Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маслото на едро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Маслото на едро

    Май трябва да си купувам масло на барели, вчера ходих да ми сменят филтри-милтри, масло и т.н. Оказва се, че Конг събира 12л синтетика ! Няма такава цифра за смяна на масло, направо припаднах като чух.

    Направо трябва да си ги купувам на едро, то съвсем сериозно ми продадоха един кашон с шишенца по 1л, защото от това масло (там каквото и да е, не гледах) нямало по-големи разфасовки.. Един кашон. Хаха.
    VW Touareg V10, 5000cc

  • #2
    Първоначално публикуван от tutin Преглед на мнение
    Няма такава цифра за смяна на масло, направо припаднах като чух
    Амииии сипвай по евтино масло на колата или джипа(каквото е там)или-смени возилото щом е проблема в цената на маслото

    Коментар


    • #3
      bmw също нямат по големи разфасовки от един литър.вчера го смених и десет литра отидоха.един за доливане и ето ти 11 литра.ако въртиш доста има смисъл да си купиш бидон.
      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

      Коментар


      • #4
        човече ! каква е тая моторетка бре !! 12л гняз !
        Вайййй ... и колко му натъркаля че си вече за смяна ?
        на Диското го менявам на 12 000 и пак ми се струва често

        натисни ги тия да ти кажат марките масла с които работят и потърси от други доставчици -
        така ще може поне ти да си носиш маслото и да излиза пи-на сметка.
        другия вариант е да си зимаш филтрите от тях, малсото от некъде другаде където е по-ефтинко
        и да си сменяш маслото некъде на по-нормални цени.
        Знам че ще роптаят, но има начин да се финтира - "напримерно" добър аргумент е ако ти кажат ела за смяна след ... 5 дни ! На което следва отговор бе вие луди ли сте ? аз ще пътувам не мога и прочие .. тогава се навиват на варианта да си земеш чарковете за смяна от тях и смяната да е някъде в друг сервиз. Това важи само ако е рутинна смяна на масло .. ако е за гаранционно ТО нещата вече не са така. Дано да съм го обаснил разбираемо.
        Последно редактирано от Slick; 18-01-07, 09:18.

        Коментар


        • #5
          А то не е ново от магазина. Компа сам си казва кога трябва да се прави поддръжка и сега си писна.

          Иначе ново това возило струва 110 000 евро. Малко над бюджета Взех си го на 3 годинки, екстра отстъпка.
          VW Touareg V10, 5000cc

          Коментар


          • #6

            малей тия ксенони светат с 1 000 лв. в час !
            а при мен ще е с 2 000 (би-такъв)
            брррр...

            Коментар


            • #7
              Какво ще взимаш ? И мойто е биксенон. То май всички с оригинални ксенони са двойни.
              VW Touareg V10, 5000cc

              Коментар


              • #8
                Фолксваген за последните си мотори имат специални изисквания към маслата.
                За това определно обърни внимание на какъв стандарт трябва да отговаря маслото. Но така по спомени дори да е наливно цената няма да е под 15 лева на литър.
                LR RR Classic VM2.5

                Коментар


                • #9
                  аз съм го взел вече .. година стана
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #10
                    ...понеже следя темата ви. ми стана интересно с какво масло си карате туарег-ите и на кои фирми за масла синтетиките се предлагат наливно в търговската мрежа?
                    "..there is no substitute for cubic inches.."

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Slick Преглед на мнение
                      аз съм го взел вече .. година стана
                      Супер е ! Трябва да ги мерим
                      VW Touareg V10, 5000cc

                      Коментар


                      • #12
                        Колега , внимавай с маслата за Туарега.Маслото трябва да отговаря на спецификация на WV , за двигатели система помпа-дюза.
                        Контактното налягане между гърбицата на разпр.вал , и кобилицата задвижваща отделните помпи на дюзите е много голямо.Маслото трябва да има специална присадка .
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X