Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Fiat Fiorino 1.7d измести центровка на стартер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Fiat Fiorino 1.7d измести центровка на стартер

    Малко предистория. Миналата година, пак зимата, батерията му се беше сдухала от студа. Чичо ми намина през склада та бащата го хвана да му даде ток, ама неще е неще. Реши да го пробва на теглене, знам че не е добре, ама и преди имахме пак такова катърче и знам че на бутане пали за има няма два метра . Та той като го качна на витарата и голяма влачене , аз му казах че като не иска, няма смисъл... ама на. Та с много теглене запали, ама беше се преебала центровката, от там глава и т.н. Носих главата за шлайфане, сменяхме и клапани, абе направихме си го. Работеше си много добре.
    Сега пак паднаха температурите и на два пъти се налагаше да ползваме жокер (помощ от приятел ). Първия път като му дадоха ток, запали със завъртането, ама втория опит не беше така успешен. Баща ми беше набедил до някъде стартера, че някой път прави мизерии, имаме още един от стария фиат дето отиде на вторични, ама ... мързела не мори а мъчи, казват някои хора . Та с доста зор и въртене запали, ама за има-няма 500м стигна 90 градуса температурата , като спря и той угасна. Взехме да гледаме филтри, свещи, свали и стартера та го смени. Но не ще да пали, свалиха защитния капак на ремъка ... и центровката мръднала с три зъба .
    Наместиха я, сега пали като при палене нещо звука не е същия, дадеш му малко газ и се оправя, ама според мен има нещо гнило.

    Аз нищо не отбирам, та затова се допитвам, как е възможно да прехвърли 3 зъба на стартер?!?
    Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
    И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
    вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

  • #2
    От: Fiat Fiorino 1.7d измести центровка на стартер

    Първоначално публикуван от mohera Преглед на мнение
    Аз нищо не отбирам, та затова се допитвам, как е възможно да прехвърли 3 зъба на стартер?!?
    Ремъкът може да е малко омаслен, малко менте, малко износен и малко зле натегнат
    нафтата може да е малко втасала от студа и да запъва помпата

    оттук фактор, оттам - и става белята.

    Коментар


    • #3
      От: Fiat Fiorino 1.7d измести центровка на стартер

      Той Ясен ги е казал причините.
      А за по-новите модели коли, с ангренажен ремък, е силно препоръчително да не се палят с дърпане, защото често ремъкът прескача, особенно при не-добро натягане от обтяжната ролка.
      Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

      Коментар


      • #4
        От: Fiat Fiorino 1.7d измести центровка на стартер

        ...когато е възможно да има калпазанщини от вида на изброените вече или неуверено палене с дърпане.
        Като се пали с дърпане и бутане трябва да е както трябва - с достаъчно обороти и без пребоксуване, спиране на скорост и т.н.

        Коментар


        • #5
          От: Fiat Fiorino 1.7d измести центровка на стартер

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Ремъкът може да е малко омаслен, малко менте, малко износен и малко зле натегнат
          нафтата може да е малко втасала от студа и да запъва помпата

          оттук фактор, оттам - и става белята.
          Ахааа, износен ремък го изключваме, че миналата зима е сменян, зле натегнат също, вече дали е менте и дали е бил омаслен ... незнам, трябва да питам бащата дали е имало омасляване. Нафтата че може да е шит - може, това с "качествените" ни горива е известно на повечето хора, но пък на ръчно подкачащата помпичка си хвърляше гориво, филтъра имаше няк'ви отайки на дъното, ама нищо фрапиращо.
          Благодарско за предположенията. Сега си бръмчи добре, само при паленето първоначалния звук нещо не е същият

          Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
          ...когато е възможно да има калпазанщини от вида на изброените вече или неуверено палене с дърпане.
          Като се пали с дърпане и бутане трябва да е както трябва - с достаъчно обороти и без пребоксуване, спиране на скорост и т.н.
          Ами то няма как да е уверено дърпането по заснежен път , а че е калпазанщина - така е. На сухо стария катър палеше за 1-2 мерта с лекота.
          Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
          И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
          вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

          Коментар


          • #6
            От: Fiat Fiorino 1.7d измести центровка на стартер

            Първоначално публикуван от mohera Преглед на мнение
            Та с доста зор и въртене запали, ама за има-няма 500м стигна 90 градуса температурата , като спря и той угасна.
            А случайно да е бил позамръзнал антифриза малко!!?
            Щото тази година, когато и където да купя антифриз, концентрат-60гр при замерване все показваше -30гр.
            JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

            Коментар


            • #7
              От: Fiat Fiorino 1.7d измести центровка на стартер

              От 20 години паля всевъзможни коли с ремъци на баир, особено пък зимата. На трета или четвърта няма тресене и пробуксуване. Пали се без подаване на газ, което за дизел си е препоръчителното, за бензиновите има кой да върти двигателя (баира или въжето) пак е по-добре.
              Ремъкът не може да превърти ей така от нищото и без да се повреди. Може да мръдне назъбеното колело на разпределителния вал или помпата, ако са на конус без застопоряване и не са монтирани правилно.

              Коментар


              • #8
                От: Fiat Fiorino 1.7d измести центровка на стартер

                Привет,Мохера! Един път бих последвал съвета на Калин за антифриза. И кой беше с три зъба от центровката- помпа, или РВ?.Както каза Лодкаря-шпонки са на ангренажните колела.Как нормално да плъзне?
                Последно редактирано от jeko47; 23-12-12, 12:57. Причина: допълнение
                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                Коментар


                • #9
                  От: Fiat Fiorino 1.7d измести центровка на стартер

                  Извинявам се че се намесвам в темата, но каква е разликата при палене на стартер и палене при дърпане?
                  Все ми се струва че колата превъртяла ремъка по една или друга причина, източила 1-2 акумулатора от въртене, дръпнали я и ако не запали при ревизията - ремъка превъртял от дърпането. Защо?
                  Sent from my Nokia s fenerche

                  Коментар


                  • #10
                    От: Fiat Fiorino 1.7d измести центровка на стартер

                    От дърпане превъртат ремъци, като го правиш лошо. Оборотите трябва да са достатъчни - примерно като за празен ход, а предавката според терена. На лед от четвърта нагоре, на утъпкан сняг минимум 3 или 4 според гумите и плъзгането, на асфалт втора, по-добре трета. На лед на втора или трета, с петна сух асфалт или сняг се късат ремъци и трошат диференциали.
                    Във всички останали случаи паленето с дърпане и по баир даже е по-добро от стартер, ако се задълбаем в теорията. Практиката сочи, че някой като има кирлив ремък, той естествено се къса най-чести при провокиране с нещо - оттам обвиняват дърпането/бутането.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Fiat Fiorino 1.7d измести центровка на стартер

                      Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                      От дърпане превъртат ремъци, като го правиш лошо....
                      Елементаризирано- да те засилят мъжката и да мушнеш 1-ва.
                      Просто колегата не е стигнал до варианта"Абе дай да я дръпнем , за да видим дали ще запали". Иначе задвижването на ремъка и в двата случая си е от ролката на коляновият вал.
                      Sent from my Nokia s fenerche

                      Коментар


                      • #12
                        От: Fiat Fiorino 1.7d измести центровка на стартер

                        Дизеловият двигател се пали с дърпане като му помагаш със стартера за да нямаш после такива изненади!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Fiat Fiorino 1.7d измести центровка на стартер

                          Че,аз редовно комбито(Astra с Isuzu 1.7 ремък),когато наближа нанадолнището,изключвам двигателя и карам по инерция,като стига на равното,контакт,трета и я паля.Досега дертове съм нямал.Та,мисълта ми е,че възможността е малка,да е превъртял от дърпане.Зависи,ако сте я изсилили яката и треснеш първа е по-възможно.
                          Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X