Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара с опел сърце c20ne ,а вече и глава+вал 18Е ...разсъждения...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Витара с опел сърце c20ne ,а вече и глава+вал 18Е ...разсъждения...

    Не знам дали темата е за тук или за тунинг раздела ,или пък за опел форума...
    Идеята обаче е ,че имам нужда от акъл и идеи защото почвам да губя надежда...
    пред-историята ...монтирахме опеловия двигател и около 13 000км си го карам така...
    Но никога ми е харесвал как върви...върви по добре от 1.6 ,но не и задоволително...минах през проблеми с
    дебитомера...от доста време е без капачка и съм си го регулирал така ,че на бензин колата да има някво прилично държание....разход не обсъждам на бензин...мерих компресия преди време и установих 8 компресия на всички цилиндри ,но мотора е на към 500 000 км...И така с помощта на приятели събрах вал от 1.8Е GSI + глава и смукател...разликата каква е ...запознатите знаят...главата е по-добра от към портове,с по-сериозни части клапани и пружини ,вала е с 20ина градуса горница и около 5 десети повече лифт...
    дросела е с около 25% по-голяма площ и за капак на всичко главата и е отнето около 9десети...
    очакваното сгъстяване е може би около 11 поне...мотора е с нови сегменти и биелни лагери...
    мотора е сглобен и работи...работи добре(на място и на газ и на бензин)...Но ...от край време нямам ламбда...може би трупа грешки и нз какво става с запалването дали не го вкарва в аварийни карти?дебитомера пак е на усет нагласен...и все пак върви по-добре от преди ,но пак не е очакваното...не знам от къде да почна да я ровя...И най-големия проблем е ,че на газ не е никак добре и не иска да се регулира...в ниските до към 2500 усещам сериозно глъхнене и липса на мощност ...след това пак върви доста по зле от на бензин (преди нямаше такава разлика в горивата) друг размер плочка ли ми трябва?тук ми е тъмна Индия...Тази плочка при всички положения е някаква рестрикция и мисля ,че вариант с Газов инжекцион или мега с която да управлявам газови дюзи ,но това е за напред ...да не кажа догодина...Сега ще карам така ,но така не се кара
    отворен съм за всякакви съвети,акъли,критики и въобще давайте...
    Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

  • #2
    От: Витара с опел сърце c20ne ,а вече и глава+вал 18Е ...разсъждения...

    Благодаря на всички включили се .проблема е установен и решен...За да не заема пък и излишно място тази тема с хиляди коментари може да я изтриийте ...важно е да се пише за всякакви глупости ,но проблем изложен в 10+ реда никой да не ти напише даже да си е5бе5 майката е странно...
    Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

    Коментар


    • #3
      От: Витара с опел сърце c20ne ,а вече и глава+вал 18Е ...разсъждения...

      Аз се опитах да чета, но много куца граматиката. Просто ми беше интересно защо Опелски двигател, така и не разбрах, инфото е много разхвърляно.

      Коментар


      • #4
        От: Витара с опел сърце c20ne ,а вече и глава+вал 18Е ...разсъждения...

        Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение
        Благодаря на всички включили се .проблема е установен и решен...За да не заема пък и излишно място тази тема с хиляди коментари може да я изтриийте ...важно е да се пише за всякакви глупости ,но проблем изложен в 10+ реда никой да не ти напише даже да си е5бе5 майката е странно...
        Темата че няма да се изтрие - няма (справка - Правилата)

        Но, бАрем сподели какъв е бил проблема и как е решен. Току виж някой тръгне да прави същото, след като вече има първопроходец.

        Относно липсата на отговори - сам си прецени вероятността някой друг да е монтирал на витара същия мотор, на същите киломотри, да му е слагал глава от друго и т.н. Затова и няма отговори.

        Не знам въпросния как се справя върху Витара. Поставен върху фронтера е умрял кон - просто не е за автомобил от тоя калибър. Ама фронтито е почти 2 пъти по-тежко от витара. И това ще е полезно да споделиш, предвид цената му, клоняща към цената на теглото му в скрап.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: Витара с опел сърце c20ne ,а вече и глава+вал 18Е ...разсъждения...

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Т Току виж някой тръгне да прави същото, след като вече има първопроходец.

          .
          Първопреходец не е. Тоя тунинг се прави от поне 15 години успешно. Един път се опитах да говоря за него тук,но бях порязан от виден мод . В Опел-форума има доста инфо,дано му е помогнало.
          Калин Владов,09РСПБЗН

          Коментар


          • #6
            От: Витара с опел сърце c20ne ,а вече и глава+вал 18Е ...разсъждения...

            да в опел форума има много теми ,но не и с подобни проблеми.Всъщност се указа елементарна грешка ,а не проблем...Маркуча влизащ в дроселното тяло е малко "self made" защото дросела е с нестандартна форма...Та имаше пробойна и оттам проблемите в ниските...просто не можа да засмучи газ от плочката.Истината е ,че ако нямах всичките части подарени никога нямаше да го направя това...А и мотора се нуждаеше и от ревизия де...Сега сам се прецаках...Колата има същата сила в ниските ,но истинската разлика идва след 4000-4500 оборота? безсмислено...Особено в комбинацията с плочка с вътрешен диаметър 30мм...Просто сега трябва да правя още неща ,а желанието ми по-скоро клони към 0 .
            И все пак...Поне си натоварвам костилката в главата с нещо...
            Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

            Коментар


            • #7
              От: Витара с опел сърце c20ne ,а вече и глава+вал 18Е ...разсъждения...

              Тук бих добавил да търсиш ЕКУ от Кадет с такъв мотор без ламда контрол .А всичките ти подобрения са безмислени след като си го направил с плочка за обикновена газова.Просто ,а и сам си се убедил ,че рестрикцията е голяма и мотора няма въздух.
              Ти можеш ли да тичаш и да дишаш през сламка?
              Търси варианти за хоум меид плочка .Познавам човек който успя да направи плочка с голям диаметър и да запази празния ход (това обикновена газ на 20ХЕ)
              РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

              0895шест29410 .

              Коментар


              • #8
                От: Витара с опел сърце c20ne ,а вече и глава+вал 18Е ...разсъждения...

                Добре де, как така си нагалсил дебитомера на усет ?! Наясно си каква е ролята му и най-вече - той винаги дава "плаващи" данни към ЕКУ-то и няма как да го нагалсиш на око.
                Ламда сондата е следващото липсващо звено. Помисли в тази насока, как ЕКУ-то ще си избере режим на работа без едни от най-важните показатели - количество "засмукан" въздух и количество кислород (най-общо казано) в изгорелите газове.
                Добре си предположил, че работи в аварийни режими. Предполагам сега ЕКУ-то работи по заложен в него "еталон" на параметрите получавани от горните два датчика. Така двигателя работи, но не с целия си потенцял, а едва колкото да работи. Затова и разход на бензин е висок и не върви задоволително.
                Но така само гадаем, я кажи повече - с какъв компютър караш това нещо, защо си премахнал дебитомера и ламдата ?


                Поздрави !
                п.п. с обикновено газово трудно ще го накараш да върви като самолет, не е невъзможно но винаги ще има един диапазон в който ще ти беднее, а в друг ще е богата сместа. Орентирай се към инжекцион, така можеш да докараш доста добри резултати, но горните два датчика пак ще са ти необходими. Просто логиката на работа на ЕКУ-то си е такава, че е почти невъзможно да работи като хората без параметрите от тези двете...

                Коментар


                • #9
                  От: Витара с опел сърце c20ne ,а вече и глава+вал 18Е ...разсъждения...

                  Мале...аз съм много прост...Днес пуснах друга тема като съвсем забравих за тази...Ще помоля модератор да изтрие другата( http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=190771) ,а аз ще продължа в тази.(и пак се извинявам ама пуста глава-празна...)
                  Така развитието.32 мм плочка просто убиваше мотора!Последва премахването и както и това на клапите(гърмялките).След това монтаж на метална тръба Фи-63мм преди дебитомера + 2 щуцера на нея 12мм навряни да се опират един в друг(срещуположно) срязани в краищата под ъгъл 45 градуса...Така измерих сместа(широколентова сонда) и в ниските и средните обороти при натоварване беше добре(около 12:1) ,но в високите пак беднееше и много гореше защото не можеше да се намали дебита достатъчно в ниските обороти...Смених щуцерите с 10мм и нещата се понаредиха(сместа стана около 13:1) при максимално натоварване ,но пак беднееше след 4000 оборота ,а над 5000 където мотора се развърта таман пада на над 15(напълно неприемливо).До сега изпарителя беше прост мим газ (90Кв) и си го обяснявам с него...Днес поръчах БРЦ ,но ми казаха другата седмица ще имат доставка ,но за мен остава въпроса дали да е 100Кв(които предполагам 100кв ще са по "истински" от на МИМГАЗА) или 140 кв...
                  Това ми е първия въпрос...
                  Второто.С тези щуцери разхода определено скочи(нормално) ама ми се увижда...от 14 на 16 разход.дали да не пробвам пак с плочка ,но по-голяма?38,39мм?Или да сложа първо БРЦ-то да видя какво става така и после пак да умувам...Иначе мотора има осезаема тяга и сега. Успява да ускори Витарата ми от 0-100 за малко под 11секунди което е добре ,но не и идеално ,а и МИМГАЗА си е компромис както с вървежа така и с разхода(или поне на това се надявам)...Иначе в момента на бензин нещата са поносими като смес и следва подобрение с замяна на Екуто(мега смърт) ,но това е в процес на работа.
                  Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X