Здравейте!
Става въпрос за колата на брат ми.Преди малко след преминаване през насабрала се много вода по една улица,колата започнала да пуши бяло,особено когато оборотите стигнат около 2000.Иначе си работила нормално на обороти като тогава едва забележимо пропушвала.След преминаване през водата е изминал около 500 м.и при подаване на газ за ускоряване след локвата е забелязал в огледалото че пропушва.Оставил я е на един паркинг,по телефона му казах да свали тръбата след филтъра,който е бил целия мокър и в тръбата към кулера имало вода.Той отива в командировка и се връща на 6 май,та въпроса ми е,може ли да е станало някакво поражение по двигателя или белия пушек се дължи на водата която засмуква двигателя.Иначе,на обороти е работила нормално.Като се върне,мисля да не я пали,а да сваля всичко по пътя на въздуха-филтри,тръбопроводи,кулера и да подсуша и тогава да я запаля.Според вас какво е станало,и как да процедирам?
Става въпрос за колата на брат ми.Преди малко след преминаване през насабрала се много вода по една улица,колата започнала да пуши бяло,особено когато оборотите стигнат около 2000.Иначе си работила нормално на обороти като тогава едва забележимо пропушвала.След преминаване през водата е изминал около 500 м.и при подаване на газ за ускоряване след локвата е забелязал в огледалото че пропушва.Оставил я е на един паркинг,по телефона му казах да свали тръбата след филтъра,който е бил целия мокър и в тръбата към кулера имало вода.Той отива в командировка и се връща на 6 май,та въпроса ми е,може ли да е станало някакво поражение по двигателя или белия пушек се дължи на водата която засмуква двигателя.Иначе,на обороти е работила нормално.Като се върне,мисля да не я пали,а да сваля всичко по пътя на въздуха-филтри,тръбопроводи,кулера и да подсуша и тогава да я запаля.Според вас какво е станало,и как да процедирам?
Коментар