Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подгряване на дизелово гориво

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Подгряване на дизелово гориво

    Подгрева на дизела е задължителна екстра за машините които карат на алтернативи на дизела,и е фабричен за повечето дизелови машини,но след време се скапва фабричния подгрев.Подгряването на дизеловото гориво между 80-90 градуса води до по лесен старт,не се трупа нагар по дюзите,пада малко разхода на горивото,по динамичен става мотора,удължава се живота на горивния филтър.Съществуват доста начини за подгряване,когато има ел. подгряване терморелето трябва да изключва до 90-100 градуса инак се повреждат гумичките на ГНП-то.
    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

    Коментар


    • #32
      От: Подгряване на дизелово гориво

      Подробност.
      Голямата част двигатели с електронно управление мерят и температурата на горивото, именно заради обемното му разширение. Стойностите могат да се видят при диагностика. Не всички мотори имат алгоритъм да отчитат грешните показания на този датчик заради големия диапазон в който могат да бъдат показанията му, без да са обвързани непосредствено с други показатели на двигателя(температура, режими и пр). Затова проверката често е просто да се видят стойностите които показва и да се оцени от диагностика доколко те могат да бъдат реални спрямо условията при които се отчитат. Просто казано, когато посред лято показва отрицателна температура или прекалено висока при студен двигател, най-вероятно датчика не работи коректно, което се отразява и на работата на мотора.
      Хубаво е като се разсъждава по такъв въпрос, да се съобрази от какво точно се загрява горивото, защото то освен като гориво служи едновременно за смазване и охлаждане на части от хранителната уредба. В класическите дизели, рядко нагряването е по-голямо от температурата на самия двигател(около температурата на охлаждащата течност), докато в по-съвременните системи (помпа-дюза и комън рейл) температурите са по-високи и затова обикновено има охлаждане. Това е така поради няколко причини, в различна степен оказващи влияние при двете различни системи. При помпа-дюзата температурата е по-ниска от при CR, но по-висока от класическата уредба. Високо налягане, разположение на самите помпи-дюзи, които горивото охлажда. При Комън рейла, топлината идва и от самото нагнетяване на цялото количество гориво до определено налягане(от 300 до 1600 бара, че и повече, в зависимост от режима и конкретната система). Присъствал съм на тестване на такива дюзи на стенд(там се ползва специална течност вместо гориво), където няма и помен от горене и горивен процес, но температурата на дюзите от самата им работа по впръскването и от температурата на нагнетяваната течност се повишаваше до такива стойности, че не можеха да се пипат с голи ръце известно време след теста.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #33
        От: Подгряване на дизелово гориво

        Ние го охлаждаме,вие го топлите,баси дизела.В много случаи ако мога да тегля от един резервоар,а да връщам в друг точно това правя и по някое време или ги врьзвам заедно или прехвърлям някой и друг тон,че да ми е студено горивото.

        Резервоар загрява до положение в което като стъпиш на пода над резервоара и ти е топло на табаните.Тия дни карам 12 цилиндрови 2 турбини Катерпилари 3412 ТА по 1000 коня бройката,6 резервоара и около 14 тона нафта.Мога да им пусна една свитка и да им усвиткам температурата в покой на топло,след 3-4 дни каране мога да им дръпна пак един термометър и въпреки,че външната температура ще е около десетина градуса по-ниска Гаранция давам,че температурата на нафтата ще е една интересна.Няма и да ги натискам,че единия си е сцепил ауспуха който е колко главата ми и ако му надена турбините и ще го цъфна.Това при положение,че имаме топлообменник на нафтата,това ако го няма става на чай резервоара.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #34
          От: Подгряване на дизелово гориво

          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
          Ние го охлаждаме,вие го топлите,баси дизела. ... имаме топлообменник на нафтата,това ако го няма става на чай резервоара.
          Елементарно бе Уотсън - вие имате под кила несметни милиарди тонове вода с температура, която няма как да слезе много под 0 градуса, а ако слезе - няма да ви е до нафтата. Следствие - и нафтата не може да слезе много градуси под нея. За сметка на това двигателите ви работят в един режим по месец-два.

          Ние на сушата имаме други проблеми.
          Първо тука температурите традиционно слизат още 20-30 градуса (по целзий!) надолу от вашите. И после двигателчето работи час, два - па спре и така цяла нощ. Имало топлина - няма вече топлина. Кой се грял - грял. Трето резервоарите са 1/100 от вашите с всички последствия.

          Коментар


          • #35
            От: Подгряване на дизелово гориво

            Ванка, ако ти трябва такова за филтъра, мога да ти кажа от какво да си го намериш. Не е нищо ново и модерно и не иска никакви тоци. Просто върти обратната през филтъра, докато не го загрее до 30 градуса. От резервоара дърпа само колкото харчи двигателя, а това е много по-малко от обратната нафта.

            Не съм имал грижи зимата до -20 и престой примерно 10 часа. По-големи грижи имах с паленето че на акумулатора явно тая зима ще му е последна.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #36
              От: Подгряване на дизелово гориво

              Ясене то това ясно с климатичните особенности на идеята.Аз в момента имам и подгряване на блока както и подгряване на резервоарите,някои имат и дизелова печка която държи вътре топло,а може и малък генератор който да подържа само подгряването.
              Аз това го нямам,мога да избирам между 2 по 35 киловата генератори които могат да работят около 2 месеца с нафтата която имам или само около 2 седмици ако запаля и дванайсетаците,после ми трябват 2 цистерни да долеят малко.Тях и да ги запаля само нафта харчат,връщат гореща в разходен танк по един на бройка,но ток ни един не прави,не са им вързани алтернаторите и ремъци нямат,подгряването е решено с паленето на един от двата генератора.

              По новите са по- лесни и повече играчки имаме да ги мислим -2 Алтернатора на мотор,2 или 3 различни генератора,печка,подгряване на резервоари,филтри и тръби.Ако е много зор не се и мъчат много,подгряването е само на малък резервоар от 1 тон да речем който храни генератор или 2,палиш през колкото часа искаш за да го държиш топъл него,като затръгваш някъде си включваш вече и печки и духалки и електрически подгреватели в резервоари,филтри и маркучи,отнема около 24 часа да я размразиш и газ.
              На някои имам и опция да избирам кои вентилатори за охлаждане на машинното да ползвам ако искам да ползвам въобще нещо.Паля зверовете и ги оставям да позагреят половин час,в машинното е баня,а повечето резервоари се явяват и стена на машината,я предна я странични в повечето случаи,все едно си вкарал четирикрилен гардероб под капака на джипката.

              На кола кофти еле ако резервоара му е външен,а не като на моите между задната облегалка и багажника.Печка няма,че не ми трябва,в БГ джугана имаше обаче,но и там не е толкова студено,че да бичи цяла вечер / макар,че се случи предната зима.Вьпреки това подгряване в резервоара нямам,нямам и на тръбите,че и на филтъра ма като се замисля той за експедиции не става та не е голяма беда.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #37
                От: Подгряване на дизелово гориво

                Отоплението на горивото е свързано с това къде се експлоатира автомобила.Лично на мен този януари над 60-тия паралел(150 км над Стокхолм) ми свърши страхотна работа.Разтоварване и 76 часа пауза на -28 градуса.През деня по обяд -15."Стралисът" с който работя има два нагревателя:на грубия филтър отвън и на разходомерния блок на мотора.Това не помага за стартиране,просто не разрешава на горивото да стане на маргарин9

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X