Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

    Извинявам се ако темата не е за този раздел ,модераторите да я преместят където е по-правилно. Имам следния проблем и моля за някакви съвети.Ще обясня възможно най-подробно. Взехме един Форд Ескорт 1.8 д - 1995 година , мисля ,че е 65 к.с с помпа Бош. На следващия ден сутринта ми направи впечатление ,че пали след 4-5 секунди въртене и след като запали няма проблеми след това,може би като престои няколко часа тогава. Смених филтри,сложих клапан за обратна нафта,обезвъздуших. Проблема си остана. Подгревните свещи са здрави ,загряват за около 3-4 секунди. Проверихме и релето. Казаха ми ,че компресията не е наред и от там е проблема. Замериха я -25 атмосфери,казаха ,че е нормално.Последно ме посъветваха обогатителя да проверя,представлява едно жило с ампула . И той е здрав. Сега предположението е за дюзи ,макар че оборотите са ми стабилни и след като запали ги държи стабилни . Другото мнение е да ми регулират някакво предварение на помпата и нямало да има проблем. Дайте съвети или ако някой кара такава кола какво да пипам. Дразни ме това бавно палене или може да е нормално ,но аз съм свикнал на другите да палят веднага въпреки ,че и те са дизели. Благодаря за всички съвети предварително.
    Терано2 2.7 тд 99к.с 1995г.,Мерцедес С200 - 1995г. Ню Битъл -лимитед 1.9 тди
    0885544754 Светослав Стоянов

  • #2
    От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

    Предварението прави по-лесно палене и държи оборотите нормално високи без да променя цикловата порция гориво. Ако при студен двигател ти държи нормални оборото, както при загрял, значи проблема ти не е там. При мене това предварение се управлява от ваккум и имам запушване. От което не работи. Така аз миналата година карах колата предимно в града студена и си го бях бутнал като е студена да ми дързи около 700 оборота. Но като загрее ги вдигаше на 900-1000оборота.
    С добавка в форивото за повишаване на цетановото число също може да се постигне същия ефект като при предварението. Но до колко са ефективни добавките е друга тема.
    Бавното палене може да се дължи и на поизносен стартер. Ако не може да развърти хубаво двигателя се получава трудно палене.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

      Първоначално публикуван от Светослав Стоянов Преглед на мнение
      ... Замериха я -25 атмосфери,казаха ,че е нормално...
      "Добре е", ама не е добре:
      Степен на сгъстяване: 1:21,5
      Компресия:
      макс - 34
      мин - 28
      Може да видиш и тая сравнителна таблица:
      Степен сгъстяване <-> Компресия - Сравнителна таблица
      Данните малко се различават от моя справочник, но пак не са добре нещата.
      Това разбира се не значи, че и другаде не може да има проблем.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

        +1. И направо си значи,че с половинчата диагностика няма да има,освен половинчати резултати.Иначе по какво да се познае какво ще е "лечнието",ако не се знае точно каква е,или колко са болките.
        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

          Отскоро имам такъв форд 1.8Д - 60кс е (44кВ) баничарка. Мой познат, който е монтьор и прави основно фордове, го гледа и каза, че на този мотор слабостта е точно в паленето - като поостарее и намалее компресията, започва да пали трудно зимата... Ако палиш след 3-4сек, значи всеоще е добре - евентуално може да си видиш разпръсквачите (регулират се).
          Ако върти повече от 10-15 секунди, тогава бих започнал да се притеснявам. Предполагам, че другите ти коли са по-нови (комън рейл или помпа-дюза) - при тях налягането на впръснване е многократно по-високо и палят моментално... Например на пасата ми ТДИ 131кс подгрева се вклюмва само под 0С иначе си пали директно...

          Най- ме кефи динамиката на мотора - "като го накладеш (газ до долу), тръгва (след 1-2 минути вдига 100кмч)"
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

            Това за Форд си е нормално. Аз карах Форс Ескорт 1.6 DCL 2 години . Всяка зима е МЪКА. Първо направих почти всичко от изброеното по-горе , плюс нов акумулатор. После смених и двигателя. Едно голямо нищо. През лятото е чакмак , а зимата върти докато не падне акумулатора . Следва псувня и на рейса. Сега ще ти кажа , Колега, единствените 2 решения на проблема, които работят доказано. 1- когато преди баща ми го караше, преди да тръгне на работа около 40-45 минути грееше картера с едно от старите котлончета вързано за трупче.(колата беше в двора). Тогава от второто завъртане палеше при върлите зими (Аз съм в Бистрица). 2-После ,когато аз я подкарах, трябваше да паркирам ма улицата. Следователно решение 1 отпадаше. Тогава зимата палеше на скорост. Докато преди няколко дни не намерих най - доброто решение на проблемите ми. Звъннах в Надин. 390 лева съм напред. Сега си купих нова стара колица на газ и съм доста доволен.Надявам се да съм помогнал. Но стигнах до извода , че да притежаваш стар Форд е крайно презрян начин за самобичуване.
            Поздрави.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

              Като вариант - едно "биче" за зимата и пали почти веднага.
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

                99 % от старите 1.8 дизели на Форд са така. Виждал съм такъв Орион със Лукас помпа да пали с "чукане", но пък стартера му въртеше неприсъщо за Форд, мноооого яко и най-вероятно и за това кладеше.На повечето Фордове, паленето приключва като падне мъглата.
                Gas Gas ec 250

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

                  Сипвай от магическата течност в маслото и си карай докато се разпадне
                  My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

                    Аз съм с идеята едни други смеси да му слагам ама в резервоара. А тази за маслото каква е?
                    Терано2 2.7 тд 99к.с 1995г.,Мерцедес С200 - 1995г. Ню Битъл -лимитед 1.9 тди
                    0885544754 Светослав Стоянов

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

                      Подобни ядове съм брал с Форд Транзит 2,5 чист дизел, произведен някъде около 90-те години и на незнайни километри. Той горкияи и подгревни свещи няма.
                      Лятото пали от четеътъ, зимата - не. Нещата се подобриха драматично след смяна на маслото с качествено и относително скъпо.
                      Аз не вярвам в чудеса!
                      Разчитам на тях!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

                        Оо, Транзита 2,5 си е чуден двигател, ама тия 1,6/1,8 не са стока. Както се казва "Циганин и Форд, зимата не работят". Виждал съм и да палят, ама много рядко. Мой приятел имаше 1,6D и въжето просто си го връзваше за дясното огледало да му е под ръка. Неговия беше толкова износен, че маслото от картера се събираше във всмукателния колектор и чат-пат като станеше повече се всмукваше от мотора. Знаете... гасиш от ключа, а оборотомера подминава червеното докато не се пръсне мотора, нищо, че не даваш газ... Спасение гасене на скорост. А на него му се случва на магистралата.... скорост 160км/ч, без да даваш газ... и без да виждаш нищо назад(както и някой теб да те вижда). Отдавна е в Надин.
                        Тия с Lucas, май палят по-добре...
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

                          Стария Фордов мотор, е най-не палещия предкамерен дизелов двигател. На времето имахме такъв със същия проблем. То не бяха, стартери ,кабели, клапанчета да не се връща горивото, помпа, разпръсквачи, после сегменти, клапани и... ,все си беше с въжето отпред. И именити майстори му баяха, .... накрая вдигнахме ръце и замина към Кремиковци, предполагам.
                          Силата е нищо без контрол.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

                            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                            Оо, Транзита 2,5 си е чуден двигател...
                            Подкрепям.
                            Като конструкция много прилича на 2,5 на Диско 200 и 300 тди. Само няма подгревни свещи в горивните камери, но има в смукателния тракт. С такава работеща и здрави акумулатори пали на - 20.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

                              1,8d и td са разработка на KHD Deutz...които са голема работа, но точно в малки автомобилни двигатли май не. Подкрепям мнението на колегата ,че по непалещ предкамерен дизел...няма на тая планета.
                              Последно редактирано от Andrei; 12-11-12, 09:14.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X