Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Десет мотора, променили света

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Десет мотора, променили света

    Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
    А аз пък не видях нито един мотор на мерцедес ,а се знае че техния дизел е най добрия в света.
    кой каза таз простотия,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Във царството на слепците , едноокия е цар
    Последно редактирано от isuzo; 16-06-11, 00:06.
    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

    Коментар


    • #17
      От: Десет мотора, променили света

      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
      Смея да не се съглася...

      Сещам се поне за един руски двигател, променил света

      Аз пък, за да се съглася, ще трябва изрично да се уточни, че "руски" означава: "правен по някакво време в Русия". А-ма то така, защо и луната да не е македонска!
      Изобщо, целият Т-34 е нещо като "Калашников" (който и да му е конструктора) - Нищо в него не е оригинално разработено и конструирано по случая. Представлява удачна (много удачна) компилация от съществуващи и работещи технически решения.
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • #18
        От: Десет мотора, променили света

        Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
        Май и тоя мотор не е руски,а американски.Руснаците ходили да го вземат с параход от Щатите.
        Само където до към 1950 и някоя още никой освен руснаците не е успял да конструира (открадне пречертае и тнт.) компактен и мощен дизел който да влезе в танк и до началото на шейсетте години си карат с бензинови двигатели . А В 2 е бил достъпен за всички .
        Последно редактирано от sek.1; 16-06-11, 05:32.
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #19
          От: Десет мотора, променили света

          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
          Само където до към 1950 и някоя още никой освен руснаците не е успял да конструира (открадне пречертае и тнт.) компактен и мощен дизел който да влезе в танк и до началото на шейсетте години си карат с бензинови двигатели . А В 2 е бил достъпен за всички .
          Не, бе! Простите нации (руснаци и някои други) , понеже не могат да измислят нищо свое, правят "компилации" или отиват с параход..не, май слагат кратунки под мишниците и преплуват Атлантика за да си вземат (купят, откраднат, приемат подарък и т.н.) "готови технически решения". Умните нации не се унижават да правят такива елементарни неща - те измислят, изобретяват откриват.....к'во викаш....да кажа нещо за промитите мозъци, ли? Не, нищо няма да казвам...
          http://alexfiles99.narod.ru/library/0001/way_to_v2.html
          http://alexfiles99.narod.ru/library/...in_series.html
          00359893488603

          ....нямам си вече LR...

          Коментар


          • #20
            От: Десет мотора, променили света

            Първоначално публикуван от zlatoto_zd Преглед на мнение
            Не, бе! Простите нации (руснаци и някои други) , понеже не могат да измислят нищо свое, правят "компилации" или отиват с параход..не, май слагат кратунки под мишниците и преплуват Атлантика за да си вземат (купят, откраднат, приемат подарък и т.н.) "готови технически решения". Умните нации не се унижават да правят такива елементарни неща - те измислят, изобретяват откриват.....к'во викаш....да кажа нещо за промитите мозъци, ли? Не, нищо няма да казвам...
            http://alexfiles99.narod.ru/library/0001/way_to_v2.html
            http://alexfiles99.narod.ru/library/...in_series.html
            Зарежи ги тия приказки за достойнство унижение и тнт всеки краде от всеки от както свят светува . И към момента промишления шпионаж си е една от най актуалните дейности на всяко голямо разузнаване . Много по ефтино е да откраднеш готова технология вместо да вложиш милиарди да я разработиш или купиш това в днешния много зависим парите свят е нормална практика от която никой не се срамува .
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • #21
              От: Десет мотора, променили света

              Аз бих добавил и VTEC двигателите на Хонда.
              Или ако трябва да е конкретен двигател - B16A - първият на Хонда серийно производство използващ променливо газоразпределение:

              Доста хора извън света на Хонда не знаят и какво се крие зад съкращението VTEC, приемайки го за поредния трик на производителя за придаване на "облик" на определен модел, двигател, и т.н. VTEC е технологията, позволила на Хонда да постигне "непостижимото" - да съчетае в една машина както нисък разход, така и невероятна мощ, пърформанс както на ниски, така и на високи обороти - напрактика да съчетае два двигателя в едно.

              Възникването и започва от средата на 80-те години на миналия век, когато на развойните инженери е поставена задачата да изцедят 100 конски сили от 1 л двигателен обем. Предизвикателството е сериозно, на практика по времето на разработката не съществува сериен двигател, който да е перфектен и на ниски, и на високи обороти, при приемлив разход. Решението е да бъдат съчетани параметрите на нискооборотна и високооборотна машина, начинът на реализация - невероятната за това време промяна в газоразпределението на двигателя по време на движение.

              Сама по себе си идеята изглеждала абсурдна за много хора - след 15 млн. продадени двигателя и нито един срив на VTEC системата дори и най-големите скептици признават нейните преимущества.

              Как работи VTEC? Всъщност, системата е съвсем проста - VTEC двигателят е обикновен 16 клапанов двигател. Разликата е характерният маслопровод в главата на цилиндровия блок, разпределителния вал и наличието на 3 повдигача на всяка двойка всмукателни клапани. В нормален режим работят 2-та крайни от тях (основен и допълнителен), задвижвани от 2 нормални гърбици на разпределителния вал. Третият допълнителен повдигач се движи от доста по-висока гърбица, между другите два, без да е свързан с отварянето на клапаните.

              При надвишаване на определени обороти, скорост, и други параметри, компютърът отваря електромагнитен клапан, който пропуска двигателно масло под налягане през допълнителната магистрала, и двата "нормално работещи" крайни повдигача се застопоряват към "допълнителния" среден. Фиксираната тройка повдигачи се движи от "средната" гърбица на третия допълнителен повдигач, което от една страна означава едновременно отваряне на двойката клапани (и двата вече работят като основни, а не като основен и допълнителен), и от друга страна - значително по-голям лифт, поради по-високия профил на гърбицата. Резултатът е значитулно повече горивна смес, попадаща в цилиндрите, и осезаемо по-голямо "развъртане" на двигателя на високите обороти.

              Разработката е въведена в серийно производство в край на 80-те, като задачата от специфична мощност 100 к.с./1 л обем е решена с постигнатите 200 к.с. в 1.8-литровия сериен двигател В18С6. С течение на времето се развива в различни разновидности и варианти - класически VTEC, на едновалови и двувалови двигатели, VTEC-E, позволяваща изключително икономична работа на двигателя, 3th Stage VTEC, до i-VTEC, позволяващ перфектно компютърно управление на газоразпределението в двигателя и чрез изместване на самия разпределителен вал около оста му. Много производители започват разработки на свои подобни технологии. След 2 деситилетия работа и усъвършенстване обаче разработките на Хонда в променливото газоразпределение са все още на върха в серийните двигатели, съизмерими единствено с някои аналогиите в машините на Ферари, и постигнати по друг път подобни резултати в някои двигатели на БМВ.
              Seat Leon FR 2017 1.8 TSI
              Seat Leon 2007 1.9 TDI

              Коментар


              • #22
                От: Десет мотора, променили света

                Никой не споменава първият комънрейл дизел на Фиат, който промени обликът на всички дизели
                Nissan Terrano 2,7 TDI

                Коментар


                • #23
                  От: Десет мотора, променили света

                  Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                  Никой не споменава първият комънрейл дизел на Фиат, който промени обликът на всички дизели
                  Правилно. Ако знаеш подробности давай, направи го ти!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Десет мотора, променили света

                    Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                    Никой не споменава първият комънрейл дизел на Фиат, който промени обликът на всички дизели
                    Абе.... не е Фиат, а Алфа ..... но и те не са първи. Хино са.
                    Справка ... уикипедията ....
                    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                    Коментар


                    • #25
                      От: Десет мотора, променили света

                      Е, ако ще пишем за двигатели блестели с нещо за времето си има и други моторетки за допълване - помпа дюзата на VAG, Опелския C20XE.
                      Струва ми се, че трябва да се промени заглавието на "Десет двигателя, променили света". Десет мотора предполага дискусия за двуколесни...

                      В класацията може да запишем и 2.5TDI на VAG - двигателят променил част от автомобилната история с възклицанието на доволните си собственици - "никога повече автомобил на фолксваген груп"...
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Десет мотора, променили света

                        И аз ще спомена Хонда с техния CVCC двигател, който е отговор на изискванията за опазване на околната среда, предвидени по законът "Хъски" от 70-десетте години на миналия век в САЩ- на автомобилния им пазар само Хонда Сивик е можело да се продава, защото единствено този дв-тел е изпълнявал нормите за екологичност, и не само това, но от Хонда са снижили с над 80% изискваните нива на замърсеност на отработените газове! Поддържам мнението, написано от колегата преди мен за смяна на заглавието на "Десет ДВГ, променили света", защото десетте мотора наистина много разширяват нещата- може да не става дума само за двуколесни, има и хидро, електро, вятърни, че и перпетуум мотори

                        Коментар


                        • #27
                          От: Десет мотора, променили света

                          Съжалявам, заглавието е оригиналното за статията, така че няма да го променям. Благодаря обаче за предложенията.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Десет мотора, променили света

                            Интересна статия.. Браво!
                            За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                            Honda Dominator 650
                            088ЧЧ93979-->Борис
                            0878956Ч38-->Борис

                            Коментар


                            • #29
                              От: Десет мотора, променили света

                              Хм, италиянците дори и макароните не са измислили, а какво остава за комън рейл и помпа-дюза. Правилният отговор е ETH Zürich и GM, съответно.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Десет мотора, променили света

                                Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение

                                В класацията може да запишем и 2.5TDI на VAG - двигателят променил част от автомобилната история с възклицанието на доволните си собственици - "никога повече автомобил на фолксваген груп"...
                                Само уточни, че става въпрос за V6-2.5TDI двигателя.Щото 5-цилиндровия му предшественик е легендарно здрав.И в интерес на истината, VAG си взимат поука и днешния 3.0 тди който е на базата именно на първия скапан V-6, е еталон в класа си.
                                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                                Суперскан България www.decbg.com
                                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X