Здравейте,
Наскоро си купих DAIHATSU YRV-2002г.,1.0 куб.На пръв поглед много добра икономична машинка,запазена супер...
Още при покупката колата работеше с 1 цилиндър по-малко,както и да е така се разбрахме,предположих че може да е бубина,свещи нещо дребно.Всъщност все още не знам какво е.Закарах е на 1 майстор 3 дни седя колата там.Първо каза че най- вероятно е бубина,но в последствие смени местата им в цилиндрите,смени свещите,замери бубините и каза че бубините са ок.проблема бил само в 1-ви цилиндър,трябва да се маха главата да се сменят клапаните,а компресия има!
Друг майстор каза че имало някакъв датчик,които контролира количеството на приток на въздуха,най- вероятно,причината е в него!
и така от от един на друг майстори,обикаляне...взе да ми писва
Ако има някои тук,които е имал сходен проблем,моля да сподели....
благодаря предварително!
Наскоро си купих DAIHATSU YRV-2002г.,1.0 куб.На пръв поглед много добра икономична машинка,запазена супер...
Още при покупката колата работеше с 1 цилиндър по-малко,както и да е така се разбрахме,предположих че може да е бубина,свещи нещо дребно.Всъщност все още не знам какво е.Закарах е на 1 майстор 3 дни седя колата там.Първо каза че най- вероятно е бубина,но в последствие смени местата им в цилиндрите,смени свещите,замери бубините и каза че бубините са ок.проблема бил само в 1-ви цилиндър,трябва да се маха главата да се сменят клапаните,а компресия има!
Друг майстор каза че имало някакъв датчик,които контролира количеството на приток на въздуха,най- вероятно,причината е в него!
и така от от един на друг майстори,обикаляне...взе да ми писва
Ако има някои тук,които е имал сходен проблем,моля да сподели....
благодаря предварително!
Коментар