Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Запушване на отвор на Изпускв. Колектор за ЕГР клапан

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Запушване на отвор на Изпускв. Колектор за ЕГР клапан

    Здравейте, мина вече почти година и все още немога да се справя адекватно с проблема който ми създадоха едни нашенски майстори.
    Отрязаха ми Тръбата за ЕГР-а и я изхвърлиха.
    На нейното място бяха изрязали ламаринка и почти прилежно бяха затегнали скобата, достатъчно за да изпуска изгорели газове.
    Купих тръбата ... но няма слагане , явно е била слагана когато двигателя е бил вън от купето.
    Отвора който е предназначен за ЕГР тръбата се намира в задния край на изпусквателния колектор ... тук на клипа се вижда, как са го затворили само със скоба (явно има ламаринка там)


    1година пробвам вече с какви ли не методи ... ламаринки, разни силикони ... успеха е кратък ... 1-2 седмици и после пак почва да си изпуса от там. Така губя мощност и съответно като почне да изпуска повече и налягане в турбото ... което води до любимия ми "авариен режим" в който повече от 130км/ч немога да вдигна.

    Сега въпроса е как най адекватно да реша проблема ... (моля ви , не ми предпоръчвайте да ходя пак при тия майстори ... далече са ми ...).
    Дълго мислих , и понеже инжинера в мен липсва стигнах до този вариант:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:drRCr.jpg
Прегледи:1
Размер:47.3 КБ
ID:5969794
    Тук малко по детайлно скобата:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:kVuVb.jpg
Прегледи:1
Размер:60.5 КБ
ID:5969795
    И целия пъклен план в деиствие:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:cIDtP.jpg
Прегледи:1
Размер:81.1 КБ
ID:5969796

    Идеята със скобата е да може пластината да се притисне хубаво към нея с 2 болта и да се стегне хубаво да не изпуска вече.

    Автомобила е този от подписа ми: Mercedes W140 S300 Turbo Diesel , двигателя е OM606.

    Въпроса е дали си заслужава цялата тая измишльотина, ако да има ли човек във форума който може да ми ги направи тези 2 скоби ?

    Утре ще измеря какъв е точно диаметъра на тръбата която 2те скоби трябва да "стиснат"
    Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
    Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
    Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

  • #2
    От: Запушване на отвор на Изпускв. Колектор за ЕГР клапан

    По-добре възстанови цялото ЕГР.
    Иначе май пак ще почнеш да влизаш в авариен режим, или просто компютъра ще продължи да ти вдига грешки.
    АИГ-Заваряване ООД
    Заваръчни апарати "DEL"
    http://www.aigwelding.com
    0889 522 036

    Коментар


    • #3
      От: Запушване на отвор на Изпускв. Колектор за ЕГР клапан

      Марто, ако имаш оригиналната тръба, оригиналната скоба за закрепване на тръбата към ЕГР, и самият ЕГР, то една кръгла жаростойка ламаринена запушалка е напълно достатъчна.
      И на 605.911, и на 606.962 съм ги запушил по този начин, и съм забравил форевър.

      Коментар


      • #4
        От: Запушване на отвор на Изпускв. Колектор за ЕГР клапан

        @ aig : преди да почне да изпуска , карах няколко хиляди км ... и нямаше проблем без EGR. Може и да се лъжа , но ми се струваше , че в ниските обороти колата е дори по-пъргава.

        Вени , имам оригиналната тръба (скоро я купих) и такава от W124 която е доста по-къса и по-удобна за затапване. Пак не се справих като хората ....
        Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
        Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
        Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

        Коментар


        • #5
          От: Запушване на отвор на Изпускв. Колектор за ЕГР клапан

          Първоначално публикуван от Faca Преглед на мнение
          ...Може и да се лъжа , но ми се струваше , че в ниските обороти колата е дори по-пъргава...
          Не си се лъгал. Вървежа си е същия, но в ниските има с една идейка повече "нервност".

          Направи "капачката" така че да влиза стегнато в тръбата, тоест да си има част, която влиза в тръбата, и периферия около нея. Нещо като тапа за шампанско. После стегни със скобата. Идеята е "тапата" да влезе трудно при стягането, и после да не се разчита само на притискането със скобата, а и на това че тапата е плътно влязла. Това щото съм умерен песимист че тая скоба ще държи стегнато дълго време. От нагряването с времето се деформира.

          От клипа не можах да схвана нищо, впрочем.

          ПП: И не разчитай на "стегнатостта" на скобата. Използвай ръбчето - тоест докарай скобата до ръбчето, така че да опре на него, преди да стягаш. "Гарнитурата", ако там има яко нагряване, трябва да мислиш каква точно да да е, за да не се изпече, но при положение че направиш "тапата" както съм ти казал, гарнитурата ще е с второстепенна функция.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            От: Запушване на отвор на Изпускв. Колектор за ЕГР клапан

            А бива ли тапата да е от по-мек материал за да може все едно да се позамаже при монтажа,или не съм разбрал?
            А тези простотии се правят от името на всички ни.
            Даника
            Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

            Коментар


            • #7
              От: Запушване на отвор на Изпускв. Колектор за ЕГР клапан

              Май по добре е да завариш тръбата и да не влизаш в други филми.Има защо да е изхвърлен клапана,не е само до мързел

              Коментар


              • #8
                От: Запушване на отвор на Изпускв. Колектор за ЕГР клапан

                Защо затапвате тръбата, а не мястото където влиза в колектора?
                Или нещо не съм разбрал аз?

                Иначе всичко под 4 мм се криви и почва да изпуска - поне това говори моя емпиричен опит в борбата с егр-а.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #9
                  От: Запушване на отвор на Изпускв. Колектор за ЕГР клапан

                  Оригинална тръба за ЕГР имам ... просто неможе да се монтира (или аз не успявам по незнайни причини) ... защото трябва да мине зад двигателя, който е доста плътно монтиран до стената (Firewall както му казват англииско говорящите).
                  Тия дни пак ще се занимавам с проблема , че се оправи времето вече .. и ще снимам да се види точно за какво идва на реч.
                  Ако успея да вкарам тръбата на мястото и ... лесна работа , по една ламаринка между тръбата и колекторите .. и живота е песен...
                  Нямам човек който да завари парчето тръба което ми трябва .... иначе да съм решил проблема. Мислих колектора да го свалям и да го нося да се заварява ... ама там е много сложно заради турбото.
                  Освен това всички тия неща се вършат на улицата, което във Виена не е много подходящо място
                  Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                  Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                  Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                  Коментар


                  • #10
                    От: Запушване на отвор на Изпускв. Колектор за ЕГР клапан

                    здравейте колеги имам джип suzuki grand vitara 2.0HDI 110 ps 2002 отстраниха ми егр клапана и ме карат и да премахна катализатора отвътре филтъра за да не събира сажди може те ли да ми кажете при отстраняване на егр клапана дали пречи нещо на двигателя и ако реша и да премахна катализатора каква промяна ще имам в колата.и каква промяна ще имам ако закупя егр клапана и да изчистим катализатора каква ще е промяната на колата? благодаря ви.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Запушване на отвор на Изпускв. Колектор за ЕГР клапан

                      Първоначално публикуван от AREGON Преглед на мнение
                      здравейте колеги имам джип suzuki grand vitara 2.0HDI 110 ps 2002 отстраниха ми егр клапана и ме карат и да премахна катализатора отвътре филтъра за да не събира сажди може те ли да ми кажете при отстраняване на егр клапана дали пречи нещо на двигателя и ако реша и да премахна катализатора каква промяна ще имам в колата.и каква промяна ще имам ако закупя егр клапана и да изчистим катализатора каква ще е промяната на колата? благодаря ви.
                      Егр клапана служи за да връща част от изгорелите газове обратно в двигателя. Ако не се лъжа функцията му е предимно опазване на околната среда и покриване на по висок евро стандарт. Катализатора и той пак е свързан с екологията и опазване на природата и евро стандарт разбира се. Ако купиш нов егр ще замърсяваш въздуха малко по- малко от сега. Катализатора не се чисти а се сменя. Нов струва колкото половината кола... ако имаш разни сонди и датчици които следят преди и след катализатора- с махамето му може компютъра да започне да отчита грешки, да свети чек лампата, да влиза в авариен режим и тн. Ако нямаш такива датчици - много е вероятно да усетиш леко подобрение в работата и вървежа на машината след отпушването (изкормването на катализатора) защото след толкова години той се е превърнал чисто и просто в тапа. Отрицателен ефект - ще изхвърляш повече сажди докато се движиш.
                      I'm not Lost, I'm Discovering !

                      088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X