Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Термостат или.........?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Термостат или.........?

    Здравейте!
    Имам съмнения в изправността на термостата на моя автомобил-Пежо 307 2.0хди 136 к.с..Загрява бавно,при спускане на продължителен наклон без натоварване на двигателя температурата пада почти или напълно до долу на измервателната скала.Спускането е около 15-20 км и тогава го забелязах.Вчера пък ми направи впечатление че по маршрут който карам ежедневно и по който предния ден колата загря бавно,вчера загря много по-бързо.Днес я карам и стрелката едвам беше мръднала,беше в бялото на скалата,спирам,пипам горния маркуч,след термостата към радиатора и ми направи впечатление че маркуча след термостата към радиатора е топъл.А,все си мисля че при показания на скалата в самото начало(едвам отлепила стрелка),термостата не би трябвало да пропуска след себе си,към радиатора охладителна течност,докато не достигне до температурата на отваряне.Иначе на дълго,когато двигателя е натоварен си държи 80 градуса.Та не знам дали това е термостат или нещо друго,а термостата е към 120-130 лева и искам да съм на 100% сигурен дали е за смяна преди да го подменя.
    Yamaha Yz450F
    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
    Всичко с ''рошави''гуми!

  • #2
    От: Термостат или.........?

    Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
    термостата е към 120-130 лева и искам да съм на 100% сигурен дали е за смяна преди да го подменя.
    Сменявай, защото после се добавя по една нула към цифрите. След това вече може да се коментира

    Коментар


    • #3
      От: Термостат или.........?

      Аз с моята Мазда имах подобен проблем. Та значи есенно-зимно време карам по магистралата и стрелката долу. Топлото на макс и духа хладко. Аааа викам това не ми харесва. Викам ще те сменям и добре, че го направих. Беше заседнал отворен. Сега ходя съблечен в колата и температурата седи на средата независимо какви извращения права, все едно е залепнала. Термостата уж някакъв японски. Струваше 20 марки с уплътнението. Та мнението ми е: сменяй!

      Коментар


      • #4
        От: Термостат или.........?

        Само че при мен при каране с висока скорост стрелката залепва на 80-90 градуса и имам много яко парно.
        Yamaha Yz450F
        Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
        Всичко с ''рошави''гуми!

        Коментар


        • #5
          От: Термостат или.........?

          Водата /течността/ охлажда горивният процес , ако даваш газ загрява , ако спускаш без газ се охлажда. Как е като работи на място , трябва за загрее ако всичко е наред.
          Преди години , ноември месец рано сутринта за да не ме видят без номер,тръгвам да регистрирам един мотор. Запалих го , загря на място , тръгнах към Бистрица и от там към КАТ , всичко беше наред докато започнах да спускам. След Бистрица температурата започна да спада , стрелката в бялото , и по едно време дори се включи вентилатора да "охлажда". До ден днешен този мотор си върви нормално , проверявал съм термостата , всичко е наред , но когато карам през студените месеци закривам част от радиатора.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #6
            От: Термостат или.........?

            Според мен изправният и добър ДВГ трябва да подържа работната си температура в тясни граници. При водното охлаждане независимо от режима по моите представи температурата трябва да бъде от 80 градуса до 95. За мен така работи загрялия четиритактов двигател. Температури от 40-50 градуса при дълго каране според мен са ненормални.

            Коментар


            • #7
              От: Термостат или.........?

              Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
              Здравейте!
              Имам съмнения в изправността на термостата на моя автомобил-Пежо 307 2.0хди 136 к.с..Загрява бавно,при спускане на продължителен наклон без натоварване на двигателя температурата пада почти или напълно до долу на измервателната скала.Спускането е около 15-20 км и тогава го забелязах.Вчера пък ми направи впечатление че по маршрут който карам ежедневно и по който предния ден колата загря бавно,вчера загря много по-бързо.Днес я карам и стрелката едвам беше мръднала,беше в бялото на скалата,спирам,пипам горния маркуч,след термостата към радиатора и ми направи впечатление че маркуча след термостата към радиатора е топъл.А,все си мисля че при показания на скалата в самото начало(едвам отлепила стрелка),термостата не би трябвало да пропуска след себе си,към радиатора охладителна течност,докато не достигне до температурата на отваряне.Иначе на дълго,когато двигателя е натоварен си държи 80 градуса.Та не знам дали това е термостат или нещо друго,а термостата е към 120-130 лева и искам да съм на 100% сигурен дали е за смяна преди да го подменя.
              Би трябвало да не затваря напълно от там и бавното загряване и при не натоварване изстиване а това че веднъж го прави веднъж не заяжда когато бавно тръгне да грее ако е на удобно място му подчукни корпуса би трябвало да оправи

              Коментар


              • #8
                От: Термостат или.........?

                Ами на удобно място е долу-горе,само че се намира в един голям пластмасов корпус,и не е добра идея да се чука по него
                Yamaha Yz450F
                Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                Всичко с ''рошави''гуми!

                Коментар


                • #9
                  От: Термостат или.........?

                  Извинявам се за спама, ама не мога да се сдържа. Как за термостат 100 лева, та даже и отгоре! Това да не е космическа совалка или ние караме каруци. Парите за нищо ги нямат!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Термостат или.........?

                    Ами точно за този модел е толкова.Не се чуди,при някои дизелови двигатели на Роувър/Хонда цените са сходни.
                    Yamaha Yz450F
                    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                    Всичко с ''рошави''гуми!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Термостат или.........?

                      Бюджетно решение.Термостат от Рено 5 /и други/ Струва 8 лв.Откачаш горния маркуч и го напъхваш.Патрона да е към двигателя.Пробвано.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Термостат или.........?

                        Пробвано на конкретния автомобил ли колега?А какво става със стария термостат който се намира на другия край на пластмасовата тръба?
                        Yamaha Yz450F
                        Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                        Всичко с ''рошави''гуми!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Термостат или.........?

                          А също така оригиналния термостат управлява със задната си "чиниика" "пряк" път на водата. Какво става при термостат от рено?
                          Калин Владов,09РСПБЗН

                          Коментар


                          • #14
                            От: Термостат или.........?

                            Малко раздвижване по темата.Днес свалих термостата.самия термостат се разглобява на съставни части-пружини,патрона който се движи,тарелка.Обиколих големите вериги за авто части и никъде не намерих резервни части,само в Тех-ко ми го изкараха на един каталог но никога не са го внасяли в България.Цените варират от 240 за Гейтс,130 за Валео,и аз си взех за 71 на Варнет-целия корпус с датчика.Смених го и сега след като поработи колата всичко е ок.Благодаря на всички включили се в темата.
                            Yamaha Yz450F
                            Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                            Всичко с ''рошави''гуми!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Термостат или.........?

                              Не че нещо ма на Мерцедес е 50 кинта или там някъде.За 240 трябва да идва с водната помпа баси
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X