Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подгряване на дизелово гориво

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Подгряване на дизелово гориво

    На камиони Волво и Скания подгряването е заводско.Но.То не е за по леко палене .В студените географски ширини нафтата буквално се залоява и спира.Затова е направено подгряване с антифриза след парното , като топлообменника топли правата и обратната нафта. Така "топлата" обратна нафта която пада точно в средата на сондата не позволява залояване.Препоръчва се при голям студ -20-40градуса да поработи на място и тогава се тръгва.Ако намалите парното-значи не е студено и няма подгряване на нафтата.Моят собствен опит е друг.При много ниски температури веднага идете да заредите-горивото е с температура 12-14градуса.Не слушайте легендите за крушка от фар в резервоара.С поздрав БоретоНатиснете снимката за да я уголемите

Име:toplo.jpg
Прегледи:1
Размер:43.2 КБ
ID:5503332

    Коментар


    • #17
      От: Подгряване на дизелово гориво

      Да, това което се продава масово изглежда така.
      Но в допълнение има и два електрически нагревателя, за да може да подгрява горивото преди старт.
      Аз не вярвам в чудеса!
      Разчитам на тях!

      Коментар


      • #18
        От: Подгряване на дизелово гориво

        Маслоустойчивата гума работи без промени до 80 градуса. Помпите са работоспособни докато им работят уплътненията. Лятната нафта е по-добра от зимната, но замръзва, а защо да се подгрява има различен отговор според различните конструкции двигатели.

        Коментар


        • #19
          От: Подгряване на дизелово гориво

          Обратната нафта е толкова малко че не може да загрее целия резервоар, а то и не е нужно.С поздрав Борето

          Коментар


          • #20
            От: Подгряване на дизелово гориво


            http://www.firehouse.com/forums/t120807/
            Обратната нафта на двутактор Детроит дизел ще направи резервоара ти да пари. Ето, даже и радиатори за охлаждане слагат.
            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

            Коментар


            • #21
              От: Подгряване на дизелово гориво

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              На самия двигател едва ли ще му направи впечатление нафта с температура 140 градуса. Виж, там чиповете на по-съвременните помпи може да изквичат.
              Мдаа, на двигателя не е ясно какво ще му направи впечатление..
              На публиката всичко прави впечатление.

              В едни бюлетини на Марката ставаше дума за температури в диапазона 78-80 градуса Целзий, които са пределен лимит за температура на входящото гориво.
              Моля никой да не ме кара да ровя из купища такива, за да ги публикувам тук.
              Или се приема на доверие, или се пробва с главата в стената

              Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
              Маслоустойчивата гума работи без промени до 80 градуса. Помпите са работоспособни докато им работят уплътненията. Лятната нафта е по-добра от зимната, но замръзва, а защо да се подгрява има различен отговор според различните конструкции двигатели.
              Аааа, я виж ти.
              Благодаря ти, това ти мнение ми спестява невероятно ровичкане.
              Уважението към компететността ти за мене е достатъчно!

              Всъщност, при руснаците има едно име при производителите на такива обогреви - Номакон. Имат си и сайт дори.

              Приятели, при които нормалните температури са под -40 ( на тоя лаптоп не мога да си напиша символа за градус, пфу), и -48 - -50 далеч не са рядкост, ползват изключително Номакон - всичко от производствената листа.

              И доста други интересни неща разправяха хората - интересно е, и е дълго за писане - как се подготвя лек автомобил за експлоатация при тия температури.

              Коментар


              • #22
                От: Подгряване на дизелово гориво

                Въпрос - При каква температура завира нафтата?
                . LRE Bulgaria.
                RRC SE V8 91г.

                Коментар


                • #23
                  От: Подгряване на дизелово гориво

                  Първоначално публикуван от bochopz Преглед на мнение
                  Въпрос - При каква температура завира нафтата?
                  Въпросът не е лесен. Между 150 и 350 градуса по Целзий.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Подгряване на дизелово гориво

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Въпросът не е лесен. Между 150 и 350 градуса по Целзий.
                    200 градуса разлика , защо?

                    Друг въпрос - Каква е разликата между завиране и възпламеняване?
                    Последно редактирано от bochopz; 22-07-13, 20:34.
                    . LRE Bulgaria.
                    RRC SE V8 91г.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Подгряване на дизелово гориво

                      Преди около 10-12год за последно видях двутактов дизел на този СВП (самоходен верижен понтон) производство 1956г .Беше на забележете - 5 моточаса в движение.Водачът стоеше на дървена пейка върху двигателя.С поздрав БоретоНатиснете снимката за да я уголемите

Име:9082099_w640_h640_sleva.jpg
Прегледи:1
Размер:58.2 КБ
ID:5503335

                      Коментар


                      • #26
                        От: Подгряване на дизелово гориво

                        При неизолиран резервоар трудно ще прегреете нафтата.Досега не съм видял ТОПЪЛ резервоар.С поздрав Борето

                        Коментар


                        • #27
                          От: Подгряване на дизелово гориво

                          Първоначално публикуван от bochopz Преглед на мнение
                          200 градуса разлика , защо?

                          Друг въпрос - Каква е разликата между завиране и възпламеняване?
                          Разликата е защото при различни обстоятелства много различни неща се наричат "нафта". Общо взето в рафинерията смесват каквото имат в някаква пропорция и с разни "лекарства" му докарват приемливи за ДВГ свойства. Оттам и разликите във всички параметри.
                          И това е само началото на кипенето. Ако я кипнеш и упорстваш да ври, температурата ще расте, защото ще се изпаряват по-бързо по-леките фракции.

                          А пламната температура е друго - тя е температурата, при която парите над течността са достатъчно наситени, за да ги запалиш с открит огън. Тя е по-ниска от температурата на начало на кипенето.

                          Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение
                          Преди около 10-12год за последно видях двутактов дизел на този СВП (самоходен верижен понтон) производство 1956г .Беше на забележете - 5 моточаса в движение.Водачът стоеше на дървена пейка върху двигателя.С поздрав Борето
                          NIKSD обаче вижда двутактови дизели всеки ден и с тях работи. На сушата са рядкост.

                          Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение
                          При неизолиран резервоар трудно ще прегреете нафтата.Досега не съм видял ТОПЪЛ резервоар.С поздрав Борето
                          Аз пък съм виждал резервоар, смачкан от температурата. Има и леки коли с охлаждане на обратната нафта. То като се прецака, ...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Подгряване на дизелово гориво

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Аз пък съм виждал резервоар, смачкан от температурата. Има и леки коли с охлаждане на обратната нафта. То като се прецака, ...
                            и резерворара се смачква????

                            Коментар


                            • #29
                              От: Подгряване на дизелово гориво

                              Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                              и резерворара се смачква????
                              За съжаление, да. Става дума за пластмасов резервоар, разбира се.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Подгряване на дизелово гориво

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                За съжаление, да. Става дума за пластмасов резервоар, разбира се.
                                То моабета се оспами яко, ама светни какво си видял, все пак, и при какви условия?

                                Пластмасов резервоар на ситроен, смачкан от каране по неправилен начин, съм виждал - от блъскане по асфалта.

                                Смачкан резервоар на дизелов двигател, смачкан - от подналягане - за което става дума - не съм виждал.

                                Еле и при изправна система за изравняване на налягането, и при здрава капачка на резервоара, и при здрави трансдюсери.

                                И кво става - температурата на горивото е по-ниска от температурата на околната среда, и продължава да спада?

                                И гюма не се вентилира?

                                Ако това си го видял, това е толкова частен случай, който може да се разправя на маса, но не да се дава за пример - си мисля аз!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X