Разстановка:
Рено Еспас 2.2 от далечната 1990г, от охладителната уредба извадено непонятно вещество с кафяв цвят, промита с маркуча (кафявата ивица на улицата седи вече 3-4 месеца и дъждовете не са я отмили), сипан нормален антифриз и чрез филтър от него събрани още две шепи тиня. Сега антифризът е бистър, въздух няма, но останаха два проблема:
1. Отоплението на купето е много условно, особено на празен ход.
2. Температурата на двигателя на празен ход е устойчиви 8-12 градуса по-висока от температурата в работен режим.
При повишаване на оборотите от празен ход към 2000-3000 ясно се вижда как стрелката за температура слиза, а отоплението почва да духа топло.
Имам такава теория:
кафявото вещество е било главно бившите лопатки на водната помпа и затова сега нямаме много от лопатките, и затова на ниски обороти няма дебит.
Възможно ли е това?
Рено Еспас 2.2 от далечната 1990г, от охладителната уредба извадено непонятно вещество с кафяв цвят, промита с маркуча (кафявата ивица на улицата седи вече 3-4 месеца и дъждовете не са я отмили), сипан нормален антифриз и чрез филтър от него събрани още две шепи тиня. Сега антифризът е бистър, въздух няма, но останаха два проблема:
1. Отоплението на купето е много условно, особено на празен ход.
2. Температурата на двигателя на празен ход е устойчиви 8-12 градуса по-висока от температурата в работен режим.
При повишаване на оборотите от празен ход към 2000-3000 ясно се вижда как стрелката за температура слиза, а отоплението почва да духа топло.
Имам такава теория:
кафявото вещество е било главно бившите лопатки на водната помпа и затова сега нямаме много от лопатките, и затова на ниски обороти няма дебит.
Възможно ли е това?
Коментар