Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двигател OM613 (или W210 E320cdi 2000г.) какво да очаквам ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Двигател OM613 (или W210 E320cdi 2000г.) какво да очаквам ?

    Здравейте на всички!
    Като един заклет фен на марката Мерцедес реших и 3тата ми кола да бъде такава.
    Първо имах W202 C250TD , после W140 S300TD и една сутрин преди 4 месеца се събудих с мисълта, че искам Е класа комби.
    Дадох поръчка на мой човек който се занимава с коли , като се чудех между Е270cdi и Е320cdi.
    От 270 имам пряки наблюдения , идеален двигател .. върви доста добре, не харчи .. ама ми се искаше повече.
    Та от няколко седмици съм собственик (само на снимки съм го виждал) на Е320cdi 2000г.
    Четох в интернет но като цяло идея си нямам колко е здрав този мотор.
    Знам , че е 6 цилиндъра , 194 или 197 коня.
    Също така четох в Benzworld, че с премахване на EGR-a и катализатора кончетата ставали малко повече ... или поне се събуждал двигателя.
    Ясно ми е , че преди да дойде при мен ще трябва да бъде обслужен цялостно ... Масла (кутия, мотор, Диф, хидравлика) , филтри , нещо ако има разбито по окачване и тнт ...

    Какво да чакам като разход ?
    Някакви скрити дефекти ? (видях 2-3 теми в немските форуми за разтопени бутала )

    Моля някой ако има такъв автомобил да сподели
    Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
    Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
    Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

  • #2
    От: Двигател OM613 (или W210 E320cdi 2000г.) какво да очаквам ?

    Разход ... колкото толкова, около 7-8 зависи колко ти тежи крака.
    Другото се дюзи .... пикаещи ... топи бутало, или .... се прецаква уплътнението (медно е) между дюзата и главата и започва да изпуска компресия и ... гориво разбира се. Познава се като се вдигне пластмасовия капак, трябва да е чисто като аптека, има ли някакви нагари около дюзите ... честито.
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #3
      От: Двигател OM613 (или W210 E320cdi 2000г.) какво да очаквам ?

      Докато върви е приказка – хем върви ,хем гори малко ...211 с такъв мотор направо летеше,на S_ka type 220 съм засичал поне 3-4 пъти –под 180 не падам и гори около 7,5.....
      Лошото е че не са здрави като тия мотори от ерата на 123 и 124.......скапе ли се – положението е цифри....
      Дано да имаш късмет да не е юркан много – 211 се скапа на 170 000 –е верно служебна кола ама пак 170 000 за старите дизели е все едно си с нов мотор дето се вика.

      Коментар


      • #4
        От: Двигател OM613 (или W210 E320cdi 2000г.) какво да очаквам ?

        Това 170 000 мили ли са?
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #5
          От: Двигател OM613 (или W210 E320cdi 2000г.) какво да очаквам ?

          Е стига де, тия тук ги карат много ... сигурно 30% от такситата във Виена са 320 cdi .. съмнява ме на 2 години да правят ремонт на двигатели.
          Ако се скапе недай си боже ... няма да е голяма загубата ... пък и двигатели от Англия бол
          Това ако наистина гори под 12 градско ще вдигам банкет.
          S класата ми гореше 14 ... при моето каране
          C класата около 11 .. след чипа
          Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
          Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
          Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

          Коментар


          • #6
            От: Двигател OM613 (или W210 E320cdi 2000г.) какво да очаквам ?

            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            Това 170 000 мили ли са?

            Де такъв късмет да имам Е класа дизел за служебна кола в америка .....
            В немско беше 211 фирмена кола и тествахме разни устроиства на нея.....

            Фаца - не съм казал че всички се скапват на 170 000 ,обаче отзивите са такива -- поне на половина по малък ресурс от на 60Х моторите...
            По мои наблюдения на немския пазар за 10 години - 320 на комби кола - таква кола е скъпа и ако някои има кинти не си купова в общия случаи комби - купуват ги фирми , еднолични търговци ит.н и ги шпорят много .... тая кола въри с 200 аз за какво съм си я купил -да карам с 120 наред с корсите и фиестите ли ...

            На градско не съм тествал колко гори - но по презумция че моито 124 с 603 ръчка в града повече от 8-9 никога не е качвало -това требе да е поне в тоя диапазон .....

            Коментар


            • #7
              От: Двигател OM613 (или W210 E320cdi 2000г.) какво да очаквам ?

              Мой много добър приятел който има сервиз,и работи с джамбазите от Дупница,при него наскоро бяха докарали една S-320 на 615000км,страшна котара,от към салон,ужасно не подържана,маслото по,лепенки беше прехвърлило смяната с 68000км,но пък учудващо вървеше като змей.А сме пробвали и по-новия мотор V-образния шестак,това чудо вдигна точно колкото пишеше в книжката в него 243км(има клип с телефон,за невярващите.)

              Коментар


              • #8
                Фаца, брат ми кара такава от 1 година, само дето е 2001г.
                Колата е в уникално състояние, автомат.
                Дава градски разход 12 и на дълго - 7-8.
                Собственикът предпочита Е39 в дизеловите им версии през W210 и излага сериозни аргументи.
                Цените на частите ги познаваш от бившия ти автомобил, подобен е порядъка.

                Имах честта да я карам малко на път към Германия.
                Минал си се, заменяйки W140 за тази
                Да ти е безаварийна.

                Коментар


                • #9
                  От: Двигател OM613 (или W210 E320cdi 2000г.) какво да очаквам ?

                  W140 може да си купя някой ден пак ... но с правилния двигател. Не с om606 ... а оня големия 8 цилиндровия бензиновия.
                  Към края на седмицата се надявам да е вече при мен ... и тогава ще видя какво съм си купил.
                  Ако не ми хареса, ще я продавам .. и без това я купих на смешни пари.
                  Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                  Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                  Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                  Коментар


                  • #10
                    От: Двигател OM613 (или W210 E320cdi 2000г.) какво да очаквам ?

                    Първоначално публикуван от Faca Преглед на мнение
                    Ако не ми хареса, ще я продавам .. и без това я купих на смешни пари.
                    Бе и аз така виках ма на,е го седи вьн и чака да го наритам.

                    Евтин и добьр нали знаеш

                    Стискам ти палци Фаце,то вече каквото и да вземеш все е кекаво АКО сравняваме с моторите от едно време.Е мотора който разкара - тропа,харчи,не вьрви ма вечен.Дано да ти е кьсмет тоя новия.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #11
                      От: Двигател OM613 (или W210 E320cdi 2000г.) какво да очаквам ?

                      Ако не ми хареса , го разкарвам и взимам нещо старо но сигурно и доказало се през годините.
                      Давам шанс на cdi-то ... макар ,че на един служебен бус 413cdi на 220 000км (реални!) му се счупи!! парченце от буталото на 3ти цилиндър. Зад кормилото бях аз ... скоростта не беше висока ... около 130км/ч ... пълен
                      Друг на 380 000км , 316cdi със 160км/ч пак пълен съм го карал ... нищо му няма. А маслото е забравено дори кога е сменяно.
                      Всичко е на късмет ... стискам палци да не ми се налага да се дупя под капака зимата.
                      Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                      Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                      Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                      Коментар


                      • #12
                        От: Двигател OM613 (или W210 E320cdi 2000г.) какво да очаквам ?

                        Здравейте на всички!
                        Колата вече е при мен и се започна с ровенето под капака.
                        Термостата днес го смених , утре ще гледам дали водната помпа и тя е за смяна. Пистов ремък също си купих , но нещо ме смрази днес.
                        Свалих декоративния капак над двигателя и какво да видя ... една от дюзите изпуска ... т.е. при работещ двигател се получава това:


                        Утре имам среща с приятел който е сменял ХХххХ дюзи на cdi двигатели който ще каже какво да се прави.

                        Чета в интернет за някакви дихтунги (медни), те ли са причината за това пуфкане и изпускане или самата дюза е за смяна ?
                        Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                        Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                        Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                        Коментар


                        • #13
                          От: Двигател OM613 (или W210 E320cdi 2000г.) какво да очаквам ?

                          Работата отиде на "направи си сам" . Приятеля явно е сменял дюзи на ... айде да не го обиждам.
                          Оказа се че долната част на дюзата е била спукана. Едни майстори във Врачанско я бяха оправили (сменили тая спуканата част?) и даже се изхвърлили , че гаранция дали.
                          Мина не мина 3000км и пак пуф пуф пуф.
                          Върпоса сега ми е , с какво да изчистя леглото на дюзата.
                          Гледам в ebay едни ремонтни комплекти с едни бургии по 60 и кусор евро.
                          Като сваля дюзата ще се види какво е положението и дали има повреди по нея (външно видими).
                          Ако има проблем дирекно я сменям ... щото станах пишман с това cdi.
                          Да купувам ли бургиите за леглото или има друга алтернатива ? (тия ми взеха 120лв и нищо не направиха, поне да си купя нещо което ще ми остане )
                          Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                          Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                          Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                          Коментар


                          • #14
                            От: Двигател OM613 (или W210 E320cdi 2000г.) какво да очаквам ?

                            И така , колата вече е на скромните 359 000км. Последния месец видя повечко зор откъм каране , и километража нарасна с 10 000км (все едно съм бакшиш).
                            Появи се обаче дразнещия проблем , че при градско нормално каране (което е абсолютно НЕ типично за мен) при Kickdown излизат едни пушеци които хич не ми харесват. Чернилка ... много. Разхода си е същия ... от 7.6/100л (на дълъг път с някакви си 170км/ч на темпомат) до 10.5 в града с много въртене на задницата по завоите. Маслото не го е пипнало ... (карам с 10W40 от Австрийски варел).
                            Турбината се обажда леко ... свири си там , няма аварийни режими или подобни глупости , просто това с черния дим не ми харесва много.
                            Появява се на топъл двигател в града .... т.е. според мен EGR-клапана забива в някакво полу-отворено състояние.
                            Нямам катализатори и други такива шукарии , на тяхните места има прави тръби (важното е да върви).

                            Казаха ми , че можел да се изключи чрез Стар Диагностика , наистина ли е така ?

                            Някаква добавка за дюзите (не българска по възможност) ще ми препоръчате ли ?
                            Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                            Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                            Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X