Колеги какъв ще е ефекта ако монтирам ЖУК и му гърне от ГАЗ-53 тъй като е предвидено за по -голяма кубатура дали ще е по-шумна или по-тиха дали ще е по-"спъната" или по -"лакома"? Имам чисто ново и му трябва само един преход но нали е и "заглушител" няма ли да намали мощноста? Благодаря ако някой ще изкаже мнение.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какъв ще еефекта от по голям ауспух
Свий
X
-
От: Какъв ще еефекта от по голям ауспух
Ефекта ще бъде поразителен....... кокошките на комшийката ще спрат да снасят от получения стрес!
А, допълнителната екстра е, че полицаите ще те спират където те видят ....Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."
Коментар
-
От: Какъв ще еефекта от по голям ауспух
Каквото има в склада това се слага.Първо никой няма да те спира,защото по-голям заглушител по-малко се чува.Виж,ако сложиш гърне от жигула на Краз тогава....кеф ти фиш,кеф ти акт, кеф ти спиране от движение.Иначе за вървежа е добре за знаеш,че шумозаглушителната уредба на всеки автомобил намалява мощността до 3%,но при визираните модели няма прецизна апаратура за преценка,поради конструктивните недостатъци и на двете.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
От: Какъв ще еефекта от по голям ауспух
Много сте компетентни...
Изпускателната система, ако се прави както трябва е една от най-трудните за проектиране в една кола. Само в първите години на автомобилостроенето е изпълнявала роля само на заглушител. После са разбрали, че може да се ползва за подобряване на работата на двигателя, и са започнали да правят опити, и малко по малко се достига до сегашното състояние. Изключвам разните катализатори и еко глупости, но в една съвременна кола изпускателната система играе роля в мощността на двигателя. Значение имат не само "гърнетата", а и формата и дължината на тръбите, как са извити, как се свързват помежду си, диаметри на тръбите, а да не говорим за резонатора. Всички са чували за това "гърне", но малко са се запитвали защо се казва именно така. При определени обороти на двигателя в резонаторното гърне се получават трептения с честота кратна на честотата на отваряне на изпускателните клапани, и по този начин се постига подналягане в изпускателния колектор точно в момента на отваряне на клапана, което пък спомага за по-доброто "издухване" на отработените газове... Има и още...
Иначе може да се слагат гърнета всякакви, даже може една права тръба до отзад. Или отстрани, пламъците са ефектни...Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Какъв ще еефекта от по голям ауспух
това дето го пише важи само за двутактовите двигатели,миналата седмица сглабяx едно сузуки K7 limited edition 1000 и оригиналното гърне беше просто една фуния.вътре без каквито и да е прегради0 8 76 36 8 542
Коментар
-
От: Какъв ще еефекта от по голям ауспух
Колко си сигурен? В това, че важи само за двутактовите двигатели.
Не казвам, че двигателя няма да работи и с друг ауспух, но така зачеркваме цял куп работа на инжинерите в заводите които произвеждат колите.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Какъв ще еефекта от по голям ауспух
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеКолко си сигурен? В това, че важи само за двутактовите двигатели.
Не казвам, че двигателя няма да работи и с друг ауспух, но така зачеркваме цял куп работа на инжинерите в заводите които произвеждат колите.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
От: Какъв ще еефекта от по голям ауспух
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениетака зачеркваме цял куп работа на инжинерите в заводите които произвеждат колите.
Първо, има поне два различни подхода за създаване на изпускателна уредба и от тях най-общо се получава "настроена" и "ненастроена" изпускателна уредба. При едната търсиш някакви резонанси и обикновено има двуцевка, при другата - по-скоро ги заобикаляш и обикновено имаш 4 тръби и после 1. Жукът май оригинално е с ненастроена, ГАЗ-53 - също. Значи всичко, което трябва да се съобрази, е дали гърнето ще има обем да поеме пулсациите в налягането, за да не гърми много.
Тука идва досадният момент, че ГАЗ-53 е 8 цилиндров и пулсациите в налягането са поне двойно по-малки и двойно по-начесто от ЖУК-а, който е 4-цилиндров. Вероятно с това е съобразено и гърнето, което има по-малко съпротивление, но и по-малък заглушителен обем. Т.е. системата ще стане по-шумна, особено в по-ниските обороти. И вероятно с незабележимо по-висока мощност, заради повишената (евентуално) пропускливост на гърнето.
Разбира се, всичко това са спекулации - конкретният екземпляр, който имаш, може да е всякакъв.
Коментар
-
От: Какъв ще еефекта от по голям ауспух
Моят личен опит е, че по-голямото гърне не пречи. На "американките" които Куадрата води тук сме сменяли 50мм тръба ( една и за двете страни на V-то с две по 60мм. и според мен става по-добре. "Криво" гърне с "право", променя тембъра на звука, но не и силата на звука и вървежа.
Получава се товаПоследно редактирано от дядо владо; 14-09-11, 11:13.0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
От: Какъв ще еефекта от по голям ауспух
Каква е изпускателната система, освен за звука, на практика има значение само във Ферари и сие. На редовите ни кошници е се 200.
А най-добре е да се прави ауспуховата система от неръждавейка, даже на аргон заварките стават красивиИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар