Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните...

    Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
    , но не само това, ами аз в средностатистически гараж не се събирам, много са ниски, и то аз не е като да съм от най-високите... ...
    +1 Незнам други по-високи 196,8 с затворена капандура проблем си е.Успех и на двамата.
    Land Rover Discovery:
    - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
    Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

    Коментар


    • #17
      До: Теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните...

      оо, аз съм над 2.20 с 32"-ки и незнам вече, дори без багажник пак...
      може да си издиря максималко нисинки гумета за мъгла и гаражи, незнам какви размери да търся обаче, те са като автомобилни сякаш 16 цола е разпространено...

      има ли размер 235/50/16 примерно? или 225, то на 7-ца джанта нтрябва си ширинка

      Коментар


      • #18
        До: Теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните...

        Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
        ами ние май баш доста си приличаме/или поне джипките хаха/ и аз имам разни гадории за рязане, но уви нямам гараж, то ако имах ехее щастие , но не само това, ами аз в средностатистически гараж не се събирам, много са ниски, и то аз не е като да съм от най-високите... ще питам 1 приятел има двор и достъпен ток...
        здравейте колеги, мога да ви помогна с гараж и ток, но се намира на гара Яна. Ако имате желание няма проблеми.
        0878 984396 Ники
        Барабар Петко с мъжете...

        Коментар


        • #19
          До: Теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните...

          Ники,

          Благодаря много за предложението.

          Някой ден може и да се възползваме

          Поздрави,
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • #20
            До: Теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните...

            Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
            Ники,

            Благодаря много за предложението.

            Някой ден може и да се възползваме

            Поздрави,
            Няма проблем.
            Когато решите се обадете.
            Поздрави
            Барабар Петко с мъжете...

            Коментар


            • #21
              До: Теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните...

              Това vw-ли е.Проблема е в стягането, на рака никакви одалжения,гидорета и тьй-нататак (ключенци)
              "Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя. "о8894оЗ81З

              Коментар


              • #22
                От: Теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните...

                Здравейте, ще изтупам темата от прахта, тъй като и мен ме застигна проблемът от заглавието, а ми се ще да не се повтарят вече писани неща.


                Колата е Вектра Б 2000 година (фейслифт) 1,6 бензин (X16XEL). Имам я от малко над 2 години и около 26 000 километра. До преди около месец „похапваше“ около литър масло (Q8 10W40) на 10 000 километра, но сега е между 50 и 100 мл. на 100 километра. Маслото се стича по двигателя, не пръска настрани. При отваряне на капачката за пълнене на масло, по време на работа на двигателя, не хвърля масло. Не знам дали е свързано, но проблема се появи малко след смяна на термостата (старият беше заял отворен), като механична повреда от моя страна е изключена тъй като около него е сухо, а забелязаният от мен теч е от противоположната страна на двигателя.


                След неособено кратката предистория, написана с цел четящите да бъдат запознати с подробностите, преминавам към въпросът, които ме гризе най-много - причината за течът -възможно ли е да е в следствие на повишено налягане в картера и запушен отдушник? Ще ми се да проверя въпросният, за да съм сигурен, че всичко е в норми – Как мога да направя това?


                От друга страна проблемът е често срещан и може би е нормално. Още повече, преди да сменя термостата през повечето време мотора загряваше бавно и през повечето време работеше при температура под 80 градуса, при която маслото … Така де разсъждавам „на глас“, но ще спра до тук.


                Последно - малко ме притеснява, че пластмасовия капак зад ангренажа е много близо и изваждането и поставянето обратно ще са пипкави. Както е описано в опел клуба – „В дясно се вдига повече ,в ляво и напред максимално докато опре, и след това със завъртане по часовниковата стрелка.“. По-точно ме притеснява изпадането на о-пръстенчетата от леглата на болтовете при свалянето и доброто лягане на гарнитурата при връщането на капака на място. Ако има някакъв трик, чалъм и т.н. ще се радвам да го споделите.


                Прилагам един клип на операцията на конкретния мотор, но в Астра - https://www.youtube.com/watch?v=X-XCW8jgTNo .

                Благодаря предварително!
                Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
                Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

                Коментар


                • #23
                  От: Теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните...

                  Щита на ангренажа се крепи горе на две болтчета Т30 ,като ги развиеш отваря достатъчно място да се пусне капака директно без разни гимнастики. А О-пръстените мажеш с гресчица или силикон и не падат.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните...

                    Течът си е бил там и преди, просто заради по-ниската работна температура не е бил толкова явен. Отделно, че вероятно има и други причини за повишеният разход, литър на 1000км си е доста ...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните...

                      Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                      Щита на ангренажа се крепи горе на две болтчета Т30 ,като ги развиеш отваря достатъчно място да се пусне капака директно без разни гимнастики. А О-пръстените мажеш с гресчица или силикон и не падат.
                      Благодаря за идеята за щита на ангренажа, не се бях сетил. За о-пръстените притеснението ми е при сваляне, за греста при слагане го срещнах като идея в един английски форум, мерси.

                      Първоначално публикуван от Ilia801 Преглед на мнение
                      Течът си е бил там и преди, просто заради по-ниската работна температура не е бил толкова явен. Отделно, че вероятно има и други причини за повишеният разход, литър на 1000км си е доста ...
                      Най-вероятно си прав за наличието на теча и преди. За разхода от един литър на 10 000 км съм съгласен, че не идва само от гарнитурата на капака. Конкретният мотор е екотек на 337 000 километра (проверени в София Ауто и реални), мисля че е приемлив, така че не ме притеснява.
                      Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
                      Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X