Дайте неква идея. По принцип водача на всмукстелния клапан е доста износен. Мове ли да е там проблема.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора
Свий
X
-
От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора
Щом пука през ауспуха виж та свали филтъра и форсирай и гледай цвета. Явно някой смукателен клапан не затваря. Не знам този двигател, но най лесно първо регулирайте клапаните и после ако трябва клапани, легла и други.
-
От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора
Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнениеДа не си пипал нещо по магнета да си променил изпреварване тонапред назад
0877 44I 88I
Самурай 1,3
Дискавъри ТД5
Коментар
-
От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора
Първоначално публикуван от Валето Преглед на мнениеДайте неква идея. По принцип водача на всмукстелния клапан е доста износен. Мове ли да е там проблема.
Щом гърми в карбуратора е или това, или както казва "Стария" голямо предварение на запалването /центровката/сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Коментар
-
От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора
Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнениеС каква хлабина е всмукателния клапан?0877 44I 88I
Самурай 1,3
Дискавъри ТД5
Коментар
-
От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора
Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнениеМоже!
Щом гърми в карбуратора е или това, или както казва "Стария" голямо предварение на запалването /центровката/0877 44I 88I
Самурай 1,3
Дискавъри ТД5
Коментар
-
От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора
Аз имам АКМЕ А330. Предполагам е подобен двигателя със стоящи клапани и карбуратора е на блока. Главата го играе ролята на капак единствено. Лошото е че няма вече резервни части за тези двигатели. За да гръмва в карбуратора, трябва да има не връщане на гориво. възпламенено в карбуратора. Моя двигател е с чукче и подава искра само веднъж на 4-те такта. Сега обаче се практикува подаване на искра на всеки оборот на КВ (демек 2 пъти за 4-те такта). Подава се искрата в края на сгъстяването и в края на испускането. Много е важно да не е отворен всмукателния клапан при подаване на втората искра. Това може да е проблема при колегата и заради това да връща в карбуратора. Предполагам се получава когато загрее.
Имах подобни ядове с една косачка с вертикален вал. Скъсала шпонката на маховика и превърта. Имаше моменти в които пали и работи и моменти в които гореше в карбуратора. Избягва малко центровката и започва да запалва в момента на отваряне на всмукателния клапан.
На този двигател не може да му се мени ъгала на подаване на искра. Единственото е да се регулира хлабината между маховика и магнета, а това помага за по-силна искра. Предполагам проблема е в чукчето. Провери първо дали не е залепнало.
Коментар
-
От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора
Пукането /връщането/ в карбуратора може да стане само през всмукателния клапан.
Или е проблем в клапана или е проблем в центровката.
Друго няма.сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Коментар
-
От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора
Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнениеАз имам АКМЕ А330. Предполагам е подобен двигателя със стоящи клапани и карбуратора е на блока. Главата го играе ролята на капак единствено. Лошото е че няма вече резервни части за тези двигатели. За да гръмва в карбуратора, трябва да има не връщане на гориво. възпламенено в карбуратора. Моя двигател е с чукче и подава искра само веднъж на 4-те такта. Сега обаче се практикува подаване на искра на всеки оборот на КВ (демек 2 пъти за 4-те такта). Подава се искрата в края на сгъстяването и в края на испускането. Много е важно да не е отворен всмукателния клапан при подаване на втората искра. Това може да е проблема при колегата и заради това да връща в карбуратора. Предполагам се получава когато загрее.
Имах подобни ядове с една косачка с вертикален вал. Скъсала шпонката на маховика и превърта. Имаше моменти в които пали и работи и моменти в които гореше в карбуратора. Избягва малко центровката и започва да запалва в момента на отваряне на всмукателния клапан.
На този двигател не може да му се мени ъгала на подаване на искра. Единственото е да се регулира хлабината между маховика и магнета, а това помага за по-силна искра. Предполагам проблема е в чукчето. Провери първо дали не е залепнало.0877 44I 88I
Самурай 1,3
Дискавъри ТД5
Коментар
-
От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора
Колега аз имам същия двигател и същия проблем но имам и други два проблема "като запаля и тръгна изведнъж умалява двигателя и като отнема газта и я подам плавно а не рязко и хоп лека полека тръгва и в косена така правеше. И си викам отварям те... и отварям главата и я обръщам на-обратно и сипвам една капачка бензин и тя си тече като лейка и хоп разглабям клапаните имаха слаб ръб минах го на струга ама леко само ги загладих всеки стругар го може гледам фтулките са на язви отивам до магазина за авто части и взех една шлайф паста качвам главата на менгемето и мажа клапана леко с шлайф паста и с Ловешката бормашина на бавни обороти започвам въртя и давам на-горе на-доло както действа клапана и хоп няма язви трия едрата шлайф паста и нанасям финната и пак така и без да е зглобен клапана с пружината обръщам и наливам пак бензин е ми няма да тече правя и другоя о готово работи а аз питах един спец на косачки от текезесйорско и той ми каза да ги регулирам и двата на 0,30 и до днес опя ги попът работи бечската та пушек се носи само да има кой да налива
Коментар
-
От: Двигател ACME VT 88 гърми (пука) в карбуратора
Първоначално публикуван от Uaz_3303 Преглед на мнениеКолега аз имам същия двигател и същия проблем но имам и други два проблема "като запаля и тръгна изведнъж умалява двигателя и като отнема газта и я подам плавно а не рязко и хоп лека полека тръгва и в косена така правеше.
И си викам отварям те... и отварям главата и я обръщам на-обратно и сипвам една капачка бензин и тя си тече като лейка и хоп разглабям клапаните имаха слаб ръб минах го на струга ама леко само ги загладих всеки стругар го може гледам фтулките са на язви отивам до магазина за авто части и взех една шлайф паста качвам главата на менгемето и мажа клапана леко с шлайф паста и с Ловешката бормашина на бавни обороти започвам въртя и давам на-горе на-доло както действа клапана и хоп няма язви трия едрата шлайф паста и нанасям финната и пак така и без да е зглобен клапана с пружината обръщам и наливам пак бензин е ми няма да тече правя и другоя о готово работи а аз питах един спец на косачки от текезесйорско и той ми каза да ги регулирам и двата на 0,30 и до днес опя ги попът работи бечската та пушек се носи само да има кой да налива
Извинявам се за спама, ама не издържах!Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар