Здравейте, мина вече почти година и все още немога да се справя адекватно с проблема който ми създадоха едни нашенски майстори.
Отрязаха ми Тръбата за ЕГР-а и я изхвърлиха.
На нейното място бяха изрязали ламаринка и почти прилежно бяха затегнали скобата, достатъчно за да изпуска изгорели газове.
Купих тръбата ... но няма слагане , явно е била слагана когато двигателя е бил вън от купето.
Отвора който е предназначен за ЕГР тръбата се намира в задния край на изпусквателния колектор ... тук на клипа се вижда, как са го затворили само със скоба (явно има ламаринка там)
1година пробвам вече с какви ли не методи ... ламаринки, разни силикони ... успеха е кратък ... 1-2 седмици и после пак почва да си изпуса от там. Така губя мощност и съответно като почне да изпуска повече и налягане в турбото ... което води до любимия ми "авариен режим" в който повече от 130км/ч немога да вдигна.
Сега въпроса е как най адекватно да реша проблема ... (моля ви , не ми предпоръчвайте да ходя пак при тия майстори ... далече са ми ...).
Дълго мислих , и понеже инжинера в мен липсва
стигнах до този вариант:

Тук малко по детайлно скобата:

И целия пъклен план в деиствие:

Идеята със скобата е да може пластината да се притисне хубаво към нея с 2 болта и да се стегне хубаво да не изпуска вече.
Автомобила е този от подписа ми: Mercedes W140 S300 Turbo Diesel , двигателя е OM606.
Въпроса е дали си заслужава цялата тая измишльотина, ако да има ли човек във форума който може да ми ги направи тези 2 скоби ?
Утре ще измеря какъв е точно диаметъра на тръбата която 2те скоби трябва да "стиснат"
Отрязаха ми Тръбата за ЕГР-а и я изхвърлиха.
На нейното място бяха изрязали ламаринка и почти прилежно бяха затегнали скобата, достатъчно за да изпуска изгорели газове.
Купих тръбата ... но няма слагане , явно е била слагана когато двигателя е бил вън от купето.
Отвора който е предназначен за ЕГР тръбата се намира в задния край на изпусквателния колектор ... тук на клипа се вижда, как са го затворили само със скоба (явно има ламаринка там)
1година пробвам вече с какви ли не методи ... ламаринки, разни силикони ... успеха е кратък ... 1-2 седмици и после пак почва да си изпуса от там. Така губя мощност и съответно като почне да изпуска повече и налягане в турбото ... което води до любимия ми "авариен режим" в който повече от 130км/ч немога да вдигна.
Сега въпроса е как най адекватно да реша проблема ... (моля ви , не ми предпоръчвайте да ходя пак при тия майстори ... далече са ми ...).
Дълго мислих , и понеже инжинера в мен липсва

Тук малко по детайлно скобата:
И целия пъклен план в деиствие:
Идеята със скобата е да може пластината да се притисне хубаво към нея с 2 болта и да се стегне хубаво да не изпуска вече.
Автомобила е този от подписа ми: Mercedes W140 S300 Turbo Diesel , двигателя е OM606.
Въпроса е дали си заслужава цялата тая измишльотина, ако да има ли човек във форума който може да ми ги направи тези 2 скоби ?
Утре ще измеря какъв е точно диаметъра на тръбата която 2те скоби трябва да "стиснат"
Коментар