Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дали съм направил грешка - опит за концентриране на антифриза в системата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Дали съм направил грешка - опит за концентриране на антифриза в системата

    Много екстремно това с фризера,на минус 25 ше ни измрьзнат палмите вьн
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      От: Дали съм направил грешка - опит за концентриране на антифриза в системата

      Вярно че показва каквото си иска. Имаше един период в който и аз си играйках със такова устройство. И се отказах. Най-сигурно е номера със фризера.

      Коментар


      • #18
        От: Дали съм направил грешка - опит за концентриране на антифриза в системата

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        ..........................


        В кой сервиз има такава макина.да му навьртим оборот?
        При мен ....
        Имам го от 10 години.
        Другото нещо, което е на същите години е уред за мерене на температурата на кипене на спирачната течност.
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • #19
          От: Дали съм направил грешка - опит за концентриране на антифриза в системата

          Първоначално публикуван от Savov Преглед на мнение
          За тези, които не са удостоени да контактуват с духа на Ванга - изтеглете 4-5мл от охладителната течност със спринцовка и я хвърлете във фризера. Ако не замръзне за час-два всичко е ОК.
          Поздрави.
          +1......изпитано

          Коментар


          • #20
            От: Дали съм направил грешка - опит за концентриране на антифриза в системата

            Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
            При мен ....
            Имам го от 10 години.
            Другото нещо, което е на същите години е уред за мерене на температурата на кипене на спирачната течност.
            Спирачната на 5 години смяна,тя е лесна,15 кинта е при мен и става на улицата или при смяна на масло.Антифриза го забравят обаче пьк после 'що над 80% от проблемите с мотора били от кофти охлаждаща система.

            Колко взимаш за мерене?Да знам заслужава ли си мьката с фризера?То не,че е голяма мька ма като замрьзне какво правим,купуваме си Приста и рИвем а
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #21
              От: Дали съм направил грешка - опит за концентриране на антифриза в системата

              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
              ............... ...........

              Колко взимаш за мерене?Да знам заслужава ли си мьката с фризера?То не,че е голяма мька ма като замрьзне какво правим,купуваме си Приста и рИвем а
              Левче .... или бартер за бира
              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

              Коментар


              • #22
                От: Дали съм направил грешка - опит за концентриране на антифриза в системата

                Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                Левче .... или бартер за бира
                Е за тва не вьрви далаверата,ако им взимаш 10 кинта по-сериозно ще се отнасятФризер нямаш в сервиза нали?За засичане колко ти льже мерилото?
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #23
                  От: Дали съм направил грешка - опит за концентриране на антифриза в системата

                  Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                  ........ ............ Фризер нямаш в сервиза нали?За засичане колко ти льже мерилото?
                  Проверяван е поне 20 пъти през годините градус, два е разликата.


                  Технически данни:

                  етиленгликол: 0°C до -50°C /12,4% до 66,6%/
                  пропиленгликол: 0°C до -50°C /14,8% до 62,4%/
                  деление: 1 °C
                  точност: ± 5%
                  акумулаторна киселина:1.10 до 1.40 g/ml
                  деление: 0.01 sg
                  точност: ±0,02sg
                  Последно редактирано от CarTest™; 28-01-14, 22:11.
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • #24
                    От: Дали съм направил грешка - опит за концентриране на антифриза в системата

                    Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                    А защо му е на някой въобще?
                    Антифриза трябва да се сменя на определен период, ако не се долива вода, няма и нужда да се мери. ...
                    Не му трябва на никой, освен ако няма сервиз. Съгласен за смяната на антифриза, само че тук човекът не е взел да смени всичко и да му е мирна главата, а е добавял към неизвестно каква смес и пита какво е направил. Ареометърът е един начин за макар и груба ориентация.

                    Проба във фризер хубаво, ама и фризерите биват различни. Има и такива, дето нямат опция за ударно замразяване и, съответно, не могат да докарат особено ниски температури.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Дали съм направил грешка - опит за концентриране на антифриза в системата

                      Понеже темата е за грешки или не-грешки може ли да се извъпросирам и аз ? Сега да не се смеете ... много

                      Онзи ден сменям мАслото....
                      Предния ден проверих и си беше на МаХ нивото .. минал съм 250 км с леко озорване на колата .. ей така да я продухам малко. (каране на ръчен режим, но без извращения - около 3 000 оборота средно)
                      На другия ден - Пускам маслото у лигенчИту ... и слагам новото - по книжка .... 4.0 литра у картера и 0.3 за филтрото = 4.3 литра.
                      Сипах Молбиден дисулфид - 0.3 л + 4 х 1 литЪра синтетика мАсълце. Сичко точно - нивото ми е на 1 мм под максималното на пръчката. ДА АМА ..като взех да сипвам отработеното масло в една туба 4,0л .. се оказа че е излязло от моторя към към 3.5-3.6 литра ....
                      Знам че по принцип една част от маслото си седи по разни чупки и кривки .. ма тогава не би ли следвало ако поеме тия 4.3 литра които му налях да отиде над макс нивото ??
                      (Признавам не си сменям маслото за първи път, но за сефте наливам последния литър докрай без да премеря първо нивото ) Та малко се пищисах се препсувах на глас .. но за късмет съм си в норма. И все пак въпроса ми си стои ... та тъпа питанка ...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Дали съм направил грешка - опит за концентриране на антифриза в системата

                        За 250км повечето коли могат да изгорят 1л масло ако ги вкараш трайно в режими между максималния въртящ момент и максималната мощност. Особено ако е по-калпаво маслото.

                        Освен това почти няма двигатели които да се разсърдят на половин-един литър в повече.

                        Ама темата е за антифриз.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X