Колеги имам един двигател на който сменях гарнитурите на всмукателният колектор и след това не иска да пали.Бензин има, ток има а не пали.Двигателят не бе пален 1 година преди да сменя гарнитурите.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ЗМЗ V8 не пали
Свий
X
-
От: ЗМЗ V8 не пали
Преди да смениш гарнитурите е запалил, а сега не иска, или въобще не е пален от една година? Кабели, свещи, подреждане, центровка...компресия(поне някаква)... Хич ли не пали, опитва ли се поне? Бензин къде има - в резервоара или в карбуратора? Читав ли е бензина?! За да нЕма грешка, сипвай директно през карбуратора докато въртиш(без да прекаляваш с количеството).Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
-
От: ЗМЗ V8 не пали
Аз на газката и свалих стартера и нямаше стартер. Един искаше да го гледа дали ще запали. От 6 години не е пален. Казах му ако запали с манивелата че искам тези пари. Понеже знам че му е правен основен ремонт преди да се спре камиона и двигателя е просто перфектен. Налях вода в радиатора. Развих всички свещи и по мъничко масълце пръснах със спринцовката. Развъртях леко няколко оборота. След това пръснах малко бензин във всеки цилиндър. Завих свещите и от четвърт завъртане двигателя замърка. Обаче така и не иска да ми даде парите, които му търся. А само буталата, ризи и лагерите не може да купи за толкова пари.
Така че направи тази процедура и ако центровката е наред, само един цилиндър да запали, ще тръгнат и другите.
Коментар
-
От: ЗМЗ V8 не пали
Виж нещо да не си объркал делкото като си свалял жабата. Никакви признаци ли няма. На камиона ли е?
До сега за газков двигател в лошо състояние не съм чул, на всеки всичко му е перфектно и ново а седи на двора от незнайно колко години, като почне да се кара, след като се сменят свещи кабели делко масло /нормалното/ след едни 200-500км неможе да познаеш къде е мотора, омазва се от всички възможни гарнитури, с бензин, масло и антифриз. Просто си трябва ново обслужаване и смяна на повечето неща! А това че е запалил на момента от чак не значи че всичко му е наред /разбира се незначи и че е лош/.
В повечето случаи много хубаво, не е на хубаво с тази техника.Случайни хора УАЗ не карат
Коментар
-
От: ЗМЗ V8 не пали
От дядо ми знам че щом има излязло от някъде масло е добре, значи има какво да излиза. Всеки момент очаквам купувач за двигателя ми. Човека иска да го чуе как работи. Тази сутрин от 7 часа съм развил всички свещи и пак същата процедура. Малко масло във всеки цилиндър. Около 10-15 мин въртене на манивела. Баща ми гледаше манометъра и каза че всига на манивела 1,5атм налягане на маслото. След това пръснах бензин във всеки цилиндър, но съм прекалил и я удавих. Развих свещите, продухах двигателя няколко минути. Забърсах свещите. От първото завъртане запали и си замърка като котарак. За двигателя гарантирам за нови ризи, бутала, лагери и шлайфан колянов вал. Съединенията на радиатора текат. То вече няма двигателя радиатор. Напълних го с вода и затапих отворите с две дървени тапи. За минута работа му е достатъчна.
За маслото съм на мнение че трябва да се налива вече само полусинтетично масло. Тези М10 трябва да се забравят. Всичката техника, която експлоатирам е вече с 10W40 и не съм имал никакви проблеми с палене и горене на масло. А преди бащами като наливаше М10 след дълъг престой пали с много въртене всичко.
Надявам се да вземат днеска двигателя и да нарязвам кабината на скрап. За шасито съм замислил проект за пчеларско ремарке и да се дърпа от трактор. В университета имаме едно ремарке на базата на ифа. Теглича е свързан с кормилния трапец и си прави добре звоите. И аз мисля да го направя така. Спирачката ще я направя инерционна маслена и ще ползвам системата на газката.
Коментар
-
От: ЗМЗ V8 не пали
Двигателя го вземаха. Дойдоха, запалиха го и казаха че им харесва как работи. Само малко с цената се опитаха допълнително да се пазарят, но по телефона колкото се разбрахме, на това държах поне. Парите преди да започне свалянето от камиона, че като влезе в колата на куповача, не може нищо повече да се направи.
Коментар
-
От: ЗМЗ V8 не пали
Двигателя запали след затапване на сервото.Покарах го имаше тяга но след първите 10 тина км взема да цапа свещите пак и едвам се прибрах.Ще меря компресията и минавам на LPG и електронно запалване ако има компресия.
П.С. dimich 87 случайно да имаш 2 амортисьора останали?Където не мога пеш продължавам с Уаза.
Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
Съдействие на закъсали автомобили
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар