Колата е Фиат Мареа 1,8 бензин, 1999 г. Проблемът е, че при продължително каране в обороти(3000-4000/мин), избутва щеката за ниво на маслото и оттам залива двигателя, като при последното форсиране, за 650 км успя да изхвърли 1 литър. Двигателят - обилно омазан.
Бях в сервиз на Фиат преди време за друго и там забелязаха проблема, като казаха, че вероятно има запушване по вентилацията на картера, но не ми остана време да отида, за да го проверим. Друго, което забелязвам е, че при отваряне на капачката за доливане на масло при работещ двигател, оттам пръска масло(не знам доколко е нормално, колата я имам отскоро). Някой знае ли къде и как е направена вентилацията на картера, за да видя какво се е случило. Има ли някой колега със сервиз от Габрово, при когото да отида? Подчертавам, че съм за кратко в страната(до петък) и ако не се реши проблемът, по-добре е да се остави така, защото с доливане ще се прибера назад, пък после ще мисля. Не бих желал да се разглоби колата и да се окаже, че трябва да се прибирам с автобуса, защото не може да се оправи навреме. Бюджетът също е от значение, разбира се.
Бях в сервиз на Фиат преди време за друго и там забелязаха проблема, като казаха, че вероятно има запушване по вентилацията на картера, но не ми остана време да отида, за да го проверим. Друго, което забелязвам е, че при отваряне на капачката за доливане на масло при работещ двигател, оттам пръска масло(не знам доколко е нормално, колата я имам отскоро). Някой знае ли къде и как е направена вентилацията на картера, за да видя какво се е случило. Има ли някой колега със сервиз от Габрово, при когото да отида? Подчертавам, че съм за кратко в страната(до петък) и ако не се реши проблемът, по-добре е да се остави така, защото с доливане ще се прибера назад, пък после ще мисля. Не бих желал да се разглоби колата и да се окаже, че трябва да се прибирам с автобуса, защото не може да се оправи навреме. Бюджетът също е от значение, разбира се.
Коментар