Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизел, бензин или газ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    не знам за Ферари, но има състезателни БМВ дизел...

    мотора на Фолксваген-Ауди 1.9 помпа-дюзи със 130кс с чип тунинг става 160-170кс... имам познат с ауди А4 и ТТ /1.8Т бензин/, който твърди, че дизеловата четворка сега му е по-пъргава от бензиновото ТТ... разхода е 50% по-малък...

    Дали дизела не е по-добър може да се разбере от факта, че над 50% от НОВОПРОИЗВЕДЕНИТЕ западноевропейски леки автомобили са ДИЗЕЛ /и това при положение, че дизеловите варианти са по-скъпи/...

    Старите бензинови мотори с висок въртящ момент на НИСКИ обороти отдавна не са произвеждат с малки изключения /предимно с турбо/
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #77
      хм

      ГОворех за коли преди 2000 година каквито НИЕ можеМ да си позволиМ.
      4АО
      Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

      Коментар


      • #78
        Дизела има своите преимущества и те са основно неговата икономичност и дълговечност. Но Формула 1 дизелова няма и не се очертава скоро да има
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #79
          ХХА

          хахаха а баш тва беше тапата!
          А тва дали ауди или некой друг производител опитващ се да направи кола - неможе да направи бензин по-бърз от дизел си е въпрос на конструктивна грешка!
          4ао
          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

          Коментар


          • #80
            Re: ХХА

            Първоначално публикуван от DINI
            А тва дали ауди или некой друг производител опитващ се да направи кола - неможе да направи бензин по-бърз от дизел си е въпрос на конструктивна грешка!
            4ао

            Не искам разяснения!

            Коментар


            • #81
              Първоначално публикуван от VPetrov
              Но Формула 1 дизелова няма и не се очертава скоро да има
              Нали и аз това казвам: Но джип бензинов няма и не се очертава скоро да има (три пъти намигам че ще вземе да ме гръмне някой

              Коментар


              • #82
                леле

                хахааааа ти знаеш ли кво е джип... С тва твърдение че няма бензинов джип ще се испусне някой разбиращ от смях...
                Ако знаеш колко такива като тебе с един пиклив самурай съм ги правил зарезил - такива дет си мислат, че всичко дет върви в повече от 10 см кал или сняг е дизел(кюмбе).... А на въжето колко са се редили да неразширявам клуба, че ще земете да си накопувате самураи ако викна тиа дет са гледали да расправат...
                4ао и несе излагай с тиа исказвания!
                Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                Коментар


                • #83
                  Е тука ше ме прощаваш, ама май ти се изказА неподготвен))
                  Нямах впечатлението че се обсъжда детски купон в двора на бензиностанцията. Прощавай, ама еднотонен влекач (Самурая) със сигурност е голяма веселба и кеф, но той няма откъде да има нито стопанско, нито аварийно значение. Освен това мъчно ще намериш някои 10 км без бензиностанция и без асфалт. Е те това не е офроуд.
                  Представи си сега всичката тая инфраструктура разрушена. Няма нужда и да си я представяш - виж новините. Те от тука и почва офроуда.

                  Коментар


                  • #84
                    Такааа.... Но да се върнем на темата. Какво предвиждам - след година или две(но абсолютно сигурно) бензина и нафтата стават по около 3-4 лева и тогава икономически става по-изгодно производството на растителните горива. Сега също е по-изгодно, но предвид значителните инвестиций за старт на такова производство потенциалните производители се ослушват. Говоря за България. Цяла Южна Америка бълва яко екодизел и японците купуват като луди защото освен като най-технологичната нация те са известни и като сбъркани на тема екология.
                    Производство на екобензин не се предвижда, освен ако не започнете да зяносвате алкохолите не по предназначение
                    Така че бъдещето е на дизела, което топли екологично настроената ми душа!

                    Коментар


                    • #85
                      Не е точно така. Цяла Южна Америка, че е на алтернативно гориво е вярно, но не е еко-дизел, а е спиртни дестилати - така че там за дизел съвсем не говорим. С еко-дизела има големи технически проблеми при употребата му в най-съвременните дизели. За да се използва там е необходима разработката на принципно нови технологични решения, които никак няма да са евтини. Нито един сериозен производител на двигатели към момента не препоръчва използването на еко-дизел, можете да проверите на сайтовете им. А иначе вдигането на цените на петрола наистина ще доведе до появата на алтернативни горива които в момента са много скъпи. Но няма да се стигне дотам защото петролните държави имат достатъчно добри консултанти които ги съветват доколко да вдигат цените така че хем да взимат повече хем да не е изгодно да се добива гориво по друг начин. И не забравяйте, че един барел петрол струва 68 долара към момента, а това са много литри. Всъщност цената на горивата се определя от акцизите и държавните данъци, а не от цената на суровината. Затова и утре всички да преминем на еко-горива те пак ще са скъпи, защото държавата отнякъде следва да взема тези пари...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #86
                        Първоначално публикуван от Паджеровод
                        Такааа.... Но да се върнем на темата. Какво предвиждам - след година или две(но абсолютно сигурно) бензина и нафтата стават по около 3-4 лева и тогава икономически става по-изгодно производството на растителните горива. Сега също е по-изгодно, но предвид значителните инвестиций за старт на такова производство потенциалните производители се ослушват. Говоря за България. Цяла Южна Америка бълва яко екодизел и японците купуват като луди защото освен като най-технологичната нация те са известни и като сбъркани на тема екология.
                        Производство на екобензин не се предвижда, освен ако не започнете да зяносвате алкохолите не по предназначение
                        Така че бъдещето е на дизела, което топли екологично настроената ми душа!
                        имал сам дизелови и бензинови 4х4 и никога небих искал да имам дизел повече

                        производството на алтернативни горива е много далече все още, прогнозите казват че има петрол поне още за 100год. това са прогнози на ОПЕТ, което значи че сигурно не са 100, а поне 200 освен това принципно алтернативите не са много екологични, бензол, леки масла и други гадости, отделяащи се при преработката на въглища. освен това те все още са по скъпи или много по мръсни за производство от петролните деривати.

                        онези с чалмите имат много яасна представа за световнияа пазар на горива и това което искат е те да взимат повечето пари от тази индустрия, а не както е сега, най големите печалби да са в рафинериите и налозите. затова плавно вдигат цените и очакват с цел да се намали инфлацияата в големите икономика да паднат акцизите

                        а за екологично настроените души препоръчвам велосипед
                        drive alive

                        Коментар


                        • #87
                          Гого , ти караш Вранглер , нали? Не си ли ма-а-алко пристрастен? Аз съм на нафта и си признавам , че съм /но само малко/ Ако се замислим , дизеловия двигател не беше ли с по-висок КПД ?За да обобщя ще кажа следното-ако живеех в САЩ,Канада или в Персийския залив щях да карам бензинов джип , но на всяко друго кътче от земята бих предпочел дизела/изключвам и далечния север/.И бензина ,и дизела доставят емоции,но с малко различен привкус и решаването на спора кой от двата типа двигатели е по-добър винаги ще зависи от субективни доводи и преценки като бързина , мощност , себестойност , ремонт , финанси и мно-о-го други.А засега аз ще си карам Нисана , ти Вранглера и така...Този спор ми заприлича малко на оня за яйцето и кокошката!

                          Коментар


                          • #88
                            аз съм за бензина
                            Наистина че дизелат е по ефтин за експлоатация,но за ремонт на мен поне ми е по скъп
                            Стефане карбораторът не е чак толкова сложен;
                            Убииме ама немога да разбера как работи ГНП е поне до някаде я схванах.
                            А за ел системата всичко е въпрос на изолация
                            "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                            Коментар


                            • #89
                              diavol koleda

                              Не е сложно ГНП-то сложно е ако нещо му стане некъде из пущинака да го закърпиш та да се прибереш поне докато при карбуратора все някак си ще го позакършпиш от тук от там на мен лично ми се е случвало да се прецака едно уплътнителче на иглата на карбуратор К-151 на Уазка и се прибрахме е верно че нема да ти казвам за 17км в гората колко бензин изхарчихме ма се докопахме до града поне и след това ремонта се състоеше само в смяна на тази малка проклета гумичка и всичко си беше ок докато с дизела си трябвата малко повече знания и умения абе по сложен си е нема кво да се лъжем
                              ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                              тел.088четири 9едно9 4нула4
                              -------------------------------------------------------

                              Коментар


                              • #90
                                Ама ако дизела ти е с редова помпа, трябва да скъсаш коляновия вал за да спре. И да се строши някоя секция на помпата ще разбереш за това само по това че ще вземе да се тресе и ще загуби малко мощност. А като отвинтиш нещо от цилиндъра само ще смърди, и пак ще върви.
                                Само изолация ... Само здрава дестибуторна капачка, само нови жици, само да не пробие кондензатора, само да не залее свещите, ако може да не се изтрие и чукчето ... Върти го сучи го, това си е още една цяла, излишна и крайно вредна система!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X