Не знам дали темата е за тук или за тунинг раздела ,или пък за опел форума...
Идеята обаче е ,че имам нужда от акъл и идеи защото почвам да губя надежда...
пред-историята ...монтирахме опеловия двигател и около 13 000км си го карам така...
Но никога ми е харесвал как върви...върви по добре от 1.6 ,но не и задоволително...минах през проблеми с
дебитомера...от доста време е без капачка и съм си го регулирал така ,че на бензин колата да има някво прилично държание....разход не обсъждам на бензин...мерих компресия преди време и установих 8 компресия на всички цилиндри ,но мотора е на към 500 000 км...И така с помощта на приятели събрах вал от 1.8Е GSI + глава и смукател...разликата каква е ...запознатите знаят...главата е по-добра от към портове,с по-сериозни части клапани и пружини ,вала е с 20ина градуса горница и около 5 десети повече лифт...
дросела е с около 25% по-голяма площ и за капак на всичко главата и е отнето около 9десети...
очакваното сгъстяване е може би около 11 поне...мотора е с нови сегменти и биелни лагери...
мотора е сглобен и работи...работи добре(на място и на газ и на бензин)...Но ...от край време нямам ламбда...може би трупа грешки и нз какво става с запалването дали не го вкарва в аварийни карти?дебитомера пак е на усет нагласен...и все пак върви по-добре от преди ,но пак не е очакваното...не знам от къде да почна да я ровя...И най-големия проблем е ,че на газ не е никак добре и не иска да се регулира...в ниските до към 2500 усещам сериозно глъхнене и липса на мощност ...след това пак върви доста по зле от на бензин (преди нямаше такава разлика в горивата) друг размер плочка ли ми трябва?тук ми е тъмна Индия...Тази плочка при всички положения е някаква рестрикция и мисля ,че вариант с Газов инжекцион или мега с която да управлявам газови дюзи ,но това е за напред ...да не кажа догодина...Сега ще карам така ,но така не се кара
отворен съм за всякакви съвети,акъли,критики и въобще давайте...
Идеята обаче е ,че имам нужда от акъл и идеи защото почвам да губя надежда...
пред-историята ...монтирахме опеловия двигател и около 13 000км си го карам така...
Но никога ми е харесвал как върви...върви по добре от 1.6 ,но не и задоволително...минах през проблеми с
дебитомера...от доста време е без капачка и съм си го регулирал така ,че на бензин колата да има някво прилично държание....разход не обсъждам на бензин...мерих компресия преди време и установих 8 компресия на всички цилиндри ,но мотора е на към 500 000 км...И така с помощта на приятели събрах вал от 1.8Е GSI + глава и смукател...разликата каква е ...запознатите знаят...главата е по-добра от към портове,с по-сериозни части клапани и пружини ,вала е с 20ина градуса горница и около 5 десети повече лифт...
дросела е с около 25% по-голяма площ и за капак на всичко главата и е отнето около 9десети...
очакваното сгъстяване е може би около 11 поне...мотора е с нови сегменти и биелни лагери...
мотора е сглобен и работи...работи добре(на място и на газ и на бензин)...Но ...от край време нямам ламбда...може би трупа грешки и нз какво става с запалването дали не го вкарва в аварийни карти?дебитомера пак е на усет нагласен...и все пак върви по-добре от преди ,но пак не е очакваното...не знам от къде да почна да я ровя...И най-големия проблем е ,че на газ не е никак добре и не иска да се регулира...в ниските до към 2500 усещам сериозно глъхнене и липса на мощност ...след това пак върви доста по зле от на бензин (преди нямаше такава разлика в горивата) друг размер плочка ли ми трябва?тук ми е тъмна Индия...Тази плочка при всички положения е някаква рестрикция и мисля ,че вариант с Газов инжекцион или мега с която да управлявам газови дюзи ,но това е за напред ...да не кажа догодина...Сега ще карам така ,но така не се кара

отворен съм за всякакви съвети,акъли,критики и въобще давайте...
Коментар