Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора

    Дайте неква идея. По принцип водача на всмукстелния клапан е доста износен. Мове ли да е там проблема.
    0877 44I 88I
    Самурай 1,3
    Дискавъри ТД5

  • #2
    От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора

    Щом пука през ауспуха виж та свали филтъра и форсирай и гледай цвета. Явно някой смукателен клапан не затваря. Не знам този двигател, но най лесно първо регулирайте клапаните и после ако трябва клапани, легла и други.

    Коментар


    • #3
      От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора

      Това е едноцилиндров въздухар. Гърми в карбуратора и проблема е че кат гръмне гасне.
      0877 44I 88I
      Самурай 1,3
      Дискавъри ТД5

      Коментар


      • #4
        От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора

        Да не си пипал нещо по магнета да си променил изпреварване тонапред назад
        К мирной жизни не пригоден.
        Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
        ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

        Коментар


        • #5
          От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора

          Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
          Да не си пипал нещо по магнета да си променил изпреварване тонапред назад
          Пипах след като почна да пука, но центровката си е екстра. Пали от раз, работи 15-20 сек. гръмва във карбур. и филтъра и всичко приключва.
          0877 44I 88I
          Самурай 1,3
          Дискавъри ТД5

          Коментар


          • #6
            От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора

            С каква хлабина е всмукателния клапан?
            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

            Коментар


            • #7
              От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора

              Първоначално публикуван от Валето Преглед на мнение
              Дайте неква идея. По принцип водача на всмукстелния клапан е доста износен. Мове ли да е там проблема.
              Може!
              Щом гърми в карбуратора е или това, или както казва "Стария" голямо предварение на запалването /центровката/
              сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
              dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

              Коментар


              • #8
                От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора

                Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                С каква хлабина е всмукателния клапан?
                Бях го направил 0,05 както е по книга но после го направих 0,2. Възможно ли е да е 0,05 и испускателен 0,1 или чета некоя фалшива книга.
                0877 44I 88I
                Самурай 1,3
                Дискавъри ТД5

                Коментар


                • #9
                  От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора

                  Изчисти карбуратора.
                  Калин Владов,09РСПБЗН

                  Коментар


                  • #10
                    От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора

                    Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
                    Може!
                    Щом гърми в карбуратора е или това, или както казва "Стария" голямо предварение на запалването /центровката/
                    Центровката е добре, многократно я проверих а и не контри при палене както щеже да прави при голямо предварение.
                    0877 44I 88I
                    Самурай 1,3
                    Дискавъри ТД5

                    Коментар


                    • #11
                      От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора

                      Аз имам АКМЕ А330. Предполагам е подобен двигателя със стоящи клапани и карбуратора е на блока. Главата го играе ролята на капак единствено. Лошото е че няма вече резервни части за тези двигатели. За да гръмва в карбуратора, трябва да има не връщане на гориво. възпламенено в карбуратора. Моя двигател е с чукче и подава искра само веднъж на 4-те такта. Сега обаче се практикува подаване на искра на всеки оборот на КВ (демек 2 пъти за 4-те такта). Подава се искрата в края на сгъстяването и в края на испускането. Много е важно да не е отворен всмукателния клапан при подаване на втората искра. Това може да е проблема при колегата и заради това да връща в карбуратора. Предполагам се получава когато загрее.
                      Имах подобни ядове с една косачка с вертикален вал. Скъсала шпонката на маховика и превърта. Имаше моменти в които пали и работи и моменти в които гореше в карбуратора. Избягва малко центровката и започва да запалва в момента на отваряне на всмукателния клапан.
                      На този двигател не може да му се мени ъгала на подаване на искра. Единственото е да се регулира хлабината между маховика и магнета, а това помага за по-силна искра. Предполагам проблема е в чукчето. Провери първо дали не е залепнало.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора

                        Пукането /връщането/ в карбуратора може да стане само през всмукателния клапан.
                        Или е проблем в клапана или е проблем в центровката.
                        Друго няма.
                        сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                        dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                        Коментар


                        • #13
                          От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора

                          Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
                          Аз имам АКМЕ А330. Предполагам е подобен двигателя със стоящи клапани и карбуратора е на блока. Главата го играе ролята на капак единствено. Лошото е че няма вече резервни части за тези двигатели. За да гръмва в карбуратора, трябва да има не връщане на гориво. възпламенено в карбуратора. Моя двигател е с чукче и подава искра само веднъж на 4-те такта. Сега обаче се практикува подаване на искра на всеки оборот на КВ (демек 2 пъти за 4-те такта). Подава се искрата в края на сгъстяването и в края на испускането. Много е важно да не е отворен всмукателния клапан при подаване на втората искра. Това може да е проблема при колегата и заради това да връща в карбуратора. Предполагам се получава когато загрее.
                          Имах подобни ядове с една косачка с вертикален вал. Скъсала шпонката на маховика и превърта. Имаше моменти в които пали и работи и моменти в които гореше в карбуратора. Избягва малко центровката и започва да запалва в момента на отваряне на всмукателния клапан.
                          На този двигател не може да му се мени ъгала на подаване на искра. Единственото е да се регулира хлабината между маховика и магнета, а това помага за по-силна искра. Предполагам проблема е в чукчето. Провери първо дали не е залепнало.
                          Не е със стоящи клапани. Клапаните са си в главата и е с долен разпределителен вал с прътове който натискат кобилиците. Запалването е от динамомагнет който можеш да зацепиш както искаш. А искра подава два пъти за четирите такта. Днес занесох главата за проверка с налягане и вакуум. Ще пиша за резултата
                          0877 44I 88I
                          Самурай 1,3
                          Дискавъри ТД5

                          Коментар


                          • #14
                            От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора

                            Колега аз имам същия двигател и същия проблем но имам и други два проблема "като запаля и тръгна изведнъж умалява двигателя и като отнема газта и я подам плавно а не рязко и хоп лека полека тръгва и в косена така правеше. И си викам отварям те... и отварям главата и я обръщам на-обратно и сипвам една капачка бензин и тя си тече като лейка и хоп разглабям клапаните имаха слаб ръб минах го на струга ама леко само ги загладих всеки стругар го може гледам фтулките са на язви отивам до магазина за авто части и взех една шлайф паста качвам главата на менгемето и мажа клапана леко с шлайф паста и с Ловешката бормашина на бавни обороти започвам въртя и давам на-горе на-доло както действа клапана и хоп няма язви трия едрата шлайф паста и нанасям финната и пак така и без да е зглобен клапана с пружината обръщам и наливам пак бензин е ми няма да тече правя и другоя о готово работи а аз питах един спец на косачки от текезесйорско и той ми каза да ги регулирам и двата на 0,30 и до днес опя ги попът работи бечската та пушек се носи само да има кой да налива

                            Коментар


                            • #15
                              От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора

                              Първоначално публикуван от Uaz_3303 Преглед на мнение
                              Колега аз имам същия двигател и същия проблем но имам и други два проблема "като запаля и тръгна изведнъж умалява двигателя и като отнема газта и я подам плавно а не рязко и хоп лека полека тръгва и в косена така правеше.
                              И си викам отварям те... и отварям главата и я обръщам на-обратно и сипвам една капачка бензин и тя си тече като лейка и хоп разглабям клапаните имаха слаб ръб минах го на струга ама леко само ги загладих всеки стругар го може гледам фтулките са на язви отивам до магазина за авто части и взех една шлайф паста качвам главата на менгемето и мажа клапана леко с шлайф паста и с Ловешката бормашина на бавни обороти започвам въртя и давам на-горе на-доло както действа клапана и хоп няма язви трия едрата шлайф паста и нанасям финната и пак така и без да е зглобен клапана с пружината обръщам и наливам пак бензин е ми няма да тече правя и другоя о готово работи а аз питах един спец на косачки от текезесйорско и той ми каза да ги регулирам и двата на 0,30 и до днес опя ги попът работи бечската та пушек се носи само да има кой да налива
                              Е, нема такова дълго изречение в българския език!
                              Извинявам се за спама, ама не издържах!
                              Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X