Търсих, рових и изчетох доста мнения, но неразбрах с точност доколко е нормално един двигател да подухва през отвора на щеката за проверка на масло.
Нямам предвид да хвъря масло и да изхвърля щеката.
Питането ми е относно леко подухване, достатъчно обаче да раздвижи листче хартия, без обаче да се вижда пушек, изгорели газове /тогава може би е ясна причината/.
Също така духането обикновинно изчезва при вдигане на оборотите.
Та това признак ли е за износени сигменти?
Също така може ли да се появи при износени вложки на клапаните?
Дали за някои двигатели е нормално, а за други не?
Нямам предвид да хвъря масло и да изхвърля щеката.
Питането ми е относно леко подухване, достатъчно обаче да раздвижи листче хартия, без обаче да се вижда пушек, изгорели газове /тогава може би е ясна причината/.
Също така духането обикновинно изчезва при вдигане на оборотите.
Та това признак ли е за износени сигменти?
Също така може ли да се появи при износени вложки на клапаните?
Дали за някои двигатели е нормално, а за други не?
, само че без пушека.Усеща се на 10-15см от щеката. Като вдигна оборотите на 2000 и нагоре спира. Едната се оказа че си харчи доста масълце- А майсторите които са я оглеждали казали че е нормално да си духа по този начин. Аз също се консултирах с монтьор, но и той не беше много убедителен. Особено по въпроса може ли да е вложки.
Коментар