Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Течаща тандем помпа при WV PD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Течаща тандем помпа при WV PD

    Моите 3.18 стинки...

    Тандем-помпите на LUK са пословични. Ако не такат, се разбива щуцера на вакуум помпата и вакуумът се изпълва с атмосфера...

    За да не пиша същото, отново - копи / пасти от фолЦвгенският форум. Някога имаше и пикчъри, но са изчезнали...

    Скоро се занимавах със сходен проблем, поразтърсих се в мрежата и ще споделя моите наблюдения и изводи. Долното се отнася конкретно за Пасат. При другите автомобили може да има разлики.

    Помпите са на два производителя - Bosch и Luk. През годините имат няколко хиляди ревизии. Партномерът на всичките е 038145209, разликата е само в буквата накрая. Та, според Етката първата ревизия е C, тя е заменена с A, след това са E, K, H, N и Q. Хвала на инженерите... mhihi

    На помпите на Luk заради неудачната според мен конструкция се разбива щуцерът откъм вакуума. Като се разбие, оттам започва да тече масло, а понякога се появява проблем с вакуума. Проблемът е лечим при кадърен стругар / фрезист. Прави се нов щуцер завършващ с резба. В корпуса на помпата се прави вътрешна резба и проблемът се решава трайно. Хубаво е да се провери състоянието на клапана намиращ се под щуцера.
    Течовете между двата корпуса са отделен случай, който се оказва трудно лечим, заради липсата на оригинални гарнитури. В нета се предлагат някакви заместители, но тъй като никой не споменава кой е производителят им, съм предубеден към тях. Да не говорим, че цената им е съпоставима с тая на помпа втора употреба. Ако е имало теч на масло и/или нафта, е хубаво да се прегледат водните съединения под помпата, че обикновено се раздуват и почват да правят бели.

    Помпата на Бош изглежда значително по-грамотно направена. Щуцерът откъм вакуума е на винтова сглобка и по мои наблюдения не се разбива. За течове между корпусите нямам наблюдения. Възможно е и те да почват да текат.

    Двете помпи са взаимозаменяеми. Помпата на Бош се монтира на мястото на тая на Люк без допълнителни преработки.

    По долу прикачам картинки как изглеждат двата вида помпи и извадка от сервизен бюлетин на ВАГ относно проблема.
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #17
      От: Течаща тандем помпа при WV PD

      Поне за уплътненията за помпи съм видял, че всичко по-различно от БОШ докарва главоболия впоследствие. Отделно, че материала е по-некачествен, а и самото изпълнение на уплътнението е с по-лошо качество.
      Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

      Коментар


      • #18
        От: Течаща тандем помпа при WV PD

        Аз го имах този проблем с моето Ауди 1,9 ТДИ помпа дюза. Залепиха помпата със сивия, нафтоустойчив силикон на Виктор рейнц. За да станат добре нещата, технологията е доста времеемка. Силикона трябва гарантирано да е достигнал пълната си твърдост преди да има досег с нафтата. Ремонта ми струва 80лв. без никаква гаранция, но вече 12000км. нямам ядове.
        "Do not correct a fool, for he will hate you;
        Correct a wise man, for he will appreciate you."

        Коментар


        • #19
          От: Течаща тандем помпа при WV PD

          Сутринта след ремонта бях оставил колата с муцуната на горе т.е. в наклон със старите уплътнения нямаше палене.Сутринта запали като топла иначе винаги подбирах място за паркиране за повече от 10-20часа престой.Това ми говори че за момента всичко е ок не знам само колко тия о-пръстени ще държат.Ще следя и маслото че тая помпа с нейните 100 функции може да напълни картера.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X