Не те съветвам да опитваш, ама ако искаш пробвай. В работата котела на парното работи с такова гориво, параджията е сложил два груби филтъра от Зил и ги чисти редовно и пак котлето киха понякога. В тази странна субстанция според осведомени има нафта, мазут, газ за осветление, керосин,нискокачествен бензин и всякакви болкуци от почистването на резервоарите в Нефтохим. Не съм запознат с химичния състав, използваме го за почистване на нагар след интензивни стрелби понякога. След това обаче задължително се избърсва и намазва с оръжейна смазка.
Зимата карам с Алпин дизел, а лятото с Премиум дизел от OMV. Може да е по-скъп, ама до морето ми даде разход 8.6/100 за двигател 2.8 при средна скорост около 100 км/h (зареждам докато изключи пистолета). Не смятам да експериментирам с друго гориво. Уважавам си двигателя (и джоба де).
Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
Някой,карал ли е с такова гориво?
впечатления?
мнения?
Всеки който търси икономия е карал с такова гориво .
Разликата с нормалната нафта е , че тази е по-суха ( каквото и да значи това ).
Ако ще караш с такава нафта - сипвай малко масло в резервоара .
Аз на 60л нафта сипвах 0.5 л масло М10д. И нищо по-различно няма да усетиш .
Основен ремонт на ТД двигател направих чак над 400 хил. км .
Във Франция има закон , който забранява да се кара с такава нафта ( тя е без акциз ). И забраната е , защото многото фермери си карат с такава нафта . А данъци в държавата не влизат .....
Така че , ако имаш достъп да такава нафта без акциз ( червена или леко корабно гориво ) карай си на воля и не се хвали много ...... ще ти завидят !
Всеки който търси икономия е карал с такова гориво .
Разликата с нормалната нафта е , че тази е по-суха ( каквото и да значи това ).
Ако ще караш с такава нафта - сипвай малко масло в резервоара .
Аз на 60л нафта сипвах 0.5 л масло М10д. И нищо по-различно няма да усетиш .
Основен ремонт на ТД двигател направих чак над 400 хил. км .
Във Франция има закон , който забранява да се кара с такава нафта ( тя е без акциз ). И забраната е , защото многото фермери си карат с такава нафта . А данъци в държавата не влизат .....
Така че , ако имаш достъп да такава нафта без акциз ( червена или леко корабно гориво ) карай си на воля и не се хвали много ...... ще ти завидят !
хммм на такава цена мога да си намирам...иначе знам за двутактовото масло от стари дизелджии...,незнам за турбото дали не е кофти,аз имам и атмосферен дизел кола де,карал съм с локомотивна много добре върви,но сега имам оферта за промишлена каквото и да значи.
хммм на такава цена мога да си намирам...иначе знам за двутактовото масло от стари дизелджии...,незнам за турбото дали не е кофти,аз имам и атмосферен дизел кола де,карал съм с локомотивна много добре върви,но сега имам оферта за промишлена каквото и да значи.
Такава оферта не се изпуска !
Взимай за проба - и ако се окаже истинска - се зареди смело .
Ако взимаш от доверен ( познат ) човек - си готов .
Когато ползваш такава нафта - аз и викам наливна - е добре да я налееш в по-голям съд и да престои няколко дни.
Така всичко се утаява и избистря - става по прозрачна и от Бензиностанциите .
Единственото което трябва да съблюдаваш е - да не налееш утайки .
защото ще трябва по-често да чистиш или сменяш филтъра .
Това е .
След първия резервоар вече ще си много по-смел .
Ако имаш по-големи количества - сигурно ще има колеги на които да продадеш ?
Но всичко си зависи от теб !
баща ми кара само с такава нафта,взема я от разни трактористи или преди време му усигориха малко от Нефт и газ дето с нея карат техниката,тя е по кофти,тук тракторити карат на омв прилича на керосин и много върви буса от нея.
цената варира,но се върти около 0.75-0.90 бяхме взели 1.0тон.
Коментар