Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Масла Polytron

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Масла Polytron

    Значи разшетах се малко из техния сайт...сега си мисля че мога да напиша поне 2 страници с противоречия които забелязах.Но всеки си има мнение.
    „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

    Коментар


    • #32
      До: Масла Polytron

      Първоначално публикуван от tiramisu Преглед на мнение
      Пичага,искам да се извиня че аз пьрви подскочих за така очебиещата ти рекламна кампания.Но мразя някой да си мисли , че или той е най големия умник или останалите тука са големи глупаци.Сори.Мразя някой да почне с "някьде четох" и след това да закове сайта .Виж си хронологията на мненията и ще видиш че в друга тема за добавки за скоростна кутия мнението ти , относно това че мислиш да се "ориентираш" кьм вьпросните "сврьх-супер" масла и добавки и вьпросното използване вече , се различава с близо един месец и то в полза на използването , а не в ориентацията..Правил сьм си доста експерименти с какви ли не добавки..вярвай че и с тези "извьнземните" сьщо.Никога не бих си позволил да рекламирам мои неща тук защото влизам в този форум заради повечето хора.Готини и знаещи.Аз сьщо се уча. Вече сьм казвал че сьм свьрзан пряко с масла и добавки..Експериментитесьм ги правил , ако не друго ,то поне да видя конкуренцията до кьде е стигнала.Повярвай ми.Мразя някой да каже че само за 20 км. двигателя с добавка бил светнал.Басси.На фона на пробваното от мен , само една добавка е вьршила такова нещо-но тя е била за промиване на двигателя ,а не добавка за маслото.Не искам да говоря за това че четейки писанията ти ме "лъха на еротика"...т.е остава впечатление че "мед ти капе от устата" като кажеш Политрон и постоянно набиваш вьпросния сайт в главите на хората.И сьм благодарен , че дядо ми не е компютърно грамотен , че ще ме рьчка да му купя да пие от някоя политронска добавка-хем за смазване на ченето , хем за врьщане на либидото.Още един пьт се извинявам ако сьм те засегнал с нещо , но това наистина го мисля и твьрдо заставам зад мислите си .
      Не сте ме засегнал ! Предпочитам истината в очите, за което ви свалям шапка! Ако мислех, че участниците в този форум са глупаци нямаше да пиша! А пък който мисли, че е най-големия умник, всъшност е глупак.

      Да така е, правихме експерименти на различни по-стари автомобили и то доста. Но не съм писал в тази тема, с цел да не стане това, което стана.

      В крайна сметка мненията са противоречиви! От което пък едва ли има полза.

      Всеки има право да си направи сам изводите! За последен път споменавам, че не рекламирам и че се надявах на техническа подкрепа. Извинявам се ако съм подразнил някой. С мой колеги експериментирахме всичките им добавки и някои масла. Но не можем да отворим ДВГ или скорости за са си направим някакви изводи! Съдим по това което виждаме през капачката за наливане на масло.

      Благодаря на всички за отговорите!

      Още веднъж: извинявам се за рекламното звучене на постовете ми!
      Последно редактирано от Danchojn; 17-02-09, 07:45.
      Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

      Коментар


      • #33
        До: Масла Polytron

        Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение



        Обясни ми приятелю, как една добавка ще стане за всички тези масла с различно предназначение, работещи в различни условия, различни температурни амплитуди и натоварвания ?!?
        Това е същото като "всесезонни гуми...такова животно нема !?!?!? Посочи ми някой състезател ( там са тежки условията, но без този платения от рекламата), който кара с Политрон ?!?
        И спирам да пиша и няма да отговарям повече, защото си е провокация с цел реклама !



        Колега, "съживи" всички "мъртъвци" по автоморгите и ще изкараш кинти Това направо си е перпетум мобиле
        Ако знаех всичко това нямаше да ми е нужно да се допитвам до вас! Аз съм инженер по телекомуникации а не по ДВГ.

        За всесезонните гуми си е друга тема! Има такива и то специално за 4х4 и са все на известни марки - освен ако "ALL season" значи друго!

        Състезателя се е посочил сам, но това не е от значение, тъй като пак не знаем нищо за ДВГ или скорости.

        Поздрави!
        Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

        Коментар


        • #34
          До: Масла Polytron

          Това не е платено съобщение. Това е моето мнение на Шуши, която познавате като двукратен Национален вице шампион по оф роуд за 2006 и 2007г. и на инж. хим. Маргарита Стайнова – Доктор на Химическите науки.
          Aз няма да цитирам изказвания на колеги от форума, няма ди говоря като човек, който сменя масла, но ще Ви споделя опита ,който имам в сътезанията по оф роуд и като човек, който все пак е инжинер химик и Доктор на химическите науки.
          Ще Ви припомня Варна 2007. Спомняте си надявам се голямата кал!!! Нашия мотор прегря, изхвърли водата, а до финала ни оставаха около 30 км. - Много адреналин!!!! Особено когато разбрахме, че сме спечелили етапа! На другия ден продължихме и спечелихме състезанието! Колата както знаете продължава да се състезава и до ден днешен---
          Друг случай – с G класата на Пламен Тенев. На път за Шуменското състезание 2007, на разклона за Плевен се появява странен шум, (беше 5 часа сутринта), помислих, че нещо от гумите. Спряхме на Мътница, спукан маркуч и маслото изтекло. Сменихме маркуча, наляхме масло и след няколко часа Пламен Тенев се състезаваше на Шумен 2007.---
          Аз също, като много хора, си мислех, че това просто е едно добро масло, с добри параметри. Но на презентацията в посолството на САЩ рабрах, че това наистина са маслата на 21 век. Не защото имат добри смазочни качества, а защото имат уникални смазочни качества. Тяхната уникалност се крие не е просто в химичния им състав, а в това, че техния химичен състав води до промяна в кристалната структура на повърхностния слой на детайлите, чрез промяна на кристалната решетка. Уникалното е това, че кристалната структура - се променя в посока на увеличаване на пръв поглед на два противоположни показателя – твърдост и еластичност. Това е уникалното, това е наистина постижение на технологиите на 21 век!
          Последно редактирано от Ясен; 18-02-09, 14:30. Причина: Рекламните девизи са безполезни тук

          Коментар


          • #35
            До: Масла Polytron

            Първоначално публикуван от SHUSHI Преглед на мнение
            Това не е платено съобщение. ...
            Моето мнение сьщо не е платено , и за да не рискувам излищно разпалване на страстите , предпочитам да не коментирам това.А коментар има , и то доста дълъг.
            Последно редактирано от Ясен; 18-02-09, 14:30. Причина: цитатът е излишно дълъг
            „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

            Коментар


            • #36
              До: Масла Polytron

              Брейййй...!Айде,народе към маслото(и добавките)на 21-ви Век!
              Имало презентация на това масло в посолството на САЩ???Мнооого интересно!
              Ами това е-ако някой досега се е чудил какво масло да използва повече да не се чуди!
              Аз,обаче ще се въздържа...винаги,когато надуша подобна неистова рекламна кампания ми светва за кво иде реч!И още малко по темата-тези масла,ако бяха такава панацея отдавна да са завзели пазара без да има нужда от каквито и да е рекламни кампании,които аз наблюдавам поне от година!
              много автомати-слаби резултати!

              Коментар


              • #37
                До: Масла Polytron

                И аз не искам да звучи като реклама, защото Политрон вече не е спонсор на предаването Виктори Екстрийм - както вече знаете.
                Когато обаче се запознахме с това масло моя колега Емил Доцов сложи масло и добавки политрон в личната си кола - субару импреза и от тогава е минал над 30 000 км. и няма никакъв проблем с двигателя и даже е много доволен и въпреки, че вече Политрон не е спонсор на предаването продължава и мисли да продължава да кара с Политрон масло - просто зашото му върши работа.
                А и завижда малко на тези които са го полуили като награда - защото той го купува.
                Ако Долфи наистина не иска да слага в двигателя си и се уди какво да прави с маслото - може да ни го даде на половин цена. Може и чрез посредник - който от негово име пише във Форума,

                Коментар


                • #38
                  До: Масла Polytron

                  Първоначално публикуван от SHUSHI Преглед на мнение
                  Това не е платено съобщение. ...
                  Благодаря за участието ви по темата и най-вече за компетентния отговор. Все пак човек който е ползвал Политрон! Мисля и аз да ги пробвам маслата, защото скоро ми предстои смяна!
                  Последно редактирано от Ясен; 18-02-09, 14:31.
                  Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

                  Коментар


                  • #39
                    До: Масла Polytron

                    Първоначално публикуван от Зорница Богданова Преглед на мнение
                    И аз не искам да звучи като реклама, защото Политрон вече не е спонсор на предаването Виктори Екстрийм - както вече знаете.
                    Когато обаче се запознахме с това масло моя колега Емил Доцов сложи масло и добавки политрон в личната си кола - субару импреза и от тогава е минал над 30 000 км. и няма никакъв проблем с двигателя и даже е много доволен и въпреки, че вече Политрон не е спонсор на предаването продължава и мисли да продължава да кара с Политрон масло - просто зашото му върши работа.
                    А и завижда малко на тези които са го полуили като награда - защото той го купува.
                    Ако Долфи наистина не иска да слага в двигателя си и се уди какво да прави с маслото - може да ни го даде на половин цена. Може и чрез посредник - който от негово име пише във Форума,
                    Благодаря и на вас! Просто такива отговори исках - конкретни и точни от хора позвали продуктите. Без значение дали са позитивни или негативни.
                    Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

                    Коментар


                    • #40
                      До: Масла Polytron

                      Към колегите антирекламисти.

                      Знам, че на пазара се правят много, много реклами и че човек не трябва да се връзва на всичко. Но не може негативизъм до безкрай. Към това което съм писал в горните си постове, нямам никакви угризения, защото е базирано на мой лични усилия и време, а също и на мои колеги и приятели. Никога не бих имал мнение за нещо, ако не съм го изпробвал на собствен гръб. И просто твърдения от рода, че има много противоречия в сайта им, или пък че било боклук щото незнам си кой колега не го ползва са несериозни. Я ми покажете един online каталог за масла, в който да няма грешки? Не това беше целта на темата.
                      Все пак в рамките на добрия спор се раждат най-правилните решения и се правят най-добрите изводи.

                      Почти всички извести марки на пазара вече са менте, тогава какво да сипваме в колите. Например на Кастрол им лепят етикетите при нашия вносител - достоверна информация. А сега, ще бъдем ли сигурни какво получаваме? Много хора се ориентират към внос от чужбина, но не всички можем.

                      И аз за политрон вече нищо няма да кажа, за мен изводи съм си направил! Но ще продължавам да участвам активно в най-добрия технически форум на България!

                      Поздрави на всички и лек ден!
                      Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

                      Коментар


                      • #41
                        До: Масла Polytron

                        Първоначално публикуван от Зорница Богданова Преглед на мнение
                        И аз не искам да звучи като реклама, защото Политрон вече не е спонсор на предаването Виктори Екстрийм - както вече знаете.
                        Когато обаче се запознахме с това масло моя колега Емил Доцов сложи масло и добавки политрон в личната си кола - субару импреза и от тогава е минал над 30 000 км. и няма никакъв проблем с двигателя и даже е много доволен и въпреки, че вече Политрон не е спонсор на предаването продължава и мисли да продължава да кара с Политрон масло - просто зашото му върши работа.
                        А и завижда малко на тези които са го полуили като награда - защото той го купува.
                        Ако Долфи наистина не иска да слага в двигателя си и се уди какво да прави с маслото - може да ни го даде на половин цена. Може и чрез посредник - който от негово име пише във Форума,
                        Първоначално публикуван от SHUSHI Преглед на мнение
                        Това не е платено съобщение. Това е моето мнение на Шуши, която познавате като двукратен Национален вице шампион по оф роуд за 2006 и 2007г. и на инж. хим. Маргарита Стайнова – Доктор на Химическите науки.
                        Aз няма да цитирам изказвания на колеги от форума, няма ди говоря като човек, който сменя масла, но ще Ви споделя опита ,който имам в сътезанията по оф роуд и като човек, който все пак е инжинер химик и Доктор на химическите науки.
                        Ще Ви припомня Варна 2007. Спомняте си надявам се голямата кал!!! Нашия мотор прегря, изхвърли водата, а до финала ни оставаха около 30 км. - Много адреналин!!!! Особено когато разбрахме, че сме спечелили етапа! На другия ден продължихме и спечелихме състезанието! Колата както знаете продължава да се състезава и до ден днешен – ЗНАЧИ POLYTRON РАБОТИ!
                        Друг случай – с G класата на Пламен Тенев. На път за Шуменското състезание 2007, на разклона за Плевен се появява странен шум, (беше 5 часа сутринта), помислих, че нещо от гумите. Спряхме на Мътница, спукан маркуч и маслото изтекло. Сменихме маркуча, наляхме масло и след няколко часа Пламен Тенев се състезаваше на Шумен 2007. ЗНАЧИ POLYTRON РАБОТИ!
                        Аз също, като много хора, си мислех, че това просто е едно добро масло, с добри параметри. Но на презентацията в посолството на САЩ рабрах, че това наистина са маслата на 21 век. Не защото имат добри смазочни качества, а защото имат уникални смазочни качества. Тяхната уникалност се крие не е просто в химичния им състав, а в това, че техния химичен състав води до промяна в кристалната структура на повърхностния слой на детайлите, чрез промяна на кристалната решетка. Уникалното е това, че кристалната структура - се променя в посока на увеличаване на пръв поглед на два противоположни показателя – твърдост и еластичност. Това е уникалното, това е наистина постижение на технологиите на 21 век!
                        Ще ви помоля, да не се увличате. Историйките за двигатели, работили без масло и без вода са много несериозни. Една част от тях няма да станат с каквото и да е масло, а друга част мога да ви повторя с М10Д. Физиката и химията никой не ги е отменял.

                        За кристалната структура - само да кажа, че и аз съм химик. Макар и покаял се. И съм чувал, че в двг има поне 4 сплави, които трябва да се спасяват от триене една в друга. Коренно различни по структура и състав. И подобни истории с маслото, променяло структурата на метала, в общия случай, са дявол на магаре. Аз не искам в двигателя ми да има температури, при които това е възможно дори и за една от тях.

                        -----
                        п.с. в една съседна тема има история за масло на 660000км в двигател на товарен автомобил. С периодични химически анализи на проби от маслото и с разглобяване на двигателя на финала и измерване на контролни размери за износване. Това вече е нещо друго. Не цитат от годишника на ловно-рибарския съюз.

                        -----
                        п.с. 2 темата отива към безполезност.
                        Последно редактирано от Ясен; 18-02-09, 11:10.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Масла Polytron

                          Някога, преди доста години, съвсем нарочно източих с познавателна цел всичкото масло на една Шкода 120L, която и без друго си беше за ремонт.
                          Карах я цяла седмица преди двигателят да започне безобразно да чука.
                          Аутопсията показа отсъствието на биелни лагери и сини и надрани шийки на КВ, и ненормално подбити накрайници на повдигачите на клапаните. (долен РВ)
                          Друг приятел с жигулка такси успя да смачка картера, така, че да счупи смукателя на маслената помпа и си караше доста време със светеща лампа за налягане на маслото, докато се нави да я оправи..
                          Та при по-нискотехнологичните двигатели качеството на маслото не е особена драма
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #43
                            До: Масла Polytron

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Ще ви помоля, да не се увличате. Историйките за двигатели, работили без масло и без вода са много несериозни. Една част от тях няма да станат с каквото и да е масло, а друга част мога да ви повторя с М10Д. Физиката и химията никой не ги е отменял.
                            Уважаеми колега,
                            Може би негативизма ви е обичайното нещо за този форум, това не са просто несериозни историйки за двигатели, работили без масло защото колата след описаните от SHUSHI факти, все още върви и все още се състезава с новия си собственик и не е шкода или някоя друга подобна гробница, а все пак е G 320.

                            HOT EXTREME
                            Последно редактирано от Ясен; 18-02-09, 13:18. Причина: оправен цитат
                            ИВА СТАЙНОВА - ХОТ ЕКСТРИИМ

                            Коментар


                            • #44
                              До: Масла Polytron

                              Никакъв негативизъм няма. Просто здрав разум и нетърпимост към рекламоподобни изказвания.

                              Ако ще да е не G320, ами ролс-ройс, или даже въртолет, двигателите са устроени еднакво. Използват се едни принципи, едни сплави и крайно бедно разнообразие от форми на детайлите. И така от 50 години насам. Различни са само размерите и някои геометрични съотношения.

                              Примерът със шкодата беше просто за да се покаже, че това не е нито първата, нито единствената кола (или камион, трактор, кораб) и тн работила без / с много малко масло (или вода) и оцеляла без принципни повреди дълго време. Маслата Polytron в никакъв случай не са уникални с това и не може да се приемат на базата на това за по-добри.

                              Не отричам възможността маслата Polytron да са много по-добри, просто не са това критериите.
                              Последно редактирано от Ясен; 18-02-09, 14:35.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Масла Polytron

                                Колеги, темата придоби характер, неподходящ за раздела и Форума като цяло. Ще ви помоля, да се придържате към правилата на Форума, а по-специално:

                                - да се въздържате от лични нападки
                                - да се въздържате от реклама под всякакви форми
                                - да се придържате към техническия характер на темата

                                Ако някой притежава сведения за сериозно, независимо проведени изпитания (ако ще и като Rumbata с нафтата и фризера), състава на обсъждания продукт или друга полезна информация, моля да ги изложи тук. Също много ценна би била информация от експлоатацията на значим по бройка, еднороден машинен парк с различни масла. Относително ценна е даже информацията, че един определен автомобил е работил задоволително с обсъжданото масло.

                                Но:

                                Изправността на един конкретен автомобил, даже и експлоатиран в тежки условия, не може да бъде критерий за сравнение. Защото нямаме с какво да сравним.

                                Аз, например, имам Лада. Откакто съм я взел, я поддържам на интервалите, предписани от производителя, с масло, покриващо предписаните норми. С всяка смяна на маслото, двигателят е видимо все по-чист, поне детайлите, които се виждат от капачката. Според мен, това не е, защото маслото е чудодейно (Приста Ойл не са флагман на технологиите), а защото предишният собственик е бил ужасен мърляч. Всички масла, ако не са прекалено стари, мият.
                                Последно редактирано от Ясен; 18-02-09, 14:57.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X