Обява

Свий
Няма добавени обяви.

А дали е така?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: А дали е така?

    Малииии, колко бил прост света и умна мафията на производителите на маслата....и ние им вярваме....а то глей к'ва била работата.

    Действителен случай: Смяна на масло на ТЛК120 на 63к за първи път. Жената влиза в сервиза за накладки и при рутинна проверка се установява, че на щеката няма никой (не знаела че такова нещо трябва да се сменя). При източването излезе някаква гресоподобна смес.... .

    Ама аз как не съм се сетил, че така става маслото когато е ултрасмазващо.

    Понякога машините продължават да работят при лоша подръжка не заради лошата подръжка, а въпреки нея и то благодарение на презапасяването на конструкторите им.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #17
      До: А дали е така?

      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
      http://www.emercedesbenz.com/Nov06/3...ing_Trick.html

      Мери колко пьти се стартира мотора студен и на каква температура вьрви маслото,ползва някаква математическа формула дето аз не и вярвам ако АЗ трябва да го плащам тоя мотор.

      Новите системи мерят електропроводимоста на маслото,имат и вискозитетен датчик и там по сьм сьгласен ма да ми смята колко часа го карам................това мога и аз да си го сметна.

      Е ви един мотор на който се сменят филтрите,мотора на над 400 000 мили.Пускано е и преди време

      http://www.guarding-our-earth.com/de...bigtruck.shtml

      Анализи на маслото се прявят и тук и то доста често,но никой не натиска максималните граници на едно масло.Нормално се смята,че ФСС на Мерцедес да речем може да отчете и до 40,производителите дават по 40 000 километра на масло,но над 30 не ги карат,че се знае как го мери системата / с краката си /.
      С други думи : тази система е предназначена за хер Данке Шойн от Франкфурт , на който му е изтекла гаранцията на Мерджо и гледа да не се бърка често в джоба , че синтетиката в Швабско е скъпа . А пък и той знае , че като му врътне 300 000 с 2 смени на маслото , няма да изгуби много , щото продължението на живота на неговия любимец ше е в Бг. Нека там да си блъскат главата .
      А този юнак дето се опитва да ме убеди , че маслото маже по-добре на 5-6 000 , отколкото на 1000 , нека да си сипва в неговия мотор ...аз преработено масло на 8000 имам с варели , ше му помогна
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • #18
        До: А дали е така?

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        Моля за идея от кьде е дрьпнат оригиналния пост,че ми е интересно каква кола е това,какьв филтьр кара,какво масло и кое как е мерено.Да ми малко повече.


        ОПС,с колегата заедно сме писали,Мерси за линка,отивам да му метна едно оЧо
        Хвърли и ако ти се занимава, го преведи като хората, че оригинала няма много общо с превода, който е публикуван. Егати, откога PPM = % ??
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #19
          До: А дали е така?

          На достатъчно големи машини - кораби (ама сериозни, не лодките на братята-пирати от форума), локомотиви и други големи неща не се сменя нито на пробег, нито на моточасове, ами се вземат периодично проби и се преслушват от дежурния химик-лаборант. pH толкова, желязо толкова, хром толкова, хромат толкова, алуминий, мед, алкален титър и смолист остатък - колкото. От тия данни се прави извод - на този двигател да се смени, на онзи - да се "освежи 15%" (да се отлее частично и да се долее със ново), на трети да се прегледа термостата, на четвърти - сега нищо, но до следващите 200-300 моточаса да сте заръчали ремонтния комплект, защото 400 няма да изкара.
          Последно редактирано от Ясен; 06-09-09, 22:14.

          Коментар


          • #20
            До: А дали е така?

            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
            С други думи : тази система е предназначена за хер Данке Шойн от Франкфурт , на който му е изтекла гаранцията на Мерджо и гледа да не се бърка често в джоба , че синтетиката в Швабско е скъпа . А пък и той знае , че като му врътне 300 000 с 2 смени на маслото , няма да изгуби много , щото продължението на живота на неговия любимец ше е в Бг. Нека там да си блъскат главата .
            А този юнак дето се опитва да ме убеди , че маслото маже по-добре на 5-6 000 , отколкото на 1000 , нека да си сипва в неговия мотор ...аз преработено масло на 8000 имам с варели , ше му помогна

            Таковата мери да речем 50 студени старта на мотора и 100 часа нормална температура и ти свирка да го сменяш,ни знае вискозитета на маслото,ни нищо.В тоя случай 100 000 километра мотора ще избута до гаранция,но дали е добре за моторетката или не е друга бира.


            И аз,че сьм кьорав,а мама е болна е ясно ма кьде го видяха това 30 000 мили интервал на масло на Фолксваген не ми е ясно.И кой производител дава на маслото си повече от 25 000 мили пак не ми е ясно.

            http://www.bentleypublishers.com/tech/vw


            И що не си отворя една бира ми се смея тук на Джета дето с 2 смени кара 100 000 километра и нищо и няма
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #21
              До: А дали е така?

              Няма как да не се долее след определения срок за смяна на маслото защото почва да го гори.И тук се питам дали ще сменяш маслото си на 5-6 до 10 хил. км. или ще го смениш на 40-50 и ще доливаш постоянно,не е ли по скъпичко 2-рото.Не ми се смята сега,но на пръв поглед...
              ROCK ON

              Коментар


              • #22
                До: А дали е така?

                Първоначално публикуван от speed_maniak Преглед на мнение
                Няма как да не се долее след определения срок за смяна на маслото защото почва да го гори.И тук се питам дали ще сменяш маслото си на 5-6 до 10 хил. км. или ще го смениш на 40-50 и ще доливаш постоянно,не е ли по скъпичко 2-рото.Не ми се смята сега,но на пръв поглед...
                Почне ли да го гори, ще гори и ново и старо. И нещата отиват към ремонт, като една от причините може да е прекалено старото масло.

                Коментар


                • #23
                  До: А дали е така?

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Почне ли да го гори, ще гори и ново и старо. И нещата отиват към ремонт, като една от причините може да е прекалено старото масло.
                  Няма кола,която да не гори масло,такъв ДВГ не е измислен още...
                  Цялата статийка според мен е дело на някой,който внася коли от Италия,там да се долива,а не да се сменя маслото е масова парактика
                  Виден столичен ихтиолог

                  Коментар


                  • #24
                    До: А дали е така?

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    На достатъчно големи машини - кораби (ама сериозни, не лодките на братята-пирати от форума), локомотиви и други големи неща не се сменя нито на пробег, нито на моточасове, ами се вземат периодично проби и се преслушват от дежурния химик-лаборант. pH толкова, желязо толкова, хром толкова, хромат толкова, алуминий, мед, алкален титър и смолист остатък - колкото. От тия данни се прави извод - на този двигател да се смени, на онзи - да се "освежи 15%" (да се отлее частично и да се долее със ново), на трети да се прегледа термостата, на четвърти - сега нищо, но до следващите 200-300 моточаса да сте заръчали ремонтния комплект.



                    Мерцедес 1400 коня- смяна масло 500 часа.



                    Катерпилари 1300 коня - смяна масло 500 часа.Тук дьрпаме масло за химически анализ,че бяха изгорили моторите.

                    резервно гориво,при вас това се води тубичката в багажника,при нас 8 по 200 литра



                    Нормални обороти на моторите около 1200,тия 500 часа се равняват на 15 000 мили,НО това като го запаля петьк и го гася следващия месец.Кьде с тия фолксвагени по 30 000 мили не ми е ясно.Горе моторите са по 16 цилиндьра,голямата версия по 20.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #25
                      До: А дали е така?

                      Първоначално публикуван от speed_maniak Преглед на мнение
                      Няма как да не се долее след определения срок за смяна на маслото защото почва да го гори.И тук се питам дали ще сменяш маслото си на 5-6 до 10 хил. км. или ще го смениш на 40-50 и ще доливаш постоянно,не е ли по скъпичко 2-рото.Не ми се смята сега,но на пръв поглед...
                      Аз имах една 123-ка с петак дизел на който компресията беше паднала на 18 атм. Гореше масло още от момента в който го сипвах ! . Само че и дядо му не помнеше колко км. е минал. Доливах по кило и половина до 5-6 хил. и го пиеше като камила в оазис . Та за горенето е друга тема... Май подпукахме спама , ама то и темата ...
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #26
                        До: А дали е така?

                        Ами как няма да го гори. Като се смеси с горивни пари и всякакви отпадни продукти му спада пламната точка.... Мафия...мафия...мафия...
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • #27
                          До: А дали е така?

                          Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                          Няма кола,която да не гори масло,такъв ДВГ не е измислен още...
                          Да де, ама едната ми кола гори масло 300г/10000км, а другата - 500г/1000км. Има разлика. Е, познайте, тази втората, дали вижда смяна на масло точно на всеки 10000км?

                          Коментар


                          • #28
                            До: А дали е така?

                            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                            Хвърли и ако ти се занимава, го преведи като хората, че оригинала няма много общо с превода, който е публикуван. Егати, откога PPM = % ??

                            Не ми се занимава бате,а и да беше нещо полезно да го преведа ми то това си бало мамата.Да не сьм дьрпал масло за анализи,че да му повярвам,но нали като отида да карам лодка за продажба и преди да я запали ми искат проба за анализ на маслото,че да си направи сметката потенциалния собственик какво купува.Мотор е по 2-3-400 000 зеленки и не се води консуматив както при колите.Да за мотор говорим,японците ги сменят на по 60 000 мили или нещо такова беше.По логиката на това което трябва да преведа на 2 смени хвьрляш мотор,а ако те мьрзи може и да не го сменяш,че старото се подобрява с времето.


                            Бе.................карам масло за мотори след 2002 и то масло което му дават 15 000 мили.Аз нямам филтри за тая работа и хвьрлям на 7.Кьде го видяха тия 30 000 мили смяна не ми е ясно - максимум допустимо да не ти блокира моторетката ДА ма редовна смяна на 50 000 километра.................мама е болна както казах.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #29
                              До: А дали е така?



                              Масло Пентосин 5/40 смяна 7000 мили или грубо 12 000 километра,Фолкс ГТИ 2006,мотор на 26 000 мили или грубо 40 000 километра.Маслото все още се дьржи,но и дума да няма да се кара до 10 000 мили,а какво остава за 30 000.

                              Това е лабораторен анализ,спец. за Фолксваген колегите дето се чудят кой крив и кой прав.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #30
                                До: А дали е така?

                                Мисля, че данните за горното са взети от тук или поне е подобно /най-долу/

                                http://neptune.spacebears.com/cars/stories/mobil1.html


                                Дали има кой да ми обясни за Субару 2.5 '98 колко висок HTHS трябва
                                Проблемът е, че е добре да е 5W-30 /по книжка/, но има едно специфично за Форд на Мотул, което е с нисък HTHS обаче пък е GF-2, другото стандартното 5W-30 е доста по-скъпо и е пак с относително нисък /под 3.5/, а чак 5W-40 е с висок.
                                Затова пък Mobil1 ESP 5W-30 си е с 3.58 което е висок.
                                Колкото по-висок e по-добре мисля.
                                Ако му е интересно на някой ще пиша подробно спецификации и т.н.
                                Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X