Паля го на скорост, после като поработи пали от четвърт. Има акомулатор за смяна, но пак остава като въпрос защо трябва да пали трудно на студено. Свещите? Нафта тече през дюзите, проверено. Нещо не мога да родя адекватна идея и рекох да ви питам.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
VW LT28 1991 Дизел редови 6так, не пали студен, защо?
Свий
X
-
От: VW LT28 1991 Дизел редови 6так, не пали студен, защо?
От кога е във Вас? По-рано палил ли е без проблемно. Първо сменете за проба акумулатора с изправен такъв.
Има няколко основни неща, които би трябвало да се проверят, за да се открие евентуалната причина.
1. Компресия?
2. Свещи? Може да не са изгорели, но частично "окасили" и да греят в основите.
3. Проверка разпръсквачи, горивото трябва да се впръсква на мъгла, а не да тече.
4. Проверка стартова доза на помпата.
5. Правилно зацепвана /предварение/
6. Държи ли помпата ниво, да не влиза отнякъде въздух в системата.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
От: VW LT28 1991 Дизел редови 6так, не пали студен, защо?
Подгрева някак не е в основата на проблема. Мой е от пролетта, но до преди месец палеше без подгрев като е студен, ноо пак така трудно и бавно. Вероятно има проблем там, но сега изобщо не пали. Бях забравил за компресията, но пък като запали си "мърка". Нямам условия и никакво време да му се занимавам. Май ще трябва да ходи на лекар. Акомулатор ще му закупя неизменно, но пък и предните амове са за смяна... В този ред на мисли някакви идеи за подходящ сервиз?
Коментар
-
От: VW LT28 1991 Дизел редови 6так, не пали студен, защо?
Пали на буксир защото го развърта повече от колкото е нужно.Нов акумулатор и замерете стартовия ток.Подгревът отделно.Ако всичко до тук е наред-не му стига компресията с всички отвратителни(финансови) последствия.Съжалявам но животът е гаден.Успех!
Коментар
-
От: VW LT28 1991 Дизел редови 6так, не пали студен, защо?
Пробвай да подадеш гориво с маркуч от шише с нафта над нивото на помпата. Запали с така направената изнсталация, и я остави за следващото палене и пробвай да видиш как ще повлияе на проблема.
Първоначално публикуван от rado genev Преглед на мнениеКолега ако компресията е паднала под 25 атм. става този номер да неще да пали.Мери вятъра в цилиндрите!
Коментар
-
От: VW LT28 1991 Дизел редови 6так, не пали студен, защо?
Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнениеЕ аз имам кола с 19-21-22-20 и пали, атмосферен дизел 86 година.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: VW LT28 1991 Дизел редови 6так, не пали студен, защо?
По-горе цитирах даани за форд. С изправен стартер, акумулатор и свещи пали до -10, вървенето е нормално, но гори масло. ГНП също е изправна (Бош ВЕ), проверена, с нов помпен елемент. Изводът ми е че не е компресията решаващия фактор, а от всичко по малко докато стане много - все пак зависи и за каква компресия става дума - в случая за около 20.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар