Обява

Свий
Няма добавени обяви.

МЗ ЕТЗ 250/251 Цилиндър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • МЗ ЕТЗ 250/251 Цилиндър

    Здравейте имам етз 250.Мисля да му направя леко освежаване по двигателя.Имам 2 цилиндъра с бутала сегменти болт и лагер,единия цилиндър ми е в София.Мисля на сегашното бутало да сменя сегменти.Ключа на сегментите е 1.3мм.Цилиндъра е 69.50 а буталото на челото му се чете надписа 69.45 което за мен говори,че не е карано много с него.
    Имам и въпрос колко е допустимата хлабина между цилиндър и бутало,от каде се вкарва луфтомера от долу или отгоре защото отдолу почти няма хлабина и дали бутало от трабант ще стане на този силиндър с шлаиф колко мм е буталния болт на трабанта?
    Също така изкам да попитам някой знае ли дали в магазин за сегменти ще има моя размер?
    Ето малко снимки
    Вертилакните черти по цилиндъра изглеждат големи но не се напипват дори.
    Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

  • #2
    От: МЗ ЕТЗ 250/251 Цилиндър

    Здравейте взех си сегменти 70.00 а цилиндъра е 69.50,сегмента не може да влезе в буталото ако изпиля ключа дали ще стане работата?
    Поздрави
    Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

    Коментар


    • #3
      От: МЗ ЕТЗ 250/251 Цилиндър

      Работата ще стане,но не е препоръчително.При такова изпилване сработването на сегмента към цилиндъра е неравномерно.Самите сегменти се изработват елипсовидно в свободно състояние.Когато се поставят в цилиндъра те заемат правилната цилиндрична форма.За тази една десета не се коси,пилни ги и карай.
      А да попитам:Как не може да влезе в буталото-в канала при извадено бутало или с поставен сегмент в него?
      А буталото винаги се прави с диаметър по уплътнителната част(там където лежат сегментите) по-малът от този на направляващата част-разбирай полата.
      Относно хлабината,при този двигател тя е в порядъка на 0,08/0,12мм.Двигателя е с въздушно охлаждане и трябва да има по-голяма хлабина за да не задерат повърхнините на работните части една в друга при загряване.За бутало от трабант не си мисли въобще.То е 72мм,и има толкова размери по него,които се различават от на МЗ-вото,че си нямаш на представа ,забрави за тези интервенции!

      Коментар


      • #4
        От: МЗ ЕТЗ 250/251 Цилиндър

        Благодаря за коментара грешка съм допуснал в бързината сегмента който е 70.00 не може да влезе в цилиндъра който е 69.50 ще поизпиля и без това имам 2 цилиндъра.
        А имате ли иделя за някакви интервенции по цилиндъра за повишаване на мощността?
        Поздрави
        Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

        Коментар


        • #5
          От: МЗ ЕТЗ 250/251 Цилиндър

          Правено е многократно във времето назад. Наистина модела беше ES, но едва ли има по консервативно производство от това на MZ. Идеята на смяна на нещо идва не от това, какво имаме в повече, а дали се налага. Значи първо мерим цилиндъра за елипса,и ако е нужен ремонт си намираме ремонтно бутало,което да е с по-голям размер и по него се "отваря" цилиндъра. Сегментите обикновенно не са комплект с буталото и се налага да ги правим от(разумно) по-големи. Изпиляват се без проблем, така че да паснат на ключа и да се "затварят" в цилиндъра. 3/100 е границата на хлабината бутало/цилиндър. Намирам 4 за подходяща хлабина с внимателно разработване. Няма проблем за напасване на трабантово бутало, друг е въпроса, дали е нужно. Правехме го, защото нямаше оригинални цилиндри.
          Ако все пак искаме да вдигнем мощността, освен цилиндъра имаме карбуратор, глава и колянов вал!

          Коментар


          • #6
            От: МЗ ЕТЗ 250/251 Цилиндър

            Благодаря за мненията за да вдигна мощността от коляновия вал трябва да се олекоти нали? от главата да се намали а от карборатора да се настрой за което ще трябва спортен филтър.
            Поздрави
            Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X