Здравейте!!!! Пиша ви във връзка с ,проблема който ни направи колата(Astra_G2.0Di 16v) Преди 2 месеца я купих(в Испания),закарах я да и сменят масло и филтри(въздушен,маслен и горивен) След смяната не я бях палил 2 дена, на 3-ия ден не искаше да запали.Закарх я в сервиз и ,от там ми казаха, че ГНП-то и за ремонт ми искаха(1200€
)тъй ,като отказах и ми сложиха една "помпичка за ръчно подкачване"(в България ми казаха че го наричали "Инжектор")Сега колата пали всеки ден,но ако я оставя за повече време пак не иска,само с помоща на "помпичката" за която споменах че са монтирали,а когато запали излиза бял пушек и излиза, не както е нормално а под формата на "кълбо".До колкото обмнеих инфо с познати в БГ, ми казаха че на 98% е "въздух".На вие съм с дизелите, това ми е 1-ият дизел и нямам никакъв опит.Дайте някакъв съвет възможно ли е да е помпа, или въздух ?????Благодаря ви предварително!!!!!!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем!!!!! AstraG 2.0Di 16v
Свий
X
-
От: Проблем!!!!! AstraG 2.0Di 16v
Като ти гледам писаното,чини ми се не си наясно не само с дизелите!Щом са ти казали ГНП в сервиза(пък,и симптомите са такива!),ти какво очакваш да ти кажем тука - че,най-вероятно проблема ти е в джантите ли?Извинявай,ама не се стърпях
!
-
От: Проблем!!!!! AstraG 2.0Di 16v
Вземаш "торкс" 27 или 30,развиваш болта,които затваря горивния филтър(преди това ще изключиш буксета,за дане ти пречи кабелчето) И:Внимателно ще наместиш капака на горивния филтър(има един водач-ще го видиш)затягаш до отказ и палиш.После се кефиш.Успех!
Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар