Заглавието е малко подвеждащо. Става въпрос за масла сертифицирани само със стандарти за дизелови ДВГ. Въпросът е, какво ще стане ако се използват за смазване на бензинов двигател? По- добре ли е, по-зле ли е, или няма значение? Не става въпрос за някакви архаични масла и двигатели, а за масло с вискозитет примерно 10W-40 и експлоатационно ниво API CF , покриващо стандартите
ACEA E7/E4 , MAN M3277, MB228.5, Volvo VDS-3 /VDS-2, MTU Type 3 , Scania LDF-2, Cummins CES 20072 (демек съвременно масло за товарни автомобили и пътно-строителна техника). Може ли да се използва в бензинов двигател на лек автомобил, който изисква примерно API SJ, ACEA А3/B3 и по-високи? Каква е съвместимостта с катализаторите?
ACEA E7/E4 , MAN M3277, MB228.5, Volvo VDS-3 /VDS-2, MTU Type 3 , Scania LDF-2, Cummins CES 20072 (демек съвременно масло за товарни автомобили и пътно-строителна техника). Може ли да се използва в бензинов двигател на лек автомобил, който изисква примерно API SJ, ACEA А3/B3 и по-високи? Каква е съвместимостта с катализаторите?
Коментар