Колеги, здравейте! Колата е на баща ми. Става дума за пикап Mazda B2000, 1987 година. Двигател 2000 см3 - бензинов, 8 клапана, 89 к.с., захранван от карбуратор - двукамерен - мисля, че е японски. Знам само, че не е Weber. Проблемът е, че в движение, когато е загрял мотора и смукачът вече не действа, при спиране независимо дали е натиснат педала на спирачката или колата просто забавя от самосебе си, започва да гасне двигателя. Прави го, когато си отнел педала на газта докрай и си натиснал съединителя, или си я изключил от скорост. Странното е, че всичко това се случва, когато колата се движи напред и точно обратното става, когато се движи назад - т.е. вместо да гасне при спиране оборотите се повишават. Според мен става нещо с нивата на бензина в карбуратора. И от инерционните сили при спиране напред и назад съответно двигателят или гасне, или си повишава оборотите. Въобще карането е някакъв кошмар особено в градски условия, защото колата гасне буквално на всяко кръстовище, ако не и подаваш по малко газ, като по същото време със същия крак трябва да натискаш и педала на спирачката, за да спираш и въобще... абе ужас
! Държа да отбележа, че не съм много на "ти" с карбураторите, като цяло
и затова ще съм много благодарен на всякаква помощ от ваша страна, за което предварително ви благодаря! Автомобилът не е много разпространен, макар че двигателят не е някаква екзотика - има го на по старите Mazda 626, но въпреки това не ми се ходи в сервиз, защото съм се напатил и ми се изправя косата само при мисълта в каква "сага" може да се превърне решаването на проблема при някой пишман "майстор", който накрая ще ме посъветва да си взема друга кола.
Това е въпросният карбуратор. Поздрави!


Това е въпросният карбуратор. Поздрави!
Коментар