Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бутален ДВГ с интересна конструкция

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бутален ДВГ с интересна конструкция

    Не видях някой да е споменавал за този двигател:
    http://www.nevisengine.com/technical.htm

    Според публикациите в Интернет човекът е работил с изобретателя на комън рейла във Фиат, а работата му по този проект е била субсидирана от правителството на Италия. Имали си вече патенти за всичко, разбира се. Естествено, твърдят, че мощност и КПД ще има на корем. Искрено се надявам да е така, макар че аз лично малко съм разочарован, че пак се разчита на класически бутала.

    Между другото, вие намирате ли грешка в положението на "коляновия вал" на втората картинка от първата фаза? (Баси кво изречение стана!)


  • #2
    До: Бутален ДВГ с интересна конструкция

    Това не е колянов вал, ами някакъв гърбичен механизъм. От гледна точка на кинематиката, тези механизми се използват за определяне на положението на различните изпълнителни и прочее детайли по време на цикъла, и рядко за силово предаване. А рядко се използват за задвижване, поради същата особеност, която съсипва КПДто на коляно-мотовилковия механизъм - ъгълът на предаване на силата спрямо посоката на движение се колебае в широки граници и голяма част от силата отива за смачкване, а не за задвижване. На това нещо нормалната му схема е гърбицата да движи буталото, като разпределителния вал. Тук е реверсирана схемата и изглежда ненадеждна. Все едно клапаните да задвижват разпределителния вал - става, но е умряла работа.

    Не виждам грешка в положението на вала на гърбицата, обаче буталото ще бъде подложено на зверско изкълчване от реакцията и трябва да е с много дълъг и здрав водач, като въпреки това ще натоварва и износво много неравномерно цилиндъра.

    Ясно, че има постоянно развитие в новите материали, ама чак пък толкова...

    Коментар


    • #3
      До: Бутален ДВГ с интересна конструкция

      не мога да разбера точно схеемите.но още пез втората световна война ,меслер шмит са ползвали револверния двигател при който буталата са подредени в кръг и задвижването е дисково гърбично.давал е невероятни резултати във пъти по добри от другите модели,защото има плавно презастъпване на работата на буалата,изхвърля се от употреба заради неспособност да се реши свръх натоварването на гърбичния диск,но от тогава до сега нешата доста са се усаварваршествали и върхо това може да се мисли
      МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X