Обява

Свий
Няма добавени обяви.

схема на комън реил делфи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • схема на комън реил делфи

    Здравейте ,колеги търся схема на помпата (гнп) на комън реил ДЕЛФИ ,поставя се на Хюндаи 2,9 CRDI ,КИА и др.Благодаря ви предварително

  • #2
    От: схема на комън реил делфи

    Първоначално публикуван от charki91 Преглед на мнение
    Здравейте ,колеги търся схема на помпата (гнп) на комън реил ДЕЛФИ ,поставя се на Хюндаи 2,9 CRDI ,КИА и др.Благодаря ви предварително
    Това върши ли някаква работа?
    Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 07-03-12, 11:55.
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • #3
      От: схема на комън реил делфи

      Стана ми интересно, за какво ти е?
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • #4
        От: схема на комън реил делфи

        Ами историята е следна: автомобила пали много трудно независимо дали е топъл или студен ,след различни опити и проби установих (поставих нужния манометър) че :при изгасен двигател налягането в шината е равно на 0 ат. при продължително развъртане на стартер много трудно вдига налягането ,но след като достигне над 170 ат. двиг. запалва. също така установих че като изолирам (затапя горивопровода )първата дюза проблема изчезва ,достига оптимално налягане на горивото около 200ат. при второ трето завъртане и си пали нормално на три цилиндри. Чудя се дали налягането не пада през блокирала отворена първа дюза .Да отбележа че по принцип след запалва двигатела си работи нормално просто проблема му е трудното палене

        Коментар


        • #5
          От: схема на комън реил делфи

          Трябваше да почнеш от втория пост.Ако искаш да се убедиш за дюзите има един тест с епруветки.Почти е сигурно че е виновна дюза.

          Коментар


          • #6
            От: схема на комън реил делфи

            И него правих .но се явява парадокс,при теста с епруветките първата дюза е ок, а ми дава проблем с втората . Знам че повечето проблеми идват от дюзите и за това сега е модерно за всичко да се обвиняват те и да се носят на проверка и реглаж. но защо след като запали мотора си е ок повредената дюза тогава не влия е ли на работата му

            Коментар


            • #7
              От: схема на комън реил делфи

              Същия случай имах с рено 1.5дци. Не пали, защото 1 от разпръсквачите връщаше всичкото нагнетено гориво към "обратната" нафта. Намерихме от друго рено разпръсквач, сложихме го и запали от четвърт. Така че ако можете да намерите разпръсквач само за проба ще разберете къде е проблема. В моя случа разкачих "обратната" нафта и в чашки окомерно измерих разликата. При въртене на стартер единия разпръсквач многократно повече връщаше.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #8
                От: схема на комън реил делфи

                При мен три от дюзите връщат еднакво и ми се струва че е доста а едната много малко почти нищожно .та кое е нормално

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X