Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не мога да обезвъздуша охладителната система

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Не мога да обезвъздуша охладителната система

    Колеги има клапани на парното на много коли, при Опел клапана се оправлява със вакум и това е при модели със климатик, Мерцедес също го имат че и на два кръга както и БМВ това че не се вижда не означава че го няма.

    Опела не иска нито баир нито нищо за да се пбезвъздуши ( самобезвъздушава се) , пълниш казанчето и затваряш капачкат задължително на студен двигател. Палиш и загряваш мотора докато се включи вентилатор и гасиш, след като изтине двигателя ( напълно изтинал ) можеш да отвориш казанчето и да провериш как е нивото. Никога не се отваря казанче на загрял двигател , системата е херметична и работо под налягане от 0,8 до 1,2 бар. ако се разхерметезира се образува въздушна възглавница във главата понеже там температурата е най-висика и после пак на ново.


    Поздрави.
    Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

    Коментар


    • #17
      От: Не мога да обезвъздуша охладителната система

      За този модел ли става дума?
      А тези простотии се правят от името на всички ни.
      Даника
      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

      Коментар


      • #18
        От: Не мога да обезвъздуша охладителната система

        Изкараи тънкия маркуч които идва от радиатора към казанчето и виш дали нее запушен .Провери и самите штуцери за подпушване .На мен точно там ми подпуши и ми разказа играта докато го открия. Опела трябва да се обезвъздуши сам.

        Коментар


        • #19
          От: Не мога да обезвъздуша охладителната система

          На C20NE двигателят, който се монтира на Фронтера, Омега, Вектра именно автоматично става обезвъздушаването, стига модулът да е изправен.

          Коментар


          • #20
            От: Не мога да обезвъздуша охладителната система

            Първоначално публикуван от vacho Преглед на мнение
            Колеги има клапани на парното на много коли, при Опел клапана се оправлява със вакум и това е при модели със климатик, Мерцедес също го имат че и на два кръга както и БМВ това че не се вижда не означава че го няма.

            Опела не иска нито баир нито нищо за да се пбезвъздуши ( самобезвъздушава се) , пълниш казанчето и затваряш капачкат задължително на студен двигател. Палиш и загряваш мотора докато се включи вентилатор и гасиш, след като изтине двигателя ( напълно изтинал ) можеш да отвориш казанчето и да провериш как е нивото. Никога не се отваря казанче на загрял двигател , системата е херметична и работо под налягане от 0,8 до 1,2 бар. ако се разхерметезира се образува въздушна възглавница във главата понеже там температурата е най-висика и после пак на ново.


            Поздрави.
            Моята е 94-та с клима без кранче,на едно приятелче 97-ма без клима с кранче,иди ги разбери.
            За тънките маркучи е добра идея,има на дросела 2 и през тях се обезвъздушава главата (глава-дросел-разширителен съд),виж и този на радиатора.
            Калин Владов,09РСПБЗН

            Коментар


            • #21
              От: Не мога да обезвъздуша охладителната система

              Обезвъздушавал съм я поне 10 пъти, 2 пъти източвах антифриза напълно и пак го наливах, отварял съм капачката на студен мотор. Никакъв ефект. Вдигах предницата на крикове за да е по-високо, не става. Парното си е включено на топло постоянно. Смених водната мембрана на изпарителя, откачах маркуча на дросела и след като излезе антифриз на запален мотор го сложих пак, но май стана по-зле, защото въздуха се увеличи и заграва повече. Постоянно го чувам в парното. Изпарителя е закачен паралелно на тръбите за парно. 1 година съм го карал вече така и до сега не е имало такъв проблем, всичко започна след теча от термостата, тогава източих антифриза и свалих термостата и от тогава започна да заграва и да бълбука. Вече си мисля да свалям главата...

              Коментар


              • #22
                От: Не мога да обезвъздуша охладителната система

                Аз бих сменил отоплението на изпарителя за начало. Вместо успоредно-последователно. Кой знае какво става в двата паралелни кръга когато има въздух.

                Сигурен ли си, че не влизат изгорели газове в системата? Т.е това дето го мислиш за смяна на главата. Ако има такъв пропуск-от капачката ще мирише на изгоряла газ, или бензин. Абе същото като от ауспуха.
                Пробване му е майката. И мислене на място. През клавиатурата е трудно.

                П.п. При първоначално напълване на системата колко антифриз поема? Ако е нормалното количество, а после започва да бълбука-като нищо може да е спукана глава и да надува в системата. Ако е по-малко от нормата-значи остава въздух.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #23
                  От: Не мога да обезвъздуша охладителната система

                  Случайно да мирише на газ(в течността,разш.съд)?
                  А тези простотии се правят от името на всички ни.
                  Даника
                  Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                  Коментар


                  • #24
                    От: Не мога да обезвъздуша охладителната система

                    Има ли някакъв сигурен метод за проверка на гарнитурата на главата или самата глава за пукнатини без да се сваля? Това че има добра и еднаква компресия на всички цилиндри и колата си върви и работи перфектно признак ли е че мотора е здрав или може и с духнала гарнитура да си работи добре?

                    Коментар


                    • #25
                      От: Не мога да обезвъздуша охладителната система

                      Може да работи добре и с духната гарнитура (зависимост къде към кое и колко) Сутрин като запалиш работят ли всички цилиндри или прекъсва на три и после се оправя?


                      пп Без сваляне на глава няма да стане проверката за пукнатини
                      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Не мога да обезвъздуша охладителната система

                        Така,да разбирам ли че си сменил термостат? Нормално включва перка на толкова. На дълго като я подкараш седи ли на 90? Като включи перка охлажда ли и до колко? Маркучите колко твърди ги държи? Ако си мислиш че при работа на място не може да се стигне до перка на тия температури-грешиш. Като спре перката хвани един от дебелите маркучи с парцал да не те изгори-трябва да можеш да го сплескаш до пипане на стените. На читава обезвъздушена кола с току-що стряла перка може да развиеш капачката без фонтани. Ама внимаваи.
                        Калин Владов,09РСПБЗН

                        Коментар


                        • #27
                          От: Не мога да обезвъздуша охладителната система

                          Преди смяната на уплътнението как беше? Каква температура държеше? Термостата на колко отваря? Побвай го във електрическата кана. По принцип независимо дали термостата е отворен или затворен налягането в двата кръга следва да е еднакво, понеже термостата си има отвор.
                          If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Не мога да обезвъздуша охладителната система

                            На дълъг път държи 90 гр. Маркучите са леко твърди, но такива са от както я карам- вече 3 години. Когато е загряла на 95-6 градуса маркуча към радиатора е твърд толкова, че с два пръста не мога да го свия до долу. Свивам го с две ръце. След като включи перката не сум го пипал. Капачката я отвивам без да има изтичане на антифриз, но има изсъскване на въздух и бълбукане по маркучите. До сега не ми е изхвърляла антифриз никога. Капачката е сменена с оригинална.
                            Преди да сменя уплътнението температурата си беше перфектна и нямаше бълбукане в парното. Веднага след като смених уплътнението започна да загрява и бълбъка, пак източих антифриза, но ефект нямаше. Количеството антифриз незнам колко е защото този от мотора няма как да го източа.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Не мога да обезвъздуша охладителната система

                              На дълъг път държи 90 гр. Маркучите са леко твърди, но такива са от както я карам
                              Това е важното-според мен нямаш проблем...
                              И ако я караш на 2000 оборота скоро няма да спре да бълбука-треа си ръчка...
                              Калин Владов,09РСПБЗН

                              Коментар


                              • #30
                                От: Не мога да обезвъздуша охладителната система

                                Опел без АГУ се самообезвъздушава. Единственото нещо, което трябва да прави собственикът (шофьорът), е да налива вода и антифриз в казанчето. Доливането в гореща система (когато термостатът е отворил) става на запален двигател - целта е студената течност да се смества постепенно с горещата. Водната помпа помага за това и по този начин се избягва температурния шок на двигателя от 90 градуса изведнъж на 10. В студена система се долива на загасен двигател, но понеже термостатът е затворен, няма гаранция, че ще излезе всичкия въздух. Затова след студено доливане като се покара и отвори термостата е желателно отново да се провери нивото в казанчето. Нивото се гледа при студена течност.
                                За съжаление слагането на АГУ доста сериозно променя ситуацията. При кофти свързване на изпарителя към водния кръг могат да се получат проблеми с обезвъздушаването. Така по описание е трудно да се каже как да се решат. Трябва да се огледа инсталацията и то най-добре от читав газаджия и да се свърже коректно.
                                Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X