Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Семеринг

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Семеринг

    Семеринга представлява ламаринена Г образна щанцована ламаринена основа в повечето случаи цялата покрита с каучукова смес . Има и семеринги които са само частично гумирани . Семеринга е еластичен само в работната си част в останалото няма как защото се набива . Гнездата на семерингите по таблица се изработват с 0.05 мм стегнатост семеринга има поне още толкова в плюс така че няма как да е мек в зоната на основата . На времето от скапал се такъв семеринг ама от страната на динамото (магнета) моя Балкан като загрееше дърпаше въздух и гаснеше и докато не изстине нямаше сила която да го запали .
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #17
      От: Семеринг

      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
      На времето от скапал се такъв семеринг ама от страната на динамото (магнета) моя Балкан като загрееше дърпаше въздух и гаснеше и докато не изстине нямаше сила която да го запали .
      Той всеки балкан с характер моя редовно скапваше същия семеринг, (леглото му не беше съосно с коляновия вал) обаче не дърпаше въздух а вкарваше бензин и масло в магнета и омазваше чукчето докато угасне
      ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

      Коментар


      • #18
        От: Семеринг

        Ти говориш тоя под авансовата плочка(въздушен). От там дърпа въздух, като е проблемен. Поради причината, че моя двигател все още не съм го отварял и се притеснявам дали леглото не е износено на корпуса. Щото ако е няма как да уплътни и трябва или малко по-голям размер или силикон. Поздрави!

        Коментар


        • #19
          От: Семеринг

          Картерите са дуралуминиеви но е малко вероятно леглото на семеринга да е разбито . Старото поколение семеринги бяха само гумирани и не нанасят поражения в корпусите при грамотно набиване и избиване . По тази причина аз лично не набивам в алуминиеви корпуси семеринги с негумиран пръстен защото ламарината е достатъчно твърда да отнесе при ваденето малка част от дуралуминия и така при няколко такива операции може да се охлаби гнездото . А там ремонтно възстановителните работи са много тегави . Имал съм случай на времето с такъв семеринг на старата ми Нива прокапа между ламарината и корпуса и от тогава на такива семеринги винаги им слагам по външната периферия малко силикон . По принцип взимам такъв само ако няма в този размер изцяло гумиран .
          Последно редактирано от sek.1; 21-03-14, 09:40.
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #20
            От: Семеринг

            При мен омазваше целия магнет докато направи капка на чукчето и умираше, а защо мислиш да е износено леглото? Нормално това няма от какво да стане...
            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

            Коментар


            • #21
              От: Семеринг

              Щото не знам кой професор е бърникал.Щото аз не работя със сила, а мисля. Ако го е напавал с отверката хамалски, ша играе силикона.

              Коментар


              • #22
                От: Семеринг

                Днеска, вечерта, на лампа го смених. Беше почти излял от леглото, а може би изобщо не е бил набит като хората. Второ, че пружинката беше излязла и трето-български е. Пълна скръб. Набих новия, но не съм го палил, че утре ще търся щифтове за съединителя. Та утре ще си каже. Лагерите са ми някакви руски. Май по-добри от българските. Абе имали масло няма лош лагер.

                Коментар


                • #23
                  От: Семеринг

                  Няма лоши български и руски лагери от онова време .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #24
                    От: Семеринг

                    Първоначално публикуван от venkabg Преглед на мнение
                    Беше почти излял от леглото
                    Как влезе новия, стегнат ли е ?
                    ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                    Коментар


                    • #25
                      От: Семеринг

                      Да, добре влезе. Безспорно е горил масло и въздух от там. Поне лагерите са се мазали. Щифтовете на съединителя са правени по-дълги от оригиналните и по дебели. Що зор видях и счупих и едни клещи. Та утре като ги направа и сглоба мотора, ще пиша.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Семеринг

                        Така днеска затворих двигателя след като направих съединителя. Сложих и нов семеринг на манивелата от към съединителя. Набих го, ама не съобразих, че няма засечка та пропадна и пак вада капак и така. Реших да сменя семеринга на манивелата и от другата страна, ама там па друг размер и изтърва пружината, че няма кой да ми държи. Та пак ляв капак, ама стана. От две седмици не беше палено и от 3-тия път запали и държи обороти и аз веднага го изкарах и доде загрее. Върви идеално. Малко греша, че му държа малко обороти, но при по-спортно каране е супер. И трета включвах даже и даже щеше да ме метне магарето на един обратен и чакъл отдолу. Добре, че стиснах съединителя и съм висок, та си помогнах с краката. Благодаря на отговорилите в темата!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Семеринг

                          Днес може би след 5километра яка газ, свалих свещта.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2014-03-31 13.12.17.jpg
Прегледи:1
Размер:111.4 КБ
ID:5575636Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2014-03-31 13.12.17.jpg
Прегледи:1
Размер:111.4 КБ
ID:5575636. Днес и аспуха оправих. От 6 баха останали 2дупки. Как ви се струва цвета? Между другото това е с m10d.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Семеринг

                            Цвета е на бедна горивна смес,трябва да е керемидено,клонящо към кафяво.
                            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                            Коментар


                            • #29
                              От: Семеринг

                              Това значи да вдигна иглата, ама пък отива най-горе, което не е добре. Явно ще трябва да се увеличи нивото с 1-2мм и да се пробва.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Семеринг

                                Между другото, за да е бедна не би ли трябвало да са бели и електродите, а те са нормални?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X