От: Подгряване на дизелово гориво
На камиони Волво и Скания подгряването е заводско.Но.То не е за по леко палене .В студените географски ширини нафтата буквално се залоява и спира.Затова е направено подгряване с антифриза след парното , като топлообменника топли правата и обратната нафта. Така "топлата" обратна нафта която пада точно в средата на сондата не позволява залояване.Препоръчва се при голям студ -20-40градуса да поработи на място и тогава се тръгва.Ако намалите парното-значи не е студено и няма подгряване на нафтата.Моят собствен опит е друг.При много ниски температури веднага идете да заредите-горивото е с температура 12-14градуса.Не слушайте легендите за крушка от фар в резервоара.С поздрав Борето
На камиони Волво и Скания подгряването е заводско.Но.То не е за по леко палене .В студените географски ширини нафтата буквално се залоява и спира.Затова е направено подгряване с антифриза след парното , като топлообменника топли правата и обратната нафта. Така "топлата" обратна нафта която пада точно в средата на сондата не позволява залояване.Препоръчва се при голям студ -20-40градуса да поработи на място и тогава се тръгва.Ако намалите парното-значи не е студено и няма подгряване на нафтата.Моят собствен опит е друг.При много ниски температури веднага идете да заредите-горивото е с температура 12-14градуса.Не слушайте легендите за крушка от фар в резервоара.С поздрав Борето
Коментар