Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отново за ве-образните и пушеците

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Отново за ве-образните и пушеците

    Имаме нормален, здрав(в смисъл не е болен и не е известно да е боледувал тежко) V8-ак.Разделена изпускателна с-ма, за всеки ред цилиндри.Сега в студа отчетливо се забелязва, че пуши различно от двете страни.От едната много повече и много по-плътен пушек, от другата страна по-малко и по-рехаво пуши.Важи и за V6-ци, V10-ки и V12-ки.Сигурно и за V4-ки.Та зададения ми въпрос е защо?Отде да знам, предполагам нещо термичното натоварване на отделните редове и отделните глави не е съвсем еднакво.Както знаем то и два абсолютни еднакви цилиндри не съществуват.Та знам ли какво да отговоря...
    Всеки трети е шести

  • #2
    От: Отново за ве-образните и пушеците

    Генерацията абсолютно симетрична ли е?
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #3
      От: Отново за ве-образните и пушеците

      Двете генерации са за двете банки цилиндри. Те винаги работят при различни условия, затова и компът ги следи поотделно. Имат различни данни за сместа и отделни грешки за едната или другата. Винаги тримовете за смесообразуването им са различни, а и катализаторите им могат да са в различно състояние. Нищо чудно няма в това да пушат различно.

      Коментар


      • #4
        От: Отново за ве-образните и пушеците

        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
        Генерацията абсолютно симетрична ли е?
        Такива рядко се срещат.

        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
        Двете генерации са за двете банки цилиндри. Те винаги работят при различни условия, затова и компът ги следи поотделно. Имат различни данни за сместа и отделни грешки за едната или другата. Винаги тримовете за смесообразуването им са различни, а и катализаторите им могат да са в различно състояние. Нищо чудно няма в това да пушат различно.
        А то и на мен не ми е чудно, ама на хората им е чудно и искат просто, ясно и елементарно за разбиране обяснение, което и да е убедително че маторя им няма проблем.Като им кажа просто, че няма проблем, такива са нещата обусловени от много фактори и да карат спокойно, те ми викат, че им омаловажам проблемите.
        Всеки трети е шести

        Коментар


        • #5
          От: Отново за ве-образните и пушеците

          Затова е компът в колата и OBD системата - включваш го към четеца отвън, ако не изкарва на вътрешния дисплей и пише кое как е. Вътрешна информация, от това по-точно - здраве

          Коментар


          • #6
            От: Отново за ве-образните и пушеците

            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
            Затова е компът в колата и OBD системата - включваш го към четеца отвън, ако не изкарва на вътрешния дисплей и пише кое как е. Вътрешна информация, от това по-точно - здраве
            Късметлия!И през новата година само нормални клиенти да ти се падат!
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • #7
              От: Отново за ве-образните и пушеците

              Не стана ясно какъв е осмака, но аз за такава грешка "гори масло" не съм чувал, така че компа едва ли ще се обади за това.. чувал съм обаче за ремонт от типа - "вадя лампата от таблото и грешката изчезва".. Май само се надяваш всичко да е наред.. един вид - те заводско са така, понеже идеално еднакви неща няма, затова едната страна пуши яко, а другата само с повод.. Виж бял ли е пушека (масло), син/черен (бензин/дизел - богата смес/непълно горене), после търси проблема..

              Коментар


              • #8
                От: Отново за ве-образните и пушеците

                Значи както някога - пичът излиза от пещерата и тряска с бухалката квото му се изпречи. После почва да му бърка в ауспуха и да го души.
                Много преди да усетиш на щеката, че ти липсва масло, ще изпищят катализаторите. Така че има грешка за всичко, само да има кой да чете и да мисли.

                Коментар


                • #9
                  От: Отново за ве-образните и пушеците

                  Много си прав! Само, че няма хора за тази работа.
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Отново за ве-образните и пушеците

                    Значи, не омаловажавам и опита с окото, ръката и носа, но като си представя някога, за да добия представа какво става в цилиндъра, завивах стъклена свещ, която можеше всеки момент да ми разцепи тиквата. А сега мога да си седна вътре, да си пусна климатика и музиката, и на таблета да виждам живи данни за горене и куп други.
                    Това не означава, че пак няма да бръкна в ауспуха и да подуша, но си е къде по-друго.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Отново за ве-образните и пушеците

                      Първоначално публикуван от I&V Преглед на мнение
                      Не стана ясно какъв е осмака, но аз за такава грешка "гори масло" не съм чувал, така че компа едва ли ще се обади за това.. чувал съм обаче за ремонт от типа - "вадя лампата от таблото и грешката изчезва".. Май само се надяваш всичко да е наред.. един вид - те заводско са така, понеже идеално еднакви неща няма, затова едната страна пуши яко, а другата само с повод.. Виж бял ли е пушека (масло), син/черен (бензин/дизел - богата смес/непълно горене), после търси проблема..
                      4.4 бензин, BMW.
                      Масло не гори, нищо му няма, нормално от единия ред излиза повече пушек, та и проблем няма и по-добре да не се търси такъв, щото тогава ще се намери някакъв със сигурност Обаче човека ме гледа с недоверие и в очите му се чете, че ще почне да обикаля всевъзможни майстори.Близки сме, казах му да ми се довери, да сипва гориво и газ, ама...някои съвсем пресни собственици на Х5-ци и други такива, са ъъъ...доста чувствителни.
                      Всеки трети е шести

                      Коментар


                      • #12
                        От: Отново за ве-образните и пушеците

                        Имам четири МПСта с подобни двигатели едното е V8 другите са 6таци всички кадят по различен начин от двата ауспуха само едното пуши равномерно защото има обединител някъде по изпускателната система. Колегата Паджеровод е обяснил най-разбираемо каква е причината

                        Коментар


                        • #13
                          От: Отново за ве-образните и пушеците

                          Всички сте решили, че щом пуши различно всичко е наред.., явно като излиза от магазина и пуши еднакво, тогава нещо не е наред..?? Модерния колега с таблета ме изкара пещерен човек.. той май за коли втора употреба не е чувал, с превъртяни километражи, извадени катализатори, сменени изпускателни системи, заминали свещи ламбди, разпръсквачи помпи и др., дето работят в някакъв среден режим и извадени лампи по таблото да не се виждат грешките.. Аз до колкото разбрах не са го закачали на диагностика мотора..

                          Коментар


                          • #14
                            От: Отново за ве-образните и пушеците

                            Не. Но дали пуши еднакво или различно обикновено няма отношение към това дали е добре или не е добре. Но понякога има.
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Отново за ве-образните и пушеците

                              Първоначално публикуван от I&V Преглед на мнение
                              Всички сте решили, че щом пуши различно всичко е наред.., явно като излиза от магазина и пуши еднакво, тогава нещо не е наред..?? Модерния колега с таблета ме изкара пещерен човек.. той май за коли втора употреба не е чувал, с превъртяни километражи, извадени катализатори, сменени изпускателни системи, заминали свещи ламбди, разпръсквачи помпи и др., дето работят в някакъв среден режим и извадени лампи по таблото да не се виждат грешките.. Аз до колкото разбрах не са го закачали на диагностика мотора..
                              Случая не е такъв, автомобила е практически нов.
                              Всеки трети е шести

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X