Малко предистория. Миналата година, пак зимата, батерията му се беше сдухала от студа. Чичо ми намина през склада та бащата го хвана да му даде ток, ама неще е неще. Реши да го пробва на теглене, знам че не е добре, ама и преди имахме пак такова катърче и знам че на бутане пали за има няма два метра
. Та той като го качна на витарата и голяма влачене
, аз му казах че като не иска, няма смисъл... ама на. Та с много теглене запали, ама беше се преебала центровката, от там глава и т.н. Носих главата за шлайфане, сменяхме и клапани, абе направихме си го. Работеше си много добре.
Сега пак паднаха температурите и на два пъти се налагаше да ползваме жокер (помощ от приятел
). Първия път като му дадоха ток, запали със завъртането, ама втория опит не беше така успешен. Баща ми беше набедил до някъде стартера, че някой път прави мизерии, имаме още един от стария фиат дето отиде на вторични, ама ... мързела не мори а мъчи, казват някои хора
. Та с доста зор и въртене запали, ама за има-няма 500м стигна 90 градуса температурата
, като спря и той угасна. Взехме да гледаме филтри, свещи, свали и стартера та го смени. Но не ще да пали, свалиха защитния капак на ремъка ... и центровката мръднала с три зъба
.
Наместиха я, сега пали като при палене нещо звука не е същия, дадеш му малко газ и се оправя, ама според мен има нещо гнило.
Аз нищо не отбирам, та затова се допитвам, как е възможно да прехвърли 3 зъба на стартер?!?


Сега пак паднаха температурите и на два пъти се налагаше да ползваме жокер (помощ от приятел




Наместиха я, сега пали като при палене нещо звука не е същия, дадеш му малко газ и се оправя, ама според мен има нещо гнило.
Аз нищо не отбирам, та затова се допитвам, как е възможно да прехвърли 3 зъба на стартер?!?
Коментар