Здравейте,
Винаги ми е било интересно да разбера,като как става обръщането от единия вид дизел в другия,при положение,че в танковете има не малко количество гориво от даден вид,но още при първите студове,или при първото затопляне хоп-от премиум става алпин,или обратното...?Предполагам,че на премиума слагат добавка(каква ли-освен керосин?),ама на алпина какво да сложат,за да стане премиум,освен да сменят наименованието на таблото,и на колонките...?
Винаги ми е било интересно да разбера,като как става обръщането от единия вид дизел в другия,при положение,че в танковете има не малко количество гориво от даден вид,но още при първите студове,или при първото затопляне хоп-от премиум става алпин,или обратното...?Предполагам,че на премиума слагат добавка(каква ли-освен керосин?),ама на алпина какво да сложат,за да стане премиум,освен да сменят наименованието на таблото,и на колонките...?

.
Ще поизчакам още 3-4 дена пък тогава ще реша да заредя ли алпин-дизел...разгеле резервоара на магарето е близо 100 литра,та имам мегдан...!
Тези дни душих газ за горене,ама попадах все на "Дъга"-да знаете,че няма нищо общо с газта за горене(което си е керосин),а е един дявол знае що е!
И понеже първо купуваш,а после душиш подарявам два литра "газ за горене"!
Коментар