Възможно ли е недостатъчната компресия(5-6 атм.) на двигател със степен на сгъстяване 9.8 да от променени фази на ГРМ. Става въпрос за Хюндай Пони 1.3, мощността му беше избягала, но баща ми не искаше да се разделя с него и реших да го разглобя. Като демонтирах главата забелязах, че белега за ГМТ на шаибата на коляновия вал не отговаря на ГМТ - буталото отиваше около 1 см. под ГМТ когато белега съвпада. Причината за това се оказа зъбното за ангренажния ремък - разбило е леглото където лежи на коляновия вал и е превъртяло около 20 градуса(на око).
Като свалих буталата сегментите не бяха толкова зле, а буталата нямаха излишен луфт.
Ако някой има мнение по въпроса моля да го сподели.
Като свалих буталата сегментите не бяха толкова зле, а буталата нямаха излишен луфт.
Ако някой има мнение по въпроса моля да го сподели.
Коментар