Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разпознаване на масло Бардал?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Моя повече прилича на снимката от поста на "двигателист". Но сегашното масло кастрол едж е силно червеникаво.
    И между другото на 6к започнах да чувам повдигачите. Преди това тоя шум го нямаше.. Скоро ще го сменям .Нищо не се е променило. Това е двигател който рядко вдига 2500 оборота.
    Последно редактирано от //Радо//; 27-12-22, 18:14.
    Sent from my Nokia s fenerche

    Коментар


    • Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
      Моя повече прилича на снимката от поста на "двигателист". Но сегашното масло кастрол едж е силно червеникаво.
      И между другото на 6к започнах да чувам повдигачите. Преди това тоя шум го нямаше.. Скоро ще го сменям .Нищо не се е променило. Това е двигател който рядко вдига 2500 оборота.
      Кастрол са малко 50/50 с качеството, дават на ишлеме на доста производители, не че не карам с него, на Форд е оригиналното. Аз проблеми за сега нямам, колата е на 250 х.км., сменяно на 30 х.км.
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • Вие не сте добре.... Въобще, темата е абсурдна. Кога ще проумеете, че колата трябва да ви е робиня, а не вие на нея?
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • Ъъъ, сега ако кажеш и с какво смяната на масло веднъж годишно ме прави роб, няма да е зле. Ти веднъж на петилетка ли го сменяш?

          И да, имал съм коли, които съм карал с M10D, както и такива, които при първа смяна с читаво масло драстично си променят вътрешния вид след няколко стотин километра.
          Последно редактирано от sparkybg; 28-12-22, 00:51.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Ми сипвал съм и истински Total, и Mannol и други разни, най различни ценови класове. Когато след само 1000км си личи отчетливо че нещо не е баш като в момента на сипване, си вадя съответните изводи.

          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            А. Щото кат сипеш бардал и го точиш квото си го налял?
            Не го приемай като заяждане. Вманиячавате се.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Не, не изсипвам каквото съм сипал. Просто двигателят на се разтраква след 1000км все едно съм сипал водица.

            Сипвам каквото читаво мога да намеря. Ако двигателя изисква покриване на даден стандарт, гледам да го покрива и да е с доказан доколкото е възможно произход. Тия, от които пазарувам са ми на 50м от работата, масларя, дето го сменя, е на 50м от вкъщи. Толкова за робуването. Масло и филтър се поръчва с един телефонен разговор, набавя се и се сменя в рамките на един ден. Моята работа е да проведа тоя разговор и прибирайки се да мина през магазина и масларя.
            Последно редактирано от sparkybg; 29-12-22, 09:13.

        • Темата нямаше изобщо да я има ако не бяха тарикатлъците на гаражни пакетажи и търговците. За да спести 20-30 лв от туба масло ще ти окоти двигателя,където с части и майсторията излиза 2-3000лв за евтин автомобил. Тогава ти започваш да робуваш на някой фронт за да му изкараш парите за ремонта. Пък и маслото си е важен консуматив за един автомобил. Даже и да е робска кола(имам такава),двигателя и не знае че колата вече прилича на гъз и и сипвам каквото масло и е предписано .Роба служи добре ако е нахранен и напоен.
          М 10 не е добро масло за автомобил-имаше такива мнения по-назад. Може в някакви горещини да се използва за кратко за промивка може би.
          На тая фронтера ,която отдавна сигурно е претопена съм и сипвал такова защото понагоряваше. За 15000 км през нея минаха грубо 12 л масло(събираше 5 май) и аз отлагах смяната понеже нали уж опреснявам като доливам. Накрая изкарах доста кал от картера.
          Последно редактирано от //Радо//; 28-12-22, 05:41.
          Sent from my Nokia s fenerche

          Коментар


          • Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
            Темата нямаше изобщо да я има ако не бяха тарикатлъците на гаражни пакетажи и търговците...
            Ако сложим в сметката и тарикатлъците на някои от тия които сменят маслата и работа ще отиде съвсем на зле...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • Как пък една кола (моя, служебна, на роднини, на приятели) не видях да се повреди заради масло?

              Да запали много трудно през зимата защото М10Д е станало на дъвка - виждал съм.

              Да се счупи защото е останала без достатъчно масло - виждал съм.

              Да работи зле защото маслото не е сменяно от 45000км - виждал съм.

              Да изтече адски катран при смяната - виждал съм


              Ама да се повреди така че да трябва ремонт - все е било нещо различно от качеството на маслото.


              Не че съм склонен да поощрявам мундарщината ама пък не виждам толкова форсирани бегачки по улиците които да имат реална нужда от тия светени масла дето им наливат.

              Коментар


              • Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Как пък една кола (моя, служебна, на роднини, на приятели) не видях да се повреди заради масло?

                Да запали много трудно през зимата защото М10Д е станало на дъвка - виждал съм.

                Да се счупи защото е останала без достатъчно масло - виждал съм.

                Да работи зле защото маслото не е сменяно от 45000км - виждал съм.

                Да изтече адски катран при смяната - виждал съм


                Ама да се повреди така че да трябва ремонт - все е било нещо различно от качеството на маслото.


                Не че съм склонен да поощрявам мундарщината ама пък не виждам толкова форсирани бегачки по улиците които да имат реална нужда от тия светени масла дето им наливат.
                А как си сигурен че повредените, които си видял, не са се случили заради масло? Как си сигурен че един врътнат или престърган основен или биелен лагер на двигател на 200к км не би се случил след още 200к км при добро масло, вместо катрано-смолистата емулсия в картера? Или засраните блокирали сегменти на някой мотор, който заради това се е превърнал в масларник?

                ...пък и във въпросния Bardahl няма нищо светено. Просто прилично масово масло, ако не е менте.
                Последно редактирано от sparkybg; 28-12-22, 12:59.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • В Германия,не искат да ми сменят маслото,на под 30 000км.
                  Не е оторизиран сервиз,работниците са основно поляци и румънци,собственика немец е второ поколение автомеханик.Възстановяват и ретро автомобили.
                  Да,колата ми харчи 1л масло на 1500км.
                  Ако отида да запиша час,а маслото е на 20 000км. Просто ме връщат с думите,ти май имаш много пари...

                  Коментар


                  • Никола
                    Никола коментира
                    Редактиране на коментар
                    Не, казваш им, че си беден и не искаш да правиш двигатели. Каквото и да е маслото то след 30к не е масло, да не казвам, че и след 15к.

                  • vasil lazarov
                    vasil lazarov коментира
                    Редактиране на коментар
                    Сменявам твърдо на 10х км, на всички 3 коли. На две сменявам сам, третата още е гаранционен и в сервиза, те си ми пишат на 25х км, но като ида на 10,никой не ме е върнал още.

                • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  А как си сигурен че повредените, които си видял, не са се случили заради масло? Как си сигурен че един врътнат или престърган основен или биелен лагер на двигател на 200к км не би се случил след още 200к км при добро масло, вместо катрано-смолистата емулсия в картера? Или засраните блокирали сегменти на някой мотор, който заради това се е превърнал в масларник?
                  Духнала гарнитура не е от масло.

                  Засран бензинов инжектор не е от масло.

                  Протекла водна помпа не е от масло.

                  Скъсан ремък не е от масло.

                  Катастрофа в стълб не е от масло.


                  И те така.


                  Чувал съм за задрали лагери и бутала, просто не знам как става и не съм виждал. Малкото случаи за които съм чувал са проследими:
                  - или до тотален мундарлък (като работа БЕЗ масло или вода)
                  - или до масов проблем на съответния модел който никакво масло не го оправя щото козата си сака пръч
                  - или до честно отработване на голям пробег отвъд всичко предвидено при проектирането

                  Коментар


                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    На моята Нива беше задрало второ бутало . 100 000 с оригиналното масло само са доливали каквото имат под ръка . Тука е спорно дали маслото дали дюза . И в двата случая всички разумни граници са прескочени с много . https://offroad-bulgaria.com/forum/%...82%D0%B5%D0%BB
                    Последно редактирано от sek.1; 29-12-22, 08:58.

                • Първоначално публикуван от vwbeetle Преглед на мнение
                  В Германия,не искат да ми сменят маслото,на под 30 000км.
                  Не е оторизиран сервиз,работниците са основно поляци и румънци,собственика немец е второ поколение автомеханик.Възстановяват и ретро автомобили.
                  Да,колата ми харчи 1л масло на 1500км.
                  Ако отида да запиша час,а маслото е на 20 000км. Просто ме връщат с думите,ти май имаш много пари...
                  Искаш да кажеш че ти е светнал сервизен интервал заложен в колата. Отиваш за смяна и сметката е 30-40 евро на половин година и поляка те връща защото това са страшно много пари и ти му вярваш? Не на инжинерите конструирали двигателя на бмв,ауди мерцедес.... После минаваш през бензиностация да заредиш и през кауфланд да напазаруваш и спиш спокойно?

                  Никой не твърди че трябва вманиачаване. Просто трябва да е такова каквото е предписано. Каквото да е масло може на атмосферн бензин или дизел. На помпа -дюза съм виждал каналчетата където тече . Тези с промеливо газоразпределение също са доста уязвими. Около турбото също .Коксувало вътре направило топченце и нещо запушило ....3 бона заради 80 лв
                  Последно редактирано от //Радо//; 28-12-22, 17:03.
                  Sent from my Nokia s fenerche

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
                    ...Каквото да е масло може на атмосферн бензин или дизел...
                    Ми не, не може. Трябва да покрива стандартите, които производителя е посочил. Което, в комбинация с родната ни действителност, автоматично води до повода за пускане на настоящата тема, щото ако си купиш M10D, опаковано като Bardahl 5W30, двигателят ти нищо добро не го чака, особено в дългосрочен план.



                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • sek.1
                      sek.1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Спарки тая може да върви само евентуално онлайн . Нито една голяма фирма търгуваща с авточасти няма да си сложи таралеж в гащите с масла с неясен и не проследим произход . Същото важи и за сервизите . Аз като искам да съм сигурен че Бардал е Бардал не търся най евтината цена в интернет а отивам направо в магазина на официалния вносител .
                      Последно редактирано от sek.1; 01-01-23, 09:25.

                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Върви много повече от онлайн, защото не всички магазини са онлайн, а и точно масло и други флуиди да си пазаруваш онлайн не е чак толкова масово като други неща.

                      Но народа е подозрителен и има защо. В много случаи не иска за купува наливно масло например, ако едва ли не не познава търговеца лично.

                      Въпросния склад беше пълен с резервоари от по няколко тона, бяха снимали и някакви камиони цистерни, и доволно количество "готова продукция". Това дори само като количество е значим процент от мижавия ни пазар, а никой няма да тръгне да го върши без да има сериозна далавера от това.

                      Има и друго - масла се развалят и чисто официално. Пример от личен опит - Castrol 75W140 по едно време преди около 5 години категорично не беше онова, което съм сипвал преди 10. LSD-то ми издаваше странни звуци и пукания. Съответно се "прехвърлих" на Motul. И не заради кофти вносител - самия търговец, от който често пазарувам, ми каза че не е същото.

                    • sek.1
                      sek.1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Продукцията на такива " рафинерии " отива основно в бившите съветски републики . Като отива за износ извън ЕС контрола е никакъв . Наливното и то зависи от къде идва . Големите фирми си внасят от вън големи количества каквото им трябва . Примерно за ЮХ всичко идва на 200 литра варели от Германия .
                      Последно редактирано от sek.1; 02-01-23, 06:30.

                  • Те една счупена от несменяне на масло.
                    Прикачени файлове
                    Калин Владов,09РСПБЗН

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                      Те една счупена от несменяне на масло.
                      Тва е връО на мурдарлъка.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X