не знам за Ферари, но има състезателни БМВ дизел...
мотора на Фолксваген-Ауди 1.9 помпа-дюзи със 130кс с чип тунинг става 160-170кс... имам познат с ауди А4 и ТТ /1.8Т бензин/, който твърди, че дизеловата четворка сега му е по-пъргава от бензиновото ТТ... разхода е 50% по-малък...
Дали дизела не е по-добър може да се разбере от факта, че над 50% от НОВОПРОИЗВЕДЕНИТЕ западноевропейски леки автомобили са ДИЗЕЛ /и това при положение, че дизеловите варианти са по-скъпи/...
Старите бензинови мотори с висок въртящ момент на НИСКИ обороти отдавна не са произвеждат с малки изключения /предимно с турбо/
мотора на Фолксваген-Ауди 1.9 помпа-дюзи със 130кс с чип тунинг става 160-170кс... имам познат с ауди А4 и ТТ /1.8Т бензин/, който твърди, че дизеловата четворка сега му е по-пъргава от бензиновото ТТ... разхода е 50% по-малък...
Дали дизела не е по-добър може да се разбере от факта, че над 50% от НОВОПРОИЗВЕДЕНИТЕ западноевропейски леки автомобили са ДИЗЕЛ /и това при положение, че дизеловите варианти са по-скъпи/...
Старите бензинови мотори с висок въртящ момент на НИСКИ обороти отдавна не са произвеждат с малки изключения /предимно с турбо/
Коментар