Най-вероятно ми предстои смяна на сегменти на хондата, маслените обикновено им спичали
Та из нета се въртят кажи речи две противоположни гледни точки.
Едната е да не се кара с високи обороти, т.е. до 3000 оборота, като за пробега едни казват 1000км, други 5000, трети 10 000
Че да улегнат. Като след първите 1000 км да се смени маслото.
Другата по на кратко следната. На хубаво загрял двигател на скорост (от първа до трета било достатъчно) се почва от 1-ва предавка - газ до към 5000 (това за бензинов) и се отпуска газта, след това по същия начин на 2-ра и 3-та. Това упражнение се прави с минерално масло, като след 20-40км с сменя.
Като някакво логическо обяснение се дава, че с работата на двигателя сегментите се каляват. Т.е. ако се направи по-горе описаната процедура, един вид сегментите ще улегнат по-бързо и лесно.
Ей това се мотка из нета http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Бих се съгласил, че има някаква логика, ама хич не знам от какъв метал се правят разните му сегменти
и не са ли си калени по принцип?!?

Едната е да не се кара с високи обороти, т.е. до 3000 оборота, като за пробега едни казват 1000км, други 5000, трети 10 000

Другата по на кратко следната. На хубаво загрял двигател на скорост (от първа до трета било достатъчно) се почва от 1-ва предавка - газ до към 5000 (това за бензинов) и се отпуска газта, след това по същия начин на 2-ра и 3-та. Това упражнение се прави с минерално масло, като след 20-40км с сменя.
Като някакво логическо обяснение се дава, че с работата на двигателя сегментите се каляват. Т.е. ако се направи по-горе описаната процедура, един вид сегментите ще улегнат по-бързо и лесно.

Ей това се мотка из нета http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Бих се съгласил, че има някаква логика, ама хич не знам от какъв метал се правят разните му сегменти

Коментар