Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем: Двигателят спира под 1500об/мин.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем: Двигателят спира под 1500об/мин.

    Здравейте, става въпрос за Хюндай Пони 1990г. Работи предимно на LPG, но на бензин е същото: Над 1500об/мин си работи без проблем, но под тази граница след 4-5 сек. двигателят спира все едно му е изключен контакта. Пали "от раз", държи по-високи обороти, няма признаци на повреда, просто както си работи нормално и гасне. Напрежението към бобината не прекъсва. Остават не проверени бобина и датчик на Хол. Не открих комутатор, възможно ли е да няма?
    Ще съм благодарен някой да сподели някаква идея за отстраняване на проблема.

  • #2
    От: Проблем: Двигателят спира под 1500об/мин.

    Нарушен вакуум след дроселовата клапа. Влиза повече въздух и сместа обеднява недопустимо при празен ход.
    Предполагам, че ако се ослушаш, ще чуеш фученето при форсиране и пускане на газта, докато падат оборотите.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем: Двигателят спира под 1500об/мин.

      Благодаря! На карборатора прегледах вакумите, но под него не. Ще проверя.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем: Двигателят спира под 1500об/мин.

        И под карбуратора, и този към сервото да не забравиш

        Коментар


        • #5
          От: Проблем: Двигателят спира под 1500об/мин.

          Докато стигна да проверя за нарушен вакум Понито спря напълно. Изчезна тока от бобината. При проверката работата отиваше към датчика на Хол, но поради надежността му/изчетох няколко публикации в нета/ търсих причина в кабели, комутатор/така и не открих/, захранване и т.н. Днес се досетих за аварийният вибратор на УАЗ-а, монтирах го и при подаването "на контакт" оборотомера удари 7000об/мин, но запали. Работата не беше устойчива, но това е предназначенито на вибратора - да стигне автомобила до най-близкия сервиз.
          Утре ще търся датчик на Хол и като го сменя ще пиша.
          п.п. Притеснява ме липсата на комутатор. Има ли други автомобили без комутатор.

          Коментар


          • #6
            От: Проблем: Двигателят спира под 1500об/мин.

            Първоначално публикуван от TONI 1977 Преглед на мнение
            Има ли други автомобили без комутатор.
            Няма. Но често е вграден в делкото, в бобината или на някое друго място и не си личи отведнъж.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем: Двигателят спира под 1500об/мин.

              Първоначално публикуван от TONI 1977 Преглед на мнение
              ... Днес се досетих за аварийният вибратор на УАЗ-а, монтирах го и при подаването "на контакт" оборотомера удари 7000об/мин, но запали.
              Kакво е това?
              Sent from my Nokia s fenerche

              Коментар


              • #8
                От: Проблем: Двигателят спира под 1500об/мин.

                Залагам биричка на клапани. Евентуално някой или няколко не затварят добре. Или не са регулирани или има прегорели или нещо такова. Мери компресия на топъл мотор и ще се изясни дали съм прав.
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем: Двигателят спира под 1500об/мин.

                  Ако бяха клапани, нямаше да държи висок празен ход.

                  Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
                  Kакво е това?
                  По принцип, не ти трябва да знаеш, той е обида за човешкото достоинство сам по себе си, а цяла черна мистика е защо го поставят и фабрично в УАЗа. Но иначе - машинка, която кара бобината да хвърля искри една след друга колкото може бързо, а се разчита на разпределителя да не ги подава в съответния цилиндър в прекалено неправилни моменти.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем: Двигателят спира под 1500об/мин.

                    п.п. прочетох пак. И аз залагам на клапани.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем: Двигателят спира под 1500об/мин.

                      Благодаря за мненията, но клапаните какво общо имат с липсата на искра от бобината? Поради липсата на ел.схема вчера си изгубих бая време да търся по кабелите комутатор, най-много зор видях с кабел с екранировка/като коаксиален/, който се оказа за оборотомера. Бобината на външен вид е най обикновена с два извода + и - към делкото/оборотомера.
                      И както писах по-горе с въпросният вибратор запали, а без него ни вопъл, ни стон. От сутринта обиколих авточастите, но ударих на камък. След обяд ще търся по моргите, но този модел е рядък в КН.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем: Двигателят спира под 1500об/мин.

                        Ти искрата пак си оправи, ама не е сигурно, че имаш само един проблем.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем: Двигателят спира под 1500об/мин.

                          Днес корейският москвич заработи като нов. Ниски, високи обороти ОК. Брат ми намери в София датчика на Хол на цена 120лв, то Понито не струва толкова, та му инплантирах плочка и валчето с гърбиците от съветски Москвич и кондензатор/на - извод на бобината/ и запали.
                          Заложилите на клапани, вакуми и т.н. губят.
                          Ако някой е засичал по моргите Хюндай Пони да пише, намеря ли делко на по-приемлива цена ще го върна към оргиналното изпълнение.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем: Двигателят спира под 1500об/мин.

                            Как изглежда датчикът на Хол? Защото ако е като на повечето немски и руски коли, ще ти кажа откъде да го купиш за 15 лева.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем: Двигателят спира под 1500об/мин.

                              Първоначално публикуван от TONI 1977 Преглед на мнение
                              Докато стигна да проверя за нарушен вакум Понито спря напълно. Изчезна тока от бобината. При проверката работата отиваше към датчика на Хол, но поради надежността му/изчетох няколко публикации в нета/ търсих причина в кабели, комутатор/така и не открих/, захранване и т.н. Днес се досетих за аварийният вибратор на УАЗ-а, монтирах го и при подаването "на контакт" оборотомера удари 7000об/мин, но запали. Работата не беше устойчива, но това е предназначенито на вибратора - да стигне автомобила до най-близкия сервиз.
                              Утре ще търся датчик на Хол и като го сменя ще пиша.
                              п.п. Притеснява ме липсата на комутатор. Има ли други автомобили без комутатор.

                              Подчертаните текстове подвеждат леко. Все пак се пробваме да помогнем през кристално кълбо отчасти. А едно премерване на компресия въпреки това няма да ти навреди с нищо. Или ще те успокои че всичко е наред в цилиндровата група или ще те насочи към превантивно решаване на назряващ проблем.
                              0888932647

                              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X