Здравейте на всички , нов съм в този форум това ми е първата тема , виждам, че има много знаещи хора тук и се надявам да ми помогнете с моя проблем.
Колата ми е фолксваген пасат Б3 , пълна инжекция 115 коня.
Карам я само на газ защото ми изгоря помпата, а вече са изцапани и дюзите. Момента на запалването ми се управлява от компютъра на колата като взема информация от множество датчици. Някой от тези възли не сработва винаги и колата няма мощност , или не иска да пали , много неприятно като цяло
Когато мина през локва и хвърли малко вода и ми изгаря бобината вече имам 5 изгорели , все едно карам кабрио
Искам да си сложа делко с вакуум, комутатор и бобина от друг мотор на фолксваген , след ровене в аутодата , питане и търсене се оказа, че няма такова делко което да пасне за моя мотор.
Разликите съм ги показал на снимките по долу.
Искам да попитам това зъбно колело разглобяемо ли е , има ли особености при монтирането му към делкото (белези) ? Скицата е на "чашка" която се слага заради разликата в диаметъра на "чашките" на двете делка.
Идеята ми е да си направя колата с по-просто запалване , да скрия всичко на сухо място за да мога да си карам спокойно на мокро и да сложа карбуратор от ауди (примерно)
Колата ми е фолксваген пасат Б3 , пълна инжекция 115 коня.
Карам я само на газ защото ми изгоря помпата, а вече са изцапани и дюзите. Момента на запалването ми се управлява от компютъра на колата като взема информация от множество датчици. Някой от тези възли не сработва винаги и колата няма мощност , или не иска да пали , много неприятно като цяло
Когато мина през локва и хвърли малко вода и ми изгаря бобината вече имам 5 изгорели , все едно карам кабрио
Искам да си сложа делко с вакуум, комутатор и бобина от друг мотор на фолксваген , след ровене в аутодата , питане и търсене се оказа, че няма такова делко което да пасне за моя мотор.
Разликите съм ги показал на снимките по долу.
Искам да попитам това зъбно колело разглобяемо ли е , има ли особености при монтирането му към делкото (белези) ? Скицата е на "чашка" която се слага заради разликата в диаметъра на "чашките" на двете делка.
Идеята ми е да си направя колата с по-просто запалване , да скрия всичко на сухо място за да мога да си карам спокойно на мокро и да сложа карбуратор от ауди (примерно)
Коментар