от мен: за жени който не са "с бензин в кръвта" най-удачният вариант е кола автоматик. Няма го стресът "кога да превключа", "два крака три педала", "гасне колата" и разни подобни. От това всички печелят: жената кара без страх от колата, околните не изпадат в нервна криза "тая кога шъ тръгне".... и съпругът по-малко се нерви.

              П.п.
              И моя скромен опит показва че дизела гасне по-трудно от бензин.
              Toyota Land Cruiser BJ70 1985
              Lexus LS430

              Коментар


              • #22
                От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                ...

                А ако на някого колата му на газ работи по начин различен от бензина, просто трябва да я върне на газаджията.
                Виждам, че създателя на темата не се меси много и да попитам Ясен: Настройките на ГИ са мое дело, но не мога да докарам на газ да върви като на бензин, защото при бензин компа над 1200-1300 оборота подава толкова гориво, че въздуха никога не му стига, т.е. винаги работи с много богата смес. Затова не мога да достигна мощността на бензин. Какво да направя с ГИ?
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #23
                  От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  .....Виждам, че създателя на темата не се меси много .....
                  Вероятно е решил да стори това , за което инструктора само е взел парите на жена му . Т.е. : да я научи да тръгва и да спира . Един вид просто действие , но съм забелязал че е трудно за болшинството от днешните шифьори .

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  ..... Компютърът нито има право, нито време да подаде пълна газ за хатър на тези които не знаят да си вдигнат петата от съединителя....
                  То затова и има толкова народ дето обожава автоматичните скорости . Пък и те ( АСКутии) са направени ( с някои изключения) именно за некадърни Шифьори.

                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  ..... Затова не мога да достигна мощността на бензин. Какво да направя с ГИ?...
                  Не съм Ясен , но той го е казал принципно : Носиш я на газаджия ,дето може това , което ти не можеш Без да се засягаш , разбира се . Аз също посещавам сервизите за неща , които не мога да свърша , или мога , ама ме мързи .
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                    ...
                    Не съм Ясен , но той го е казал принципно : Носиш я на газаджия ,дето може това , което ти не можеш Без да се засягаш , разбира се . Аз също посещавам сервизите за неща , които не мога да свърша , или мога , ама ме мързи .
                    Каза, че работи перфектно, всичко е много точно настроено, само че при незагряб двигател на много ниска темп. превключвал на газ и темп. на прехвърляне от газ на бензин я върна на 40С с изчакване 20-25 сек., което на мен не ми хареса и си я върнах да превключва на по-ниска темп. и веднага независимо от време и обороти.
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #25
                      От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

                      гледам че се заформи сериозен спор и затова не се меся

                      Принципно не се бях замислял никога честото гасене на колата може ли да е фактор за евентуална повреда, износване и така нататък. Да разбирам, че няма проблем!? Просто това ми беше питането Всъщност като се замисля учебните коли сигурно щяха да са все по сервизите

                      Гледам, че се бе заформил спор кое по-трудно се гаси и ще споделя и моя опит. Предишната ни кола беше с дизелов двигател и беше много по трудно да я огасиш. На тази почти не се чува мотора.

                      А иначе инструктура мисля, че си е свършил горе-долу работата, не разбирайте от поста ми че жената е толкова зле като шофьор. Просто живеем на тясна уличка и влизането в гаража става на заден ход с пълен ляв и качване на 10 см бордюр междувременно. Такава е българската действителност, не сме като американците с гараж като за три коли.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

                        Първоначално публикуван от Dudeson Преглед на мнение
                        ... като се замисля учебните коли сигурно щяха да са все по сервизите
                        Съвсем правилно си се замислил. Те СА все по сервизите.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

                          Май проблемът не е само в задкормилното устройство. При тези особености на захода за паркиране - завой, че и този бордюр с тази височина. Ежедневното преодоляване на 10 см. под прав ъгъл с лек автомобил си е проблем по принцип за съединителя, а и за трансмисията. Няма ли начин да се направи някакъв наклон, по който колата да се качва по-леко? Нещо с тръба за водата в него и малко бетон, макар и само там, където минават колелата?
                          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                          First impression is not always true. Get inspired.
                          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                          Reading is sooo boring, unlike writing!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

                            По темата - проблем за колата няма от гасенето. По-скоро от бордюра ако не се внимава може да се повреждат гуми и джанти. Това, че колата гасне, е в резултат, че жената има достатъчно акъл за да се стреми да опази гумите и джантите при качването на бордюра. Т.е. не е редно да я укоряваш, пък и с времето тя ще си свикне с колата. Хората са различни имат различен усет и свикват различно бързо но са малко тези които въобще не успяват да свикнат.

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Съвсем правилно си се замислил. Те СА все по сервизите.
                            Интересно наблюдение. Нормално е, след като повечето учебни коли изминават доста по-голям дневен пробег от повечето лични такива, да се налага и по-често да посещават сервизи(за смяна на консумативи най-малкото). Но да се твърди, че е заради некадърното управление от новобранците, мисля, че е малко пресилено. Малко са инструкторите, които да позволят някой да "уврежда" автомобила, без да се намесват своевременно.
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • #29
                              От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

                              Първоначално публикуван от vento5 Преглед на мнение
                              Един съвет от мен: за жени който не са "с бензин в кръвта" най-удачният вариант е кола автоматик. Няма го стресът "кога да превключа", "два крака три педала", "гасне колата" и разни подобни. От това всички печелят: жената кара без страх от колата, околните не изпадат в нервна криза "тая кога шъ тръгне".... и съпругът по-малко се нерви.

                              П.п.
                              И моя скромен опит показва че дизела гасне по-трудно от бензин.
                              Напълно го подкрепям...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                              Зареждам...
                              X