Здравейте,
Чудех се дали ще представлява опасност за двигателя ако отстраня термостата, с чисто експериментална цел?
Искам да диагностицирам защо ми хвърля вода когато загася двигателя, докато работи никога не загрява и не е загрявала, но дори и след 5 минути каране след като загася и оставя колата в покой започва да капе/тече вода през някое съединение, преди бе от едно спукано под делкото сега гуменото на входящия поток точно на връзката с радиатора...
Странното е, че запалена при каквито и да е температури и степен на загряване(дори и след 200-300 КМ каране в адски жеги) на двигателя не харчи дори и 5 грама вода но спра ли след 60-90 секунди хвърля няколко стотин грама
Знам, че без термостат колата ще харчи повече, особено зимата, но си мисля, че именно той е причината за проблема ми.
Колата прозхожда от Германия и подозирам, че е с варианта на термостат за студени ширини, тоест отваря много късно при висока температура...
Представям си, че когато загася двигателя, течността в блока веднага загрява силно но областа където е термостата се охлажда бързо и термостата затваря кръга и водата вдига висока температура именно в изходящия(гореща вода насочена за охлаждане) поток от блока към радиатора, винаги от там някъде изхвърля, термостата е на входящия(охладения) от радиатора поток точно на входа на блока веднага след радиатора...
Поздрави,
Чудех се дали ще представлява опасност за двигателя ако отстраня термостата, с чисто експериментална цел?
Искам да диагностицирам защо ми хвърля вода когато загася двигателя, докато работи никога не загрява и не е загрявала, но дори и след 5 минути каране след като загася и оставя колата в покой започва да капе/тече вода през някое съединение, преди бе от едно спукано под делкото сега гуменото на входящия поток точно на връзката с радиатора...
Странното е, че запалена при каквито и да е температури и степен на загряване(дори и след 200-300 КМ каране в адски жеги) на двигателя не харчи дори и 5 грама вода но спра ли след 60-90 секунди хвърля няколко стотин грама

Знам, че без термостат колата ще харчи повече, особено зимата, но си мисля, че именно той е причината за проблема ми.
Колата прозхожда от Германия и подозирам, че е с варианта на термостат за студени ширини, тоест отваря много късно при висока температура...
Представям си, че когато загася двигателя, течността в блока веднага загрява силно но областа където е термостата се охлажда бързо и термостата затваря кръга и водата вдига висока температура именно в изходящия(гореща вода насочена за охлаждане) поток от блока към радиатора, винаги от там някъде изхвърля, термостата е на входящия(охладения) от радиатора поток точно на входа на блока веднага след радиатора...
Поздрави,
Коментар