От: Подгряване на дизелово гориво
Подгрева на дизела е задължителна екстра за машините които карат на алтернативи на дизела,и е фабричен за повечето дизелови машини,но след време се скапва фабричния подгрев.Подгряването на дизеловото гориво между 80-90 градуса води до по лесен старт,не се трупа нагар по дюзите,пада малко разхода на горивото,по динамичен става мотора,удължава се живота на горивния филтър.Съществуват доста начини за подгряване,когато има ел. подгряване терморелето трябва да изключва до 90-100 градуса инак се повреждат гумичките на ГНП-то.
Подгрева на дизела е задължителна екстра за машините които карат на алтернативи на дизела,и е фабричен за повечето дизелови машини,но след време се скапва фабричния подгрев.Подгряването на дизеловото гориво между 80-90 градуса води до по лесен старт,не се трупа нагар по дюзите,пада малко разхода на горивото,по динамичен става мотора,удължава се живота на горивния филтър.Съществуват доста начини за подгряване,когато има ел. подгряване терморелето трябва да изключва до 90-100 градуса инак се повреждат гумичките на ГНП-то.
Коментар