Здравейте!
Имам съмнения в изправността на термостата на моя автомобил-Пежо 307 2.0хди 136 к.с..Загрява бавно,при спускане на продължителен наклон без натоварване на двигателя температурата пада почти или напълно до долу на измервателната скала.Спускането е около 15-20 км и тогава го забелязах.Вчера пък ми направи впечатление че по маршрут който карам ежедневно и по който предния ден колата загря бавно,вчера загря много по-бързо.Днес я карам и стрелката едвам беше мръднала,беше в бялото на скалата,спирам,пипам горния маркуч,след термостата към радиатора и ми направи впечатление че маркуча след термостата към радиатора е топъл.А,все си мисля че при показания на скалата в самото начало(едвам отлепила стрелка),термостата не би трябвало да пропуска след себе си,към радиатора охладителна течност,докато не достигне до температурата на отваряне.Иначе на дълго,когато двигателя е натоварен си държи 80 градуса.Та не знам дали това е термостат или нещо друго,а термостата е към 120-130 лева и искам да съм на 100% сигурен дали е за смяна преди да го подменя.
Имам съмнения в изправността на термостата на моя автомобил-Пежо 307 2.0хди 136 к.с..Загрява бавно,при спускане на продължителен наклон без натоварване на двигателя температурата пада почти или напълно до долу на измервателната скала.Спускането е около 15-20 км и тогава го забелязах.Вчера пък ми направи впечатление че по маршрут който карам ежедневно и по който предния ден колата загря бавно,вчера загря много по-бързо.Днес я карам и стрелката едвам беше мръднала,беше в бялото на скалата,спирам,пипам горния маркуч,след термостата към радиатора и ми направи впечатление че маркуча след термостата към радиатора е топъл.А,все си мисля че при показания на скалата в самото начало(едвам отлепила стрелка),термостата не би трябвало да пропуска след себе си,към радиатора охладителна течност,докато не достигне до температурата на отваряне.Иначе на дълго,когато двигателя е натоварен си държи 80 градуса.Та не знам дали това е термостат или нещо друго,а термостата е към 120-130 лева и искам да съм на 100% сигурен дали е за смяна преди да го подменя.
Коментар